Hun probleem.quote:
ja die kan je wel afschrijven.twitter:
Zonde man. Mooi gebouw.quote:Op maandag 15 april 2019 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
ja die kan je wel afschrijven.twitter:
Tijd voor een grote moskee daar, zal meer mensen trekken.
ik las Lisse.quote:Op maandag 15 april 2019 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
staan steigers omheen, gewoon foutje. Was in Limmen ook (Rip dorpskerk).
+twitter:RuudieRotzak twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:09:29#Brand uitgebroken in beroemde #Parijse #kathedraal #NotreDameHangt daar de #MonaLisa niet?. #LeonardoDaVinci"autostart" https://t.co/MRrNd4iQRz (via @NUnl) reageer retweet
Niet weten dat de Mona Lisa in het van Gogh museum hangtquote:Op maandag 15 april 2019 19:17 schreef napoleonfour het volgende:
sommige mensen zijn echt tering dom+twitter:RuudieRotzak twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:09:29#Brand uitgebroken in beroemde #Parijse #kathedraal #NotreDameHangt daar de #MonaLisa niet?. #LeonardoDaVinci"autostart" https://t.co/MRrNd4iQRz (via @:NUnl) reageer retweet
[ afbeelding ]
naja als je ooit naar Parijs bent geweest dan heb je vast wel gemerkt dat de stad lijkt op de apenheulquote:Op maandag 15 april 2019 19:19 schreef Caland het volgende:
Lekker man kerkje in de fik
Nu zal er wel niemand meer naar Parijs gaan
Hoop dat klasiemono iets veilig isquote:Op maandag 15 april 2019 19:17 schreef napoleonfour het volgende:
sommige mensen zijn echt tering dom+twitter:RuudieRotzak twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:09:29#Brand uitgebroken in beroemde #Parijse #kathedraal #NotreDameHangt daar de #MonaLisa niet?. #LeonardoDaVinci"autostart" https://t.co/MRrNd4iQRz (via @:NUnl) reageer retweet
[ afbeelding ]
klasiemono.quote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dat klasiemono iets veilig is
Quasimodoquote:
@Lenny_Leonard en ik nemen je niet meer serieus.quote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een gratis spotify premium account via de grote HMF. Spotify is wel aardig. Alleen de keuze is wat beperkt t.o.v. YouTube
Wow kalm aan knutquote:Op maandag 15 april 2019 19:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk jij je dm eens maat.
En bedenk dat dit 2 jochies uit Antwerpen zijn.
De nagels van christus zijn getoast nuquote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat @:insomnia2.0 van dit verschrikkelijke nieuws vindt
Die heeft zijn familie al vast naar Parijs gestuurd voor de herstelwerkzaamheden.quote:Op maandag 15 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat @:insomnia2.0 van dit verschrikkelijke nieuws vindt
En HMF dan?quote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die heeft zijn familie al vast naar Parijs gestuurd voor de herstelwerkzaamheden.
Die man aan de rechterkant heeft wel zo'n echte Franse neus.quote:
Lol daar links zie je steigers.quote:
Nu pasquote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
Misschien heeft IS dit wel gedaan. We weten het niet jongens. Ik ga deze theorie gauw plaatsen in het NWS topic.
Oh jammer. telaat.gif.quote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu pas. Is al voorbij gekomen daar.
quote:Op maandag 15 april 2019 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lol daar links zie je steigers.
Waren aan het klussen m.a.w. de kans is groot dat een Pool verantwoordelijk is voor dit symbool van katholicisme afbranden
@:Insomnia kom er maar in
quote:Op maandag 15 april 2019 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
Misschien heeft IS dit wel gedaan. We weten het niet jongens. Ik ga deze theorie gauw plaatsen in het NWS topic.
Helaas was iemand je al voor met meest achterlijke post van de dagquote:Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Fuck..
Incendie, lees ik net op twitter. Aangestoken..
Iemand anders noemde ook echt IS volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Helaas was iemand je al voor met meest achterlijke post van de dag
Bijna ouwe reus. Oplevering 2039 ofzo toch?quote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Beter staken ze la sagra familia in de fik, dat komt toch nooit af
Denk dat onze kleinkinderen het misschien gaan meemakenquote:Op maandag 15 april 2019 19:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bijna ouwe reus. Oplevering 2039 ofzo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |