Hehe.. lees net 2026 is de planning, maar elke oplevering is nog uitgesteld.quote:Op maandag 15 april 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat onze kleinkinderen het misschien gaan meemaken
Planning en Spanjequote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hehe.. lees net 2026 is de planning, maar elke oplevering is nog uitgesteld.
Sowieso dat ie nog 4 jaar erbij pakt, daarna is ie wel oud denk ikquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
Trumpgod krijgt het voor elkaar om mij minstens 1 keer per week poepjeshard te laten lachen
Kan die niet voor eeuwig president blijven
Poepjeshardquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
Trumpgod krijgt het voor elkaar om mij minstens 1 keer per week poepjeshard te laten lachen
Trumpgodquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
Hier ben ik het mee eensquote:Op maandag 15 april 2019 19:46 schreef Caland het volgende:
die waren nog aan het stakenquote:Op maandag 15 april 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Vliegende watertanken
Waarom komen die Fransen daar niet op
De Fransen kunnen nog een hoop van ons leren.quote:Op maandag 15 april 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Vliegende watertanken
Waarom komen die Fransen daar niet op
Deze zit ik even op de te luisteren lijst.quote:
Zullen ze de doornenkrans van Jezus nog hebben weten te redden.quote:Op maandag 15 april 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
Livebeelden https://twitter.com/MarkMdeBoer/status/1117847446460088320
je hebt zo een paar nieuwe takken.quote:Op maandag 15 april 2019 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen ze de doornenkrans van Jezus nog hebben weten te redden.
wordt weer gezegend met Seine water en klaarquote:Op maandag 15 april 2019 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt zo een paar nieuwe takken.
quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
het is wachten op de week van nationale rouw maar je weet iig dat die Fransen iedere kans op vrije dagen gaan pakken.
twitter:marijn_kruk twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:53:15Spits ingestort, kreten van ontzetting, iedereen om me heen huilt https://t.co/RGlTPNhGKw reageer retweet
En vanwege emotionele schade nog een jaartje eerder met pensioen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
het is wachten op de week van nationale rouw maar je weet iig dat die Fransen iedere kans op vrije dagen gaan pakken.
Huilen om wat stenen. Tering wat zijn het ook een watjes.quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:marijn_kruk twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:53:15Spits ingestort, kreten van ontzetting, iedereen om me heen huilt https://t.co/RGlTPNhGKw reageer retweet
Fransen zijn trotse mensen.quote:Op maandag 15 april 2019 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Huilen om wat stenen. Tering wat zijn het ook een watjes.
Nee joh, watjes zijn het.quote:
Was dat een moslim toevallig?quote:Op maandag 15 april 2019 19:59 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg vandaag nog een selfie van iemand die voor de notre dame stond
komt wel erg dichtbij zo
Noujah na zo veel restauraties lijkt mij er nog weinig origineels aan. Was tijdens de Franse Revolutie al bijna afgebrand geloof ik.quote:
Wowquote:Op maandag 15 april 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
De Parijse politie heeft nu ook bevestigd dat de notre dame in de fik staat.
ze zitten er bovenopquote:Op maandag 15 april 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
Weten ze daar al dat Samson en Gert stopt?quote:Op maandag 15 april 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
Dan kan Tata een weekje dicht.quote:
Ja ik had het koninklijk paleis in Brussel ofzo ook erger gevondenquote:Op maandag 15 april 2019 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het toch minder erg omdat het Frankrijk is merk ik
Paleis op de dam daarentegen dan weer niet.quote:Op maandag 15 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik had het koninklijk paleis in Brussel ofzo ook erger gevonden
Landverraaierquote:Op maandag 15 april 2019 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Paleis op de dam daarentegen dan weer niet.
Fuck de monarchie.quote:
Stel je voor dat Cantillon een keer affiktquote:Op maandag 15 april 2019 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik had het koninklijk paleis in Brussel ofzo ook erger gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |