Nee, jouw tietenquote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou geweldig hoorRaar mens met gekke tieten.
quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is er nou leuk aan een fake wijf met fake reet en fake tieten en fake haar.
[ afbeelding ]
Oh leuk één foto in een rare positie waar haar kont een beetje raar is en ze is gelijk niet meer aantrekkelijk.quote:Op maandag 15 april 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is er nou leuk aan een fake wijf met fake reet en fake tieten en fake haar.
[ afbeelding ]
Nou ja gewoon bovenop je ribbenquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 16:48 schreef Charlotte3 het volgende:
Scrummie krijgt de zweepslag vanavond...
quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Lenny, hoe staat het met het leven?quote:
Enorm smerig wijf inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dag Stijn.quote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Lenny, hoe staat het met het leven?
@GGMMquote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Enorm smerig wijf inderdaad.
Zou zeker niet raken
Veel goede werken voor schoolzaken verricht. Nu drink ik koffie en luister ik muziek via Spotify (altijd beter dan Youtube @onlogisch )quote:Op maandag 15 april 2019 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Goed hoor. Prima dag gehad op het werk. Daarnaast 2 extra kaarten voor de bekerfinale gescoord.
En zo sporten. @:onlogisch
Hoe staat jouw leven?
Een beetje een goede koffie?quote:Op maandag 15 april 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel goede werken voor schoolzaken verricht. Nu drink ik koffie en luister ik muziek via Spotify (altijd beter dan Youtube @:onlogisch )
Onlo is een beetje raar met zijn youtubequote:Op maandag 15 april 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel goede werken voor schoolzaken verricht. Nu drink ik koffie en luister ik muziek via Spotify (altijd beter dan Youtube @:onlogisch )
Hij luistert al zijn muziek via YouTube?quote:Op maandag 15 april 2019 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo is een beetje raar met zijn youtube
Ik zet casual normale koffie. Geen Nespresso, Senseo of dat soort kansloze gedoe.quote:Op maandag 15 april 2019 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een beetje een goede koffie?
Een koffie die onze connoisseur goed genoeg zou vinden?
@:saind
Ik neem altijd niveau 12? espresso, is ook sterke koffie maatquote:Op maandag 15 april 2019 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet casual normale koffie. Geen Nespresso, Senseo of dat soort kansloze gedoe.
Het liefst sterk. Slappe koffie walg ik van. Dan is het gewoon net water.
wat is normale koffie? Rood?quote:Op maandag 15 april 2019 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet casual normale koffie. Geen Nespresso, Senseo of dat soort kansloze gedoe.
Het liefst sterk. Slappe koffie walg ik van. Dan is het gewoon net water.
Het verdienmodel van Onlogisch in één klap ontleed.quote:
Jij drinkt geen koffie meer toch?quote:Op maandag 15 april 2019 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem altijd niveau 12? espresso, is ook sterke koffie maat
Na vandaag niet meer neequote:Op maandag 15 april 2019 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij drinkt geen koffie meer toch?
Oh dat.quote:Op maandag 15 april 2019 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik veel.
https://static-images.jum(...)249PAK-1_720x720.png
Zo danquote:Op maandag 15 april 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die koffie smerig vinden of bewust niet drinken hebben vaak een zwaar leven.
Toen ik laatst 2 weken van koffie af was voelde ik me weer als herboren, laat de koffie je niet de baas zijn, wees zelf de baas over de koffiequote:Op maandag 15 april 2019 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die koffie smerig vinden of bewust niet drinken hebben vaak een zwaar leven.
Snap ik, als je thuis zo'n Godenapparaat hebt staan.quote:Op maandag 15 april 2019 18:28 schreef Saind het volgende:
Ik heb echt al maanden geen bak filterkoffie meer gedronken
op zich niets tegen filterkoffie, zou best af en toe een grote mok naar binnen kunnen gooienquote:Op maandag 15 april 2019 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik, als je thuis zo'n Godenapparaat hebt staan.
Doublepain heeft de komende tijd geen weerwoord in te brengen gezien het feit dat het mooie Sevilla zijn Real Betis heeft verslagen.quote:
geen ham?quote:Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De asperges staan te koken
Uiteraard met aardappels met beetje peterselie en zout en botersaus en eieren
Je moet het alleen niet teveel achter elkaar drinken, is mijn ervaring.quote:Op maandag 15 april 2019 18:29 schreef Saind het volgende:
[..]
op zich niets tegen filterkoffie, zou best af en toe een grote mok naar binnen kunnen gooien
Dan mag je idd geen weerwoord op andere onderwerpen hebben.quote:Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doublepain heeft de komende tijd geen weerwoord in te brengen gezien het feit dat het mooie Sevilla zijn Real Betis heeft verslagen.
Dat klopt. Dan is elke drogreden gerechtvaardigd.quote:Op maandag 15 april 2019 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan mag je idd geen weerwoord op andere onderwerpen hebben.
quote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan is elke drogreden gerechtvaardigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]Ziedend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
4 gewonnen uit 6, denk je dat ik CR7 ga packen donderdag?quote:
Furieusquote:
Zondag gaat Betis weer klop krijgen van Valencia.quote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4 gewonnen uit 6, denk je dat ik CR7 ga packen donderdag?
[..]
Furieus
haha you wishquote:Op maandag 15 april 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag gaat Betis weer klop krijgen van Valencia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |