Jawel ook nog sorry vergetenquote:
Vorig jaar: 3-6 in Villamarín, in Mestalla 2-0.quote:
Vorig jaar won Real de CL en nu?quote:Op maandag 15 april 2019 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar: 3-6 in Villamarín, in Mestalla 2-0.
In de Copa was Valencia qua spel de betere. Je hebt geen poot om op te staan.
Mooie dooddoener. Ik de feiten, jij spartelend.quote:Op maandag 15 april 2019 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Ik maak hem even
Lekker Stijnquote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooie dooddoener. Ik de feiten, jij spartelend.
Ik heb nog niks gezegd over de uitslag maatquote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooie dooddoener. Ik de feiten, jij spartelend.
Kan bijna niet anders joh. 6-4=2/2=1+6=7=CR7quote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 gewonnen uit 6, denk je dat ik CR7 ga packen donderdag?
GENOTquote:Op maandag 15 april 2019 18:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders joh. 6-4=2/2=1+6=7=CR7.
Halloquote:
Ik heb sinds kort een gratis spotify premium account via de grote HMF. Spotify is wel aardig. Alleen de keuze is wat beperkt t.o.v. YouTubequote:Op maandag 15 april 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel goede werken voor schoolzaken verricht. Nu drink ik koffie en luister ik muziek via Spotify (altijd beter dan Youtube @:onlogisch )
@kapiteintje is ook toch een vriend van HMFquote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een gratis spotify premium account via de grote HMF. Spotify is wel aardig. Alleen de keuze is wat beperkt t.o.v. YouTube
Boeiend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |