Ik ben die bal wel een beetje zatquote:
Zeg het hem!quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
He eikel!! deze was voor mij
Spookberichten met puntmutsen ipv bal
[ afbeelding ]
Nee prima aktiequote:
Spam, gewoon niet lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
oke het was nur de vraag om dat ik hem niet kenn,oke goed
Tegen ons zei hij dat hij je beste vriend was.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
oke het was nur de vraag om dat ik hem niet kenn,oke goed
Ik heb je foto erin gezet @chufiquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 19 april 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga slapen ouwe
En je mag mijn vader een eikel noemen, ok?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gemak dient de mens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
Valt me wel op dat die kerkclubs het wel steeds minder serieus nemen .. nu duwen ze die dingen ipv dat ze tillen
Ik hoor voor het eerst weer een kerkklok luiden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
Valt me wel op dat die kerkclubs het wel steeds minder serieus nemen .. nu duwen ze die dingen ipv dat ze tillen
je dromt toch van heisse eislutscher hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen ons zei hij dat hij je beste vriend was.
OK , maar dankquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En je mag mijn vader een eikel noemen, ok?
Hangen die in west niet meer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst weer een kerkklok luiden.
Arbowet, hè? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
Bal is weg, foetsiequote:
Vond ik ook, ik zag iets loeren......quote:
Ik zie het voor me,compleet met hoogwerkers.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arbowet, hè? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.
Ik dacht iets andersquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst weer een kerkklok luiden.
Vergeet er niet bij te zeggen dat de heftruck door een vrouw bestuurd moet worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arbowet, hè? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.
Je mag de TT ook laten aanpassen, no problemoquote:
De spoeling is dun voor lange vrouwen.quote:
Want lange vrouwen moeten een langere man?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
De spoeling is dun voor lange vrouwen.
Sas is druk, dus laat maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je mag de TT ook laten aanpassen, no problemoals je wilt.
Deze stond er nog toen ik daar pas woonde, is gesloopt.quote:
Eén vd eerste singels die ik kocht.quote:
Soury wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Want lange vrouwen moeten een langere man?
Ik heb Boutje moertje schroefje nippeltjequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén vd eerste singels die ik kocht.
Kocht je die shit !!! Ik vond het lachen maar kopenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe 'st met je voet?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Boutje moertje schroefje nippeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |