Nee, jouw tietenquote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou geweldig hoorRaar mens met gekke tieten.
quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is er nou leuk aan een fake wijf met fake reet en fake tieten en fake haar.
[ afbeelding ]
Oh leuk één foto in een rare positie waar haar kont een beetje raar is en ze is gelijk niet meer aantrekkelijk.quote:Op maandag 15 april 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is er nou leuk aan een fake wijf met fake reet en fake tieten en fake haar.
[ afbeelding ]
Nou ja gewoon bovenop je ribbenquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 16:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Scrummie krijgt de zweepslag vanavond...
quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Lenny, hoe staat het met het leven?quote:
Enorm smerig wijf inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dag Stijn.quote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Lenny, hoe staat het met het leven?
@GGMMquote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Enorm smerig wijf inderdaad.
Zou zeker niet raken
Veel goede werken voor schoolzaken verricht. Nu drink ik koffie en luister ik muziek via Spotify (altijd beter dan Youtube @onlogisch )quote:Op maandag 15 april 2019 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Goed hoor. Prima dag gehad op het werk. Daarnaast 2 extra kaarten voor de bekerfinale gescoord.
En zo sporten. @:onlogisch
Hoe staat jouw leven?
Een beetje een goede koffie?quote:Op maandag 15 april 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel goede werken voor schoolzaken verricht. Nu drink ik koffie en luister ik muziek via Spotify (altijd beter dan Youtube @:onlogisch )
Onlo is een beetje raar met zijn youtubequote:Op maandag 15 april 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel goede werken voor schoolzaken verricht. Nu drink ik koffie en luister ik muziek via Spotify (altijd beter dan Youtube @:onlogisch )
Hij luistert al zijn muziek via YouTube?quote:Op maandag 15 april 2019 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo is een beetje raar met zijn youtube
Ik zet casual normale koffie. Geen Nespresso, Senseo of dat soort kansloze gedoe.quote:Op maandag 15 april 2019 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een beetje een goede koffie?
Een koffie die onze connoisseur goed genoeg zou vinden?
@:saind
Ik neem altijd niveau 12? espresso, is ook sterke koffie maatquote:Op maandag 15 april 2019 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet casual normale koffie. Geen Nespresso, Senseo of dat soort kansloze gedoe.
Het liefst sterk. Slappe koffie walg ik van. Dan is het gewoon net water.
wat is normale koffie? Rood?quote:Op maandag 15 april 2019 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet casual normale koffie. Geen Nespresso, Senseo of dat soort kansloze gedoe.
Het liefst sterk. Slappe koffie walg ik van. Dan is het gewoon net water.
Het verdienmodel van Onlogisch in één klap ontleed.quote:
Jij drinkt geen koffie meer toch?quote:Op maandag 15 april 2019 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem altijd niveau 12? espresso, is ook sterke koffie maat
Na vandaag niet meer neequote:Op maandag 15 april 2019 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij drinkt geen koffie meer toch?
Oh dat.quote:Op maandag 15 april 2019 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik veel.
https://static-images.jum(...)249PAK-1_720x720.png
Zo danquote:Op maandag 15 april 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die koffie smerig vinden of bewust niet drinken hebben vaak een zwaar leven.
Toen ik laatst 2 weken van koffie af was voelde ik me weer als herboren, laat de koffie je niet de baas zijn, wees zelf de baas over de koffiequote:Op maandag 15 april 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die koffie smerig vinden of bewust niet drinken hebben vaak een zwaar leven.
Snap ik, als je thuis zo'n Godenapparaat hebt staan.quote:Op maandag 15 april 2019 18:28 schreef Saind het volgende:
Ik heb echt al maanden geen bak filterkoffie meer gedronken
op zich niets tegen filterkoffie, zou best af en toe een grote mok naar binnen kunnen gooienquote:Op maandag 15 april 2019 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik, als je thuis zo'n Godenapparaat hebt staan.
Doublepain heeft de komende tijd geen weerwoord in te brengen gezien het feit dat het mooie Sevilla zijn Real Betis heeft verslagen.quote:
geen ham?quote:Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De asperges staan te koken
Uiteraard met aardappels met beetje peterselie en zout en botersaus en eieren
Je moet het alleen niet teveel achter elkaar drinken, is mijn ervaring.quote:Op maandag 15 april 2019 18:29 schreef Saind het volgende:
[..]
op zich niets tegen filterkoffie, zou best af en toe een grote mok naar binnen kunnen gooien
Dan mag je idd geen weerwoord op andere onderwerpen hebben.quote:Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doublepain heeft de komende tijd geen weerwoord in te brengen gezien het feit dat het mooie Sevilla zijn Real Betis heeft verslagen.
Dat klopt. Dan is elke drogreden gerechtvaardigd.quote:Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan mag je idd geen weerwoord op andere onderwerpen hebben.
quote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan is elke drogreden gerechtvaardigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]Ziedend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
4 gewonnen uit 6, denk je dat ik CR7 ga packen donderdag?quote:
Furieusquote:
Zondag gaat Betis weer klop krijgen van Valencia.quote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 gewonnen uit 6, denk je dat ik CR7 ga packen donderdag?
[..]
Furieus
haha you wishquote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag gaat Betis weer klop krijgen van Valencia.
Jawel ook nog sorry vergetenquote:
Vorig jaar: 3-6 in Villamarín, in Mestalla 2-0.quote:
Vorig jaar won Real de CL en nu?quote:Op maandag 15 april 2019 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar: 3-6 in Villamarín, in Mestalla 2-0.
In de Copa was Valencia qua spel de betere. Je hebt geen poot om op te staan.
Mooie dooddoener. Ik de feiten, jij spartelend.quote:Op maandag 15 april 2019 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Ik maak hem even
Lekker Stijnquote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooie dooddoener. Ik de feiten, jij spartelend.
Ik heb nog niks gezegd over de uitslag maatquote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooie dooddoener. Ik de feiten, jij spartelend.
Kan bijna niet anders joh. 6-4=2/2=1+6=7=CR7quote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 gewonnen uit 6, denk je dat ik CR7 ga packen donderdag?
GENOTquote:Op maandag 15 april 2019 18:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders joh. 6-4=2/2=1+6=7=CR7.
Halloquote:
Ik heb sinds kort een gratis spotify premium account via de grote HMF. Spotify is wel aardig. Alleen de keuze is wat beperkt t.o.v. YouTubequote:Op maandag 15 april 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@kapiteintje is ook toch een vriend van HMFquote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een gratis spotify premium account via de grote HMF. Spotify is wel aardig. Alleen de keuze is wat beperkt t.o.v. YouTube
Boeiend.quote:
ja die kan je wel afschrijven.twitter:
Zonde man. Mooi gebouw.quote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
ja die kan je wel afschrijven.twitter:
Tijd voor een grote moskee daar, zal meer mensen trekken.
ik las Lisse.quote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
staan steigers omheen, gewoon foutje. Was in Limmen ook (Rip dorpskerk).
+twitter:RuudieRotzak twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:09:29#Brand uitgebroken in beroemde #Parijse #kathedraal #NotreDameHangt daar de #MonaLisa niet?. #LeonardoDaVinci"autostart" https://t.co/MRrNd4iQRz (via @NUnl) reageer retweet
Niet weten dat de Mona Lisa in het van Gogh museum hangtquote:Op maandag 15 april 2019 19:17 schreef napoleonfour het volgende:
sommige mensen zijn echt tering dom+twitter:RuudieRotzak twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:09:29#Brand uitgebroken in beroemde #Parijse #kathedraal #NotreDameHangt daar de #MonaLisa niet?. #LeonardoDaVinci"autostart" https://t.co/MRrNd4iQRz (via @:NUnl) reageer retweet
[ afbeelding ]
naja als je ooit naar Parijs bent geweest dan heb je vast wel gemerkt dat de stad lijkt op de apenheulquote:Op maandag 15 april 2019 19:19 schreef Caland het volgende:
Lekker man kerkje in de fik
Nu zal er wel niemand meer naar Parijs gaan
Hoop dat klasiemono iets veilig isquote:Op maandag 15 april 2019 19:17 schreef napoleonfour het volgende:
sommige mensen zijn echt tering dom+twitter:RuudieRotzak twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:09:29#Brand uitgebroken in beroemde #Parijse #kathedraal #NotreDameHangt daar de #MonaLisa niet?. #LeonardoDaVinci"autostart" https://t.co/MRrNd4iQRz (via @:NUnl) reageer retweet
[ afbeelding ]
klasiemono.quote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dat klasiemono iets veilig is
Quasimodoquote:
@Lenny_Leonard en ik nemen je niet meer serieus.quote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een gratis spotify premium account via de grote HMF. Spotify is wel aardig. Alleen de keuze is wat beperkt t.o.v. YouTube
Wow kalm aan knutquote:Op maandag 15 april 2019 19:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk jij je dm eens maat.
En bedenk dat dit 2 jochies uit Antwerpen zijn.
De nagels van christus zijn getoast nuquote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat @:insomnia2.0 van dit verschrikkelijke nieuws vindt
Die heeft zijn familie al vast naar Parijs gestuurd voor de herstelwerkzaamheden.quote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat @:insomnia2.0 van dit verschrikkelijke nieuws vindt
En HMF dan?quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die heeft zijn familie al vast naar Parijs gestuurd voor de herstelwerkzaamheden.
Die man aan de rechterkant heeft wel zo'n echte Franse neus.quote:
Lol daar links zie je steigers.quote:
Nu pasquote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
Misschien heeft IS dit wel gedaan. We weten het niet jongens. Ik ga deze theorie gauw plaatsen in het NWS topic.
Oh jammer. telaat.gif.quote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu pas. Is al voorbij gekomen daar.
quote:Op maandag 15 april 2019 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lol daar links zie je steigers.
Waren aan het klussen m.a.w. de kans is groot dat een Pool verantwoordelijk is voor dit symbool van katholicisme afbranden
@:Insomnia kom er maar in
quote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
Misschien heeft IS dit wel gedaan. We weten het niet jongens. Ik ga deze theorie gauw plaatsen in het NWS topic.
Helaas was iemand je al voor met meest achterlijke post van de dagquote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck..
Incendie, lees ik net op twitter. Aangestoken..
Iemand anders noemde ook echt IS volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Helaas was iemand je al voor met meest achterlijke post van de dag
Bijna ouwe reus. Oplevering 2039 ofzo toch?quote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Beter staken ze la sagra familia in de fik, dat komt toch nooit af
Denk dat onze kleinkinderen het misschien gaan meemakenquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bijna ouwe reus. Oplevering 2039 ofzo toch?
Hehe.. lees net 2026 is de planning, maar elke oplevering is nog uitgesteld.quote:Op maandag 15 april 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat onze kleinkinderen het misschien gaan meemaken
Planning en Spanjequote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hehe.. lees net 2026 is de planning, maar elke oplevering is nog uitgesteld.
Sowieso dat ie nog 4 jaar erbij pakt, daarna is ie wel oud denk ikquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
Trumpgod krijgt het voor elkaar om mij minstens 1 keer per week poepjeshard te laten lachen
Kan die niet voor eeuwig president blijven
Poepjeshardquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
Trumpgod krijgt het voor elkaar om mij minstens 1 keer per week poepjeshard te laten lachen
Trumpgodquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
Hier ben ik het mee eensquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
die waren nog aan het stakenquote:Op maandag 15 april 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Vliegende watertanken
Waarom komen die Fransen daar niet op
De Fransen kunnen nog een hoop van ons leren.quote:Op maandag 15 april 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Vliegende watertanken
Waarom komen die Fransen daar niet op
Deze zit ik even op de te luisteren lijst.quote:
Zullen ze de doornenkrans van Jezus nog hebben weten te redden.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
Livebeelden https://twitter.com/MarkMdeBoer/status/1117847446460088320
je hebt zo een paar nieuwe takken.quote:Op maandag 15 april 2019 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen ze de doornenkrans van Jezus nog hebben weten te redden.
wordt weer gezegend met Seine water en klaarquote:Op maandag 15 april 2019 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt zo een paar nieuwe takken.
quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
het is wachten op de week van nationale rouw maar je weet iig dat die Fransen iedere kans op vrije dagen gaan pakken.
twitter:marijn_kruk twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:53:15Spits ingestort, kreten van ontzetting, iedereen om me heen huilt https://t.co/RGlTPNhGKw reageer retweet
En vanwege emotionele schade nog een jaartje eerder met pensioen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
het is wachten op de week van nationale rouw maar je weet iig dat die Fransen iedere kans op vrije dagen gaan pakken.
Huilen om wat stenen. Tering wat zijn het ook een watjes.quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:marijn_kruk twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:53:15Spits ingestort, kreten van ontzetting, iedereen om me heen huilt https://t.co/RGlTPNhGKw reageer retweet
Fransen zijn trotse mensen.quote:Op maandag 15 april 2019 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Huilen om wat stenen. Tering wat zijn het ook een watjes.
Nee joh, watjes zijn het.quote:
Was dat een moslim toevallig?quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg vandaag nog een selfie van iemand die voor de notre dame stond
komt wel erg dichtbij zo
Noujah na zo veel restauraties lijkt mij er nog weinig origineels aan. Was tijdens de Franse Revolutie al bijna afgebrand geloof ik.quote:
Wowquote:Op maandag 15 april 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
De Parijse politie heeft nu ook bevestigd dat de notre dame in de fik staat.
ze zitten er bovenopquote:Op maandag 15 april 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
Weten ze daar al dat Samson en Gert stopt?quote:Op maandag 15 april 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
Dan kan Tata een weekje dicht.quote:
Ja ik had het koninklijk paleis in Brussel ofzo ook erger gevondenquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het toch minder erg omdat het Frankrijk is merk ik
Paleis op de dam daarentegen dan weer niet.quote:Op maandag 15 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik had het koninklijk paleis in Brussel ofzo ook erger gevonden
Landverraaierquote:Op maandag 15 april 2019 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Paleis op de dam daarentegen dan weer niet.
Fuck de monarchie.quote:
Stel je voor dat Cantillon een keer affiktquote:Op maandag 15 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik had het koninklijk paleis in Brussel ofzo ook erger gevonden
liever nietquote:Op maandag 15 april 2019 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je voor dat Cantillon een keer affikt
Ben je wel een stuk rijker.quote:
Het is Pasen zondag man.quote:Op maandag 15 april 2019 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig geen kerk voor mij deze week.
lekker terrasje pakken
quote:
Dit soort tweetstwitter:obianuju twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:57:02The roof has entirely collapsed 😢 This Cathedral survived WWII and even Hitler couldn’t succeed in destroying it. Dear Lord!!! https://t.co/7fCgFt4Fap reageer retweet
Parijse politie was nog enthousiaster met Joden in de trein duwen dan al die verzetshelden in Amsterdamquote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef Caland het volgende:
Dit soort tweetstwitter:obianuju twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:57:02The roof has entirely collapsed 😢 This Cathedral survived WWII and even Hitler couldn’t succeed in destroying it. Dear Lord!!! https://t.co/7fCgFt4Fap reageer retweet
Die Fransen stonden massaal te klappen langs de kant van de weg toen ome Adolf op bezoek kwam
Ik zie een duivelsgezicht in het vuur.quote:Op maandag 15 april 2019 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:Insomnia
https://twitter.com/evanmcmurry/status/1117846566960795653
[ afbeelding ]
Kan jij bevestigen dat dit het werk van de duivel is?
Misschien God zelf, dat kindermisbruik begon wel een beetje uit de hand te lopen zonder dat er echt ingegrepen werd.quote:Op maandag 15 april 2019 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2019 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien God zelf, dat kindermisbruik begon wel een beetje uit de hand te lopen zonder dat er echt ingegrepen werd.
Heftig hè.quote:Op maandag 15 april 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel het jaar van de vuurtjes hey. Eerst Scheveningen bijna plat, nu dit weer. Jeetje
Die vogels spelen met vuurquote:Op maandag 15 april 2019 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
ik kijk naar een programma van David Attenboroughquote:Op maandag 15 april 2019 20:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben nu De Rijdende Scheidsrechter aan het kijken.
Niets mis mee.quote:Op maandag 15 april 2019 20:23 schreef Saind het volgende:
[..]
ik kijk naar een programma van David Attenborough
laat zien danquote:Op maandag 15 april 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op maandag 15 april 2019 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
Dat was het hoogste punt. [ afbeelding ]
twitter:patrickgaley twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:55:23The moment #NotreDame’s spire fell https://t.co/XUcr6Iob0b reageer retweet
Wel zonde van de kunstquote:Op maandag 15 april 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
Het is historie, maar eigenlijk kan het me weinig schelen, al die kut kerken mogen wel weg
Lullig voor die kerk wel, maar het blijft toch altijd een mooi gezicht.quote:Op maandag 15 april 2019 20:25 schreef Saind het volgende:
[..]twitter:patrickgaley twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:55:23The moment #NotreDame’s spire fell https://t.co/XUcr6Iob0b reageer retweet
Vraag 't me afquote:Op maandag 15 april 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel snel eruit gehaald hebben toch? (mag ik hopen)
Sowieso lijkt het me niet prettig om bouwvakker te zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef Saind het volgende:
Lijkt me wel kut om de bouwvakker te zijn die dat ding in de hens heeft gestoken met een vonkje van het lassen ofzo
Ja dat wel, gelukkig zijn de foto's er nogquote:Op maandag 15 april 2019 20:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag 't me af
Sowieso is de architectuur ook kunst
Ochquote:Op maandag 15 april 2019 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me niet prettig om bouwvakker te zijn.
Dit soort dingen lijken me moeilijk te verwijderen.quote:Op maandag 15 april 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wie heeft deze foto gemaaktquote:Op maandag 15 april 2019 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit soort dingen lijken me moeilijk te verwijderen.
[ afbeelding ]
Al dat goud, lekker man, zullen zat mensen dood door zijn gegaanquote:Op maandag 15 april 2019 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit soort dingen lijken me moeilijk te verwijderen.
[ afbeelding ]
Madness.quote:Op maandag 15 april 2019 20:30 schreef Doublepain het volgende:
Jack die vraagt aan Max of ie niet een ticket Turijn heeft geboekt
Smerige papzak ook, niet iedereen is voor Ajax
PSVer toch?quote:Op maandag 15 april 2019 20:30 schreef Doublepain het volgende:
Jack die vraagt aan Max of ie niet een ticket Turijn heeft geboekt
Smerige papzak ook, niet iedereen is voor Ajax
#SchuldVanAllahquote:
Lekker op tijd,nu hoeft het niet meer Roland.quote:
Roland die zei dat ie mis kerk ging skippen, zie wat er nu gebeurdquote:Op maandag 15 april 2019 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker op tijd,nu hoeft het niet meer Roland.
Ieder z’n tekortkoming.quote:Op maandag 15 april 2019 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig zei ie nee, hij is voor PSV
quote:Op maandag 15 april 2019 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
Even VI kijken, ik ben benieuwd of die grote vierkante torens er over een half uur nog staan.
quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SPECIALE EDITIE SHOWNIEUWS STERREN EN HUN REACTIE OP PARIJS
EEN NIEUWE RAMP TREFT DE STAD VAN DE MODE
twitter:TimmermansEU twitterde op maandag 15-04-2019 om 20:31:17#NotreDame fait partie du patrimoine européen, et même mondial. Quand elle souffre, nous souffrons tous. reageer retweet
Dat hele land mag van mij afbranden.quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SPECIALE EDITIE SHOWNIEUWS STERREN EN HUN REACTIE OP PARIJS
EEN NIEUWE RAMP TREFT DE STAD VAN DE MODE
nou nou nouquote:Op maandag 15 april 2019 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele land mag van mij afbranden.
Is het daar nog steeds licht johquote:Op maandag 15 april 2019 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
Die torens lijken nu ook wel aardig te fikken.
[ afbeelding ]
Blauwe lucht nog?quote:Op maandag 15 april 2019 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
Die torens lijken nu ook wel aardig te fikken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
twitter:jjvpeperstraten twitterde op maandag 15-04-2019 om 21:21:08Alle kunstwerken zijn gered, ook de schatkamer van de kathedraal van Notre Dame is intact. Ook de reliek van de Doornenkroon zou in veiligheid zijn. https://t.co/hzzT6tQMR8 reageer retweet
quote:'alle kunstwerken gered, ook de schatkamer van de kathedraal van Notre Dame is intact. Ook de reliek van de Doornenkroon zou in veiligheid zijn'.
Hebben ze goed gedaanquote:Op maandag 15 april 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:jjvpeperstraten twitterde op maandag 15-04-2019 om 21:21:08Alle kunstwerken zijn gered, ook de schatkamer van de kathedraal van Notre Dame is intact. Ook de reliek van de Doornenkroon zou in veiligheid zijn. https://t.co/hzzT6tQMR8 reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2019 21:28 schreef Saind het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)tre-dame-parijs.html
valt mee met de torens
Kan toch niet zo extreem moeilijk zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
nee
https://nos.nl/livestream(...)tre-dame-parijs.html
Ze kunnen blijkbaar niet zo hoog komen met blussen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan toch niet zo extreem moeilijk zijn.
Ik had gehoord dat Donald T ook nog een tip had.
quote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan toch niet zo extreem moeilijk zijn.
Ik had gehoord dat Donald T ook nog een tip had.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:39:48So horrible to watch the massive fire at Notre Dame Cathedral in Paris. Perhaps flying water tankers could be used to put it out. Must act quickly! reageer retweet
Dichter bij de evenaarquote:Op maandag 15 april 2019 21:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe de fuk kan het daar nog zo licht zijn man
??????quote:Op maandag 15 april 2019 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de evenaar is het altijd om 6 uur donker maat
But it is true for anyone living on the equator! On a standard meridian at the equator one might expect the Sun to rise at 6:00 A.M. and set at 6:00 P.M., but the Sun rises at 6:03 A.M. in July, a summer month, and also rises late, at 6:11 A.M. in February, a winter month.quote:
Ik vind het oprecht wel zondequote:Op maandag 15 april 2019 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat ben je hard en cynisch geworden Caland
Het is april lolquote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
But it is true for anyone living on the equator! On a standard meridian at the equator one might expect the Sun to rise at 6:00 A.M. and set at 6:00 P.M., but the Sun rises at 6:03 A.M. in July, a summer month, and also rises late, at 6:11 A.M. in February, a winter month.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |