quote:
Fijn dat het goed gaatquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn kleinzoon drinkt goed, hoorde ik net en poept ook flink.![]()
Zal mij vast van mij hebben
Ik ben er al geweest ! Lekker in mijn armen, heerlijk. en vandaag weer videochat gedaanquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaatHopelijk kan je 'm snel offline zien
Hoe is ie possie?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet niet denken aan een zoon, laat staan een klein zoon!![]()
Maar gefeliciteerd Amphorapotje!
Fijn!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben er al geweest ! Lekker in mijn armen, heerlijk. en vandaag weer videochat gedaan
Dat had ik bij de vorige ookquote:
Moet je al een tijdje voor klaar hebben gezeten!quote:
Hoi Possie,alles goed?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je al een tijdje voor klaar hebben gezeten!![]()
Bij de radio werd ik altijd pissig als iemand dat deed. Mja daar is een ongeschreven regel dat de gene die sluit ook opent.
Geen idee hoe dat hier is, maar na de TT van het vorige toipic vroeg men er om!
Das in principe overal zo'n beetje dacht ik op enkeel topic mischien na.. zelfs hier wachten we wel een minuutje of zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij de radio werd ik altijd pissig als iemand dat deed. Mja daar is een ongeschreven regel dat de gene die sluit ook opent.
Er waren helaas andere aanleidingen die mij dat deden doen. Zeker na post 302 en daarvoor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 minuten maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel... Niet 100% maar ik heb inmiddels (eindelijkquote:
Dit was ook mijn eerste kaap in ruim 10 jaar. In het vorige topic dan. Niet goed, maar wel met een reden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Das in principe overal zo'n beetje dacht ik op enkeel topic mischien na.. zelfs hier wachten we wel een minuutje of zo
Oh superquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben er al geweest ! Lekker in mijn armen, heerlijk. en vandaag weer videochat gedaan
Was een topkaap.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste kaap in ruim 10 jaar. In het vorige topic dan. Niet goed, maar wel met een reden.
OK, doe het rustig aan zou ik zeggen en laat je niet gek maken ..quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel... Niet 100% maar ik heb inmiddels (eindelijk) hulp gekregen van de gemeente en nu komt er elke week iemand langs om me te helpen en dat werkt erg goed!
Hoest met jou Chuf??
Ik begrijp je wel. Ik hoop dat je mij ook kunt begrijpen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 minuten maar![]()
Hier is het ook gebruikelijk dat degene die sluit ook opent, maar gezien de kaap van het vorige topic en het bericht van Amphora kunnen n ik het niet laten.
Ik hoop dat het mij vergeven wordt.
Slechte mensen altijd goed.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, lekker wel! Wie kan er klagen met zulk weer en Pasen?
Hoest met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |