Een beetje als de hoorn erop donderenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:16 schreef TillyB het volgende:
Het was wel lekker dat je zo’n telefoon lekker agressief dicht kon klappen als je klaar was
Telefooncellen op straat waren ook leukquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een beetje als de hoorn erop donderen
Zolang ze heel bleven wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Telefooncellen op straat waren ook leuk
Al die boeken met bladen eruit gescheurd......quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Telefooncellen op straat waren ook leuk
Ja bam klaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een beetje als de hoorn erop donderen
Ik kan mij nog herinneren dat ze voorzien waren van telefoonboeken.quote:
Uitgeluldquote:
Maar dat ben je toch ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:24 schreef sig000 het volgende:
Mijn prepaid staat op naam van een vaag figuur.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Al die boeken met bladen eruit gescheurd......
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat ze voorzien waren van telefoonboeken.
quote:
En ikke kapenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben we daarvoor al die tijd zitten posten
Is toch mooi?quote:
Ik ook, ik heb weer een baan en er zijn kleinkinderen geboren en er is ook iemand die tante is.quote:
Kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hoorde altijd een ping als je de hoorn erop gooide
Je vergeet de gehaktbalquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb weer een baan en er zijn kleinkinderen geboren en er is ook iemand die tante is.
Zo, je bent weer bijgepraat.
jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben we daarvoor al die tijd zitten posten
Jij vrat hem op, zo te horen was hij ook lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |