je dromt toch van heisse eislutscher hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen ons zei hij dat hij je beste vriend was.
OK , maar dankquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En je mag mijn vader een eikel noemen, ok?
Hangen die in west niet meer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst weer een kerkklok luiden.
Arbowet, hè? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
Valt me wel op dat die kerkclubs het wel steeds minder serieus nemen .. nu duwen ze die dingen ipv dat ze tillen
Bal is weg, foetsiequote:
Vond ik ook, ik zag iets loeren......quote:
Ik zie het voor me,compleet met hoogwerkers.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arbowet, hè? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.
Ik dacht iets andersquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst weer een kerkklok luiden.
Vergeet er niet bij te zeggen dat de heftruck door een vrouw bestuurd moet worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arbowet, hè? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.
Je mag de TT ook laten aanpassen, no problemoquote:
De spoeling is dun voor lange vrouwen.quote:
Want lange vrouwen moeten een langere man?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
De spoeling is dun voor lange vrouwen.
Sas is druk, dus laat maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je mag de TT ook laten aanpassen, no problemoals je wilt.
Deze stond er nog toen ik daar pas woonde, is gesloopt.quote:
Eén vd eerste singels die ik kocht.quote:
Soury wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Want lange vrouwen moeten een langere man?
Ik heb Boutje moertje schroefje nippeltjequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén vd eerste singels die ik kocht.
Kocht je die shit !!! Ik vond het lachen maar kopenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe 'st met je voet?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Boutje moertje schroefje nippeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |