De jouwe was zeer terecht, een hele mooie!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Ik hoop dat je mij ook kunt begrijpen.
TR sas maar ffquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wég rosmantische OP.Een week aan gewerkt.
Ok.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef chufi het volgende:
Maar laten we er geen gewoonte van maken van dat kapen OK Afgesproken?!
Dank !quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De jouwe was zeer terecht, een hele mooie!
Hey, je bent een vrouw dus uiteraard word het je vergeven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 minuten maar![]()
Hier is het ook gebruikelijk dat degene die sluit ook opent, maar gezien de kaap van het vorige topic en het bericht van Amphora kon ik het niet laten.
Ik hoop dat het mij vergeven wordt.
Volgende week weer een kansquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wég rosmantische OP.Een week aan gewerkt.
Die ligt zo platquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag met De Dees in de buurt.
Nee, de timing dient juist te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we nu heel veel baggeren mag je zo nog een pogign wagen ..
Dat !quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, de timing dient juist te zijn.
Ja die is weggekaapt door een anderquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een kaper award was.
Das dan wel heel kut .. Wie had je zo rosmanteligs in gedachten ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, de timing dient juist te zijn.
Dat was het probleem nou juist, doordat ik me door niets gek liet maken raakte ik steeds meer geïsoleerd en verwaarloosd....quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, doe het rustig aan zou ik zeggen en laat je niet gek maken ..
Met mij kan het beter om dat ik zit te wachten tot ik aan mn staar geholpen kan worden.. deze zomer hoop ik nog ..
Jou eigenlijk, nu je nog slecht ziet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan wel heel kut .. Wie had je zo rosmanteligs in gedachten ?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jou eigenlijk, nu je nog slecht ziet.
Ja dank Possie.. Jij ook veel sterkte met herstel in de samenleving...quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was het probleem hou juist, doordat ik me door niets gek liet maken raakte ik steeds meer geisoleerd en verwaarloosd....Tot iemand een hulpverlener van de gemeente op mij afstuurde.... Die zag hoe ik leef en eehm dat schijnt niet normaal te zijn.
Ik leef niet tussen afval, begrijp me niet verkeerd maar zoals ik er nu in sta was de hulp wel nodig ja...
Ik hoop dat je snel geholpen kan worden Chuf! Mijn pa heeft ook zo een behandeling gehad en had een dikke bril nodig (al ver voor zijn staar) maar nu nog maar aan 1 oog.Bij mn pa was het ook een ingreep van niks. Ik snap niet dat ze dat niet doen bij iedereen die een bril nodig heeft, kost 1x genoeg maar daarna scheelt het heel veel aan kosten voor een bril.
Sterkte alvast en ik hoop dat het voor jou net zo goed werkt als voor mijn pa.
jajaquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jou eigenlijk, nu je nog slecht ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |