Wel beetje jammer dat ik er niet tussen sta.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus
@:KnutdeIJsbeer
@:onlogisch
@:Doublepain
@:Lenny_Leonard
@:Saind
@:Elan
@:JanCees
@:KingRoland
@:Caland
@:RensAjacied
@:Scrummie2.0
@:napoleonfour
@:haags_kwartiertje
@:JR-Style-93
@:Charlotte3
@:El-Stinho
@:Tarado
@:PicoMMP
@:JanPawelII
@:Tjacka
@:Lange_Lans
@:O_o_
@:scrupuleus
@:johannes_vermeer
@:AFCNiels
@:Driepink
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Tyron
Sorry, ik had de sc een beetje gesloopt.
hoiquote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
knap wel, dat ik er dan in staquote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik pakte de top 30 die het meest heeft gepost deze maand in deze sc.
Laat me met rustquote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
Jajaquote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
Die mensen moet eens een leven gaan zoeken.quote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was een tijd dat @onlogisch (toen hij zich nog niet verheven voelde boven de rest van de SC) elke dag lijstjes postte met de dagstatistieken.quote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor al jouw posts. (lol)quote:Op maandag 15 april 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met deze post wil, maar ik plaats hem toch.
Klopt wel ja.quote:Op maandag 15 april 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor al jouw posts. (lol)
Dat is waar ook, lang niet meer gezien... afhakers!quote:Op maandag 15 april 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat @:onlogisch (toen hij zich nog niet verheven voelde boven de rest van de SC) elke dag lijstjes postte met de dagstatistieken.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze post wil, maar ik plaats hem toch.
quote:Op maandag 15 april 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor al jouw posts. (lol)
Nadenken is voor watjes, gewoon gaan breek die hele tent af geen genade die strakke billen komen er niet zomaar aan groeien, TAG JE GROEIMAATJE EN GA VOOR GOUD!!quote:Op maandag 15 april 2019 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
@:Doublepain schop mij eens naar de sportschool
Ik ga alquote:Op maandag 15 april 2019 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nadenken is voor watjes, gewoon gaan breek die hele tent af geen genade die strakke billen komen er niet zomaar aan groeien, TAG JE GROEIMAATJE EN GA VOOR GOUD!!
quote:
GM Donquote:
Hoeveel doe je bij de arm curl?quote:Op maandag 15 april 2019 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nadenken is voor watjes, gewoon gaan breek die hele tent af geen genade die strakke billen komen er niet zomaar aan groeien, TAG JE GROEIMAATJE EN GA VOOR GOUD!!
Dumbell jaquote:Op maandag 15 april 2019 11:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, dat is wel weinig, of is dat met 1 arm
waarom sta ik onder aan de lijstquote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
@:charmed_angel
Misschien is hij wel moslim, die lezen van onder naar boven tochquote:Op maandag 15 april 2019 11:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
is toch niet leuk als je de laatste bent waaraan wordt gedacht
Staat op volgorde van aantal posts.quote:Op maandag 15 april 2019 11:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
is toch niet leuk als je de laatste bent waaraan wordt gedacht
quote:Op maandag 15 april 2019 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien is hij wel moslim, die lezen van onder naar boven toch
ik luister van allesquote:Op maandag 15 april 2019 11:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij luistert echt alleen maar piemeltjeshouse, dit zet ik nog niet eens voor m'n hond op.
Welke zou jij verkopen welke zou je houdenquote:Op maandag 15 april 2019 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poeh he kom hier maar eens van terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan er 4 proeven, alleen framboos en abrikoos saison niet
Dat kan ook nooit fout gaanquote:Op maandag 15 april 2019 11:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die magnetronmaaltijd cevapcici met rijst was wel lekker, trouwens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2,50 bij REWE.
Wat heb je gedaan vandaag?quote:
quote:Op maandag 15 april 2019 11:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]Zijn wel lekkerder gebakken ipv magnetron denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2,50 bij REWE.
quote:Op maandag 15 april 2019 11:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Welke zou jij verkopen welke zou je houden
In gedachten houdend dat ze 33 kosten en tussen de 4 en 500 opbrengenolorosoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan er 4 proeven, alleen framboos en abrikoos saison niet
levenswater
abrikoos saison
frambooskriek
lijken me meest interessant
quote:Op maandag 15 april 2019 11:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]Ga je ook wel eens kaufland maat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2,50 bij REWE.
Eigenlijk nooit. Als ik er een tegenkom misschien. Wel fijne supermarkt op zich.quote:Op maandag 15 april 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens kaufland maat?
Chips is echt voor tokkies. Als je wilt snacken voor tv pak je toch stukje kaas ofzoquote:Op maandag 15 april 2019 11:54 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Welke chips voor VI vanavond?
• Lays paprika
• Lays paprika ribbel
• Lays naturel
• Lays cheese & onion
• Lays bolognese
• Doritos (die zwarte)
• Doritos (die blauwe)
• Doritos (die oranje)
• Cheetos
• Andere smaak chips
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Doritos is voor heel smerige beesten, overigens.quote:
Cheese union!!!quote:Op maandag 15 april 2019 11:54 schreef KingRoland het volgende:
• Lays paprika
• Lays paprika ribbel
• Lays naturel
• Lays cheese & onion
• Lays bolognese
• Doritos (die zwarte)
• Doritos (die blauwe)
• Doritos (die oranje)
• Cheetos
• Andere smaak chips
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2019 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een heerlijk plaatje voor deze zonnige dag
quote:Op maandag 15 april 2019 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een heerlijk plaatje voor deze zonnige dag
geen chips en geen VI, over voor tokkies gesprokenquote:Op maandag 15 april 2019 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chips is echt voor tokkies. Als je wilt snacken voor tv pak je toch stukje kaas ofzo![]()
Samenvatting ik mis de optie ik eet geen chips
Kortere samenvatting geen chips
Ik ben nog bezig. Bijna klaar. Straks nog cardio. Moet van @onlogischquote:Op maandag 15 april 2019 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vandaag?
[..]
Zijn wel lekkerder gebakken ipv magnetron denk ik
Andere smaak gekozen, maar welke zeg ik lekker nietquote:Op maandag 15 april 2019 11:54 schreef KingRoland het volgende:
• Lays paprika
• Lays paprika ribbel
• Lays naturel
• Lays cheese & onion
• Lays bolognese
• Doritos (die zwarte)
• Doritos (die blauwe)
• Doritos (die oranje)
• Cheetos
• Andere smaak chips
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ah dat verklaard waarom je post TIJDENS je sessiequote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Bijna klaar. Straks nog cardio. Moet van @:onlogisch
cardio is voor watjesquote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Bijna klaar. Straks nog cardio. Moet van @:onlogisch
quote:Op maandag 15 april 2019 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dat verklaard waarom je post TIJDENS je sessie
Weten we dat ook weer
@onlogischquote:Op maandag 15 april 2019 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dat verklaard waarom je post TIJDENS je sessie
Weten we dat ook weer
Misschien zandvoort of scheveningen dit weekend. Lekker weertje. Waarschijnlijk kerk skippenquote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Andere smaak gekozen, maar welke zeg ik lekker niet
quote:Op maandag 15 april 2019 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat op volgorde van aantal posts.
Ik dacht als eerste aan jou.
ja luisteren naar @onlogisch hoe je moet trainen en afvallen is een beetje hetzelfde als seksuele voorlichting van een pastoor krijgenquote:
Hallo danquote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja luisteren naar @:onlogisch hoe je moet trainen en afvallen is een beetje hetzelfde als seksuele voorlichting van een pastoor krijgen
Onlo z'n seksleven is ook wel vergelijkbaar met het celibaatquote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja luisteren naar @:onlogisch hoe je moet trainen en afvallen is een beetje hetzelfde als seksuele voorlichting van een pastoor krijgen
KOEKOEKquote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
@KingRolandquote:Op maandag 15 april 2019 12:14 schreef Saind het volgende:
is de gemiddelde pastoor niet juist ontzettend seksueel actief
GOEIEDAG ZEGquote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt vaak vrijquote:Op maandag 15 april 2019 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima.
Vandaag lekker dagje vrij zit nog in mn joggingpak en drink een biertje
Helemaal niet.quote:Op maandag 15 april 2019 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt vaak vrij
wat voor werk doe je
PepeLaughquote:Op maandag 15 april 2019 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Online influencer
quote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pepers staan te shinen. Klaar om naar buiten te gaan. Het is alleen nog iets te fris.quote:Op maandag 15 april 2019 09:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
En de pepers van @:onlogisch dan?
Of zijn ze al dood?
Nee, je werd gewoon voor aap gezet.quote:Op maandag 15 april 2019 12:32 schreef onlogisch het volgende:
H-h-h-heb ik een foutje gemaakt???
[ afbeelding ]
Bij mij staan ze gewoon buiten hoor. In een kasje weliswaarquote:Op maandag 15 april 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pepers staan te shinen. Klaar om naar buiten te gaan. Het is alleen nog iets te fris.
quote:Op maandag 15 april 2019 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan is je UI nog niet eens aan bod gekomen.
Constante temperatuur (bij voorkeur 26+) zorgt voor een hoger capsaïcine-level maat.quote:Op maandag 15 april 2019 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij staan ze gewoon buiten hoor. In een kasje weliswaar
Ik ga niet zorgen voor constant 26 graden dus ze doen het er maar meequote:Op maandag 15 april 2019 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Constante temperatuur (bij voorkeur 26+) zorgt voor een hoger capsaïcine-level maat.
Dan moet je niet janken als ze niet zo heet zijn straks.quote:Op maandag 15 april 2019 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet zorgen voor constant 26 graden dus ze doen het er maar mee
Het zijn 3 miljoen scoville man daar blijft heus wel iets van overquote:Op maandag 15 april 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken als ze niet zo heet zijn straks.
Alsof ik je wijs op een fout.quote:Op maandag 15 april 2019 12:32 schreef onlogisch het volgende:
H-h-h-heb ik een foutje gemaakt???
[ afbeelding ]
quote:Armin N. begint zich nederig te richten tot de rechters, de officieren. De voorzitter van de rechtbank valt hem in de rede. Zegt met stemverheffing dat Armin N. de beleefdheden kan overslaan. #oberschoppers
Overdag luister ik meestal nieuwe muziek.quote:Op maandag 15 april 2019 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben biertjes aan het drinken en muziek luisteren Stijn.
Echt hele goede maandag zo.
radio?quote:Op maandag 15 april 2019 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overdag luister ik meestal nieuwe muziek.
Zoals ik nu ook doe.
Nee, Spotify. Volg een hoop wekelijkse lijstjes. En hou uiteraard zelf nieuwe releases in de gaten.quote:
Dank voor de tag en de updatequote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
Ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de geïnteresseerden een introductie van onze nieuwste family member op twitter.
En insta?quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de geïnteresseerden een introductie van onze nieuwste family member op twitter.
@mexicanibakkerquote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
Beste muziek die ik dit jaar wel heb bijgevoegd is van Andrew Bird en Durand Jones & The Indications. Dit geheel terzijde.
Neef van de vissen van Renequote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor hen zonder Twitter :
[ afbeelding ]
Hopelijk eindigt die niet in de vuilnisbakquote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@Mexicanobakkerquote:
Kan gebeuren maat.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
Henk had het een paar dagen moeilijk maar is nu blij dat er weer wat gezelschap rond zwemtquote:Op maandag 15 april 2019 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met @:Henk @:KnutdeIJsbeer ?
kunnen we gokken op de levensverwachting?quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
je moet echt eens wat dead gaan luisterenquote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
Beste muziek die ik dit jaar wel heb bijgevoegd is van Andrew Bird en Durand Jones & The Indications. Dit geheel terzijde.
Ik pak dat er wel bij voor in het Paasweekend.quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
je moet echt eens wat dead gaan luisteren
quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
kunnen we gokken op de levensverwachting?
gisteren had je het over een Spaanse wedstrijd die niet op Ziggo was, kijk je dat via een stream?quote:Op maandag 15 april 2019 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
Vampire Weekend brengt dit jaar een nieuw album uit maar ze maken om de bepaalde tijd steeds twee tracks openbaar. Erg stom.
Hoe groot is je aquarium?quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
We hebben nieuwe plantjes gekocht en ook al een pompje besteld dus ik denk dat deze heel oud gaat worden !
Toevallig vanmorgen 1 van die nieuwe gehoord dat klink wel okquote:Op maandag 15 april 2019 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
Vampire Weekend brengt dit jaar een nieuw album uit maar ze maken om de bepaalde tijd steeds twee tracks openbaar. Erg stom.
Girona v Villarreal denk ik? Ja. Heb daar streamsites voor. Ziggo kiest slechts zes wedstrijden. Snap dat ze Barça en Real Madrid uit moeten zenden voor de kijkcijfers maar dat is feitelijk niet meer heel boeiend.quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren had je het over een Spaanse wedstrijd die niet op Ziggo was, kijk je dat via een stream?
Dire Straits, Knut deelde dat netquote:Op maandag 15 april 2019 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naar welk lied heb jij voor het laatst geluisterd
mijn oude kapper had een goudvis die zomers in een grote cementkuip in de tuin stond en swinters binnen in een klein aquariumpjequote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
We hebben nieuwe plantjes gekocht en ook al een pompje besteld dus ik denk dat deze heel oud gaat worden !
Unbearably White of This Life?quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toevallig vanmorgen 1 van die nieuwe gehoord dat klink wel ok
Hoe heet je nieuwe vis?quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 15 april 2019 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
mijn oude kapper had een goudvis die zomers in een grote cementkuip in de tuin stond en swinters binnen in een klein aquariumpje
dat beest werd zo groot in die cementkuip dat hij in dat aquarium oprecht boven het water uitkwam omdat het niet pastte
Lola 2.0quote:
Dat ben ik vergeten stijn het kwam langs op de radioquote:Op maandag 15 april 2019 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Unbearably White of This Life?
Harmony Hall is wel mijn favoriete track van dit jaar tot nu toe.
ja dacht van wel, was een vroege wedstrijdquote:Op maandag 15 april 2019 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Girona v Villarreal denk ik? Ja. Heb daar streamsites voor. Ziggo kiest slechts zes wedstrijden. Snap dat ze Barça en Real Madrid uit moeten zenden voor de kijkcijfers maar dat is feitelijk niet meer heel boeiend.
Welke zender? Dan zoek ik het even opquote:Op maandag 15 april 2019 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lola 2.0
[..]
Dat ben ik vergeten stijn het kwam langs op de radio
Stubruquote:Op maandag 15 april 2019 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke zender? Dan zoek ik het even op
Ah dat was Valladolid tegen Getafe dan. Leukste wedstrijden waren Sevilla v Betis en Athletic Club v Rayo Vallecano. Qua match-ups geen denderende week. Volgende week wordt spannender.quote:Op maandag 15 april 2019 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dacht van wel, was een vroege wedstrijd
Nooit een aflevering van gezienquote:Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie al Game of Thrones bekeken
Of kijken jullie dat niet
Draken en zombiesquote:Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee dat kijk ik niet. Maar dat zou toch pas vanaond ofzo worden uitgezonden?quote:Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoe laat hoorde je het?quote:Op maandag 15 april 2019 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat kijk ik niet. Maar dat zou toch pas vanaond ofzo worden uitgezonden?
Ja.quote:Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 15 april 2019 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je dan wel komen opdagen bij een meet?
avond of ochtend? Zie 't niet 1-2-3quote:
quote:Op maandag 15 april 2019 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je dan wel komen opdagen bij een meet?
Afgelopen nacht, en dan vanavond op de Nederlandse HBO.quote:Op maandag 15 april 2019 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat kijk ik niet. Maar dat zou toch pas vanaond ofzo worden uitgezonden?
this lifequote:Op maandag 15 april 2019 13:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
avond of ochtend? Zie 't niet 1-2-3
Ben benieuwd! Pics?quote:Op maandag 15 april 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pepers staan te shinen. Klaar om naar buiten te gaan. Het is alleen nog iets te fris.
Slaag hebben?quote:
quote:Politie Limburg met tien agenten achter ontsnapte wallaby's aan
15 april 2019 12:16
4
De politie in Kerkrade is in de nacht van zondag op maandag druk bezig geweest met het vangen van ontsnapte wallaby's. De dieren waren losgebroken uit attractiepark Mondo Verde in Landgraaf en lieten zich niet gemakkelijk weer terugbrengen.
Agenten kregen een melding binnen van iemand die zei een kangoeroe gezien te hebben. De politie besloot "niet geheel overtuigd" een kijkje te gaan nemen en trof de wallaby op straat aan.
Alsof GGMM net geroosterd is door een draak.quote:Op maandag 15 april 2019 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze burn zo diep op zoveel niveaus mind is blown
ochtend maat.quote:Op maandag 15 april 2019 13:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
avond of ochtend? Zie 't niet 1-2-3
quote:Op maandag 15 april 2019 13:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Pics?
[..]
Slaag hebben?
Er is duidelijk weinig criminaliteit daar. Louter betrouwbare radijsjes kwekers.quote:Op maandag 15 april 2019 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KirchroaAAKENNOORD KLOOTZAKKEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2019 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ja, eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 vindt dat ook.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 12:29:27What do I know about branding, maybe nothing (but I did become President!), but if I were Boeing, I would FIX the Boeing 737 MAX, add some additional great features, & REBRAND the plane with a new name.No product has suffered like this one. But again, what the hell do I know? reageer retweet
Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik over GOT niet in het daarvoor bestemde topic?
genotquote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef Saind het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 12:29:27What do I know about branding, maybe nothing (but I did become President!), but if I were Boeing, I would FIX the Boeing 737 MAX, add some additional great features, & REBRAND the plane with a new name.No product has suffered like this one. But again, what the hell do I know? reageer retweet
Ik vraag het toch alleen maar.quote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.
Ga eens werken halve drolquote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag het toch alleen maar.
Jeetje, wat doe je gemeen gelijk.
Het staat toch in spoilers, mongool.quote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik over GOT niet in het daarvoor bestemde topic?
branding is nou net iets waar hij wel verstand van heeftquote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef Saind het volgende:
Mij een rotzorg.quote:Op maandag 15 april 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het staat toch in spoilers, mongool.
Jij bent mijn baas niet.quote:
Ga je eens ergens anders dik maken over dingen die by far niet buiten de policy zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij een rotzorg.
[..]
Jij bent mijn baas niet.
Ik vraag het persoonlijk, ik zeg het niet vanuit de regels als moderator.quote:Op maandag 15 april 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je eens ergens anders dik maken over dingen die by far niet buiten de policy zijn.
Het staat in spoilers dus je kan er zo langs scrollen zonder het te lezen. Je bent aan het zeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag het persoonlijk, ik zeg het niet vanuit de regels als moderator.
Draak.
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.quote:Op maandag 15 april 2019 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het staat in spoilers dus je kan er zo langs scrollen zonder het te lezen. Je bent aan het zeuren.
Je bent echt verschrikkelijk aan het janken. Ga gewoon werken in plaats van je dramaandagissues op ons af te reageren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Wie?quote:
Ja, anders negeer je even de helft van de zin.quote:Op maandag 15 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Waarvan akte.quote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Er is een heel groot GOT topic vol met mensen die zeer benieuwd zijn naar jullie inzichten.
EEN WAT?!!quote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Er is een heel groot GOT topic vol met mensen die zeer benieuwd zijn naar jullie inzichten.
Game of Thrones.quote:
Allemaal enkeltje helquote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..quote:Op maandag 15 april 2019 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Game of Thrones.
Dat is een serie over draakjes, ridders, zombies en andere stoere sprookjesfiguren (elfjes bijvoorbeeld) waar @:maxi-mus (een volwassen man) groot fan van is.
Dus als ik weet dat er een topic is ben ik fan.quote:Op maandag 15 april 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..
Dat topic bestaat vaak ook voor 50% uit gezeur van de zure oude man die GGMM is, maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 15 april 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..
Eens.quote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.
quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens.
En vanaf nu ga ik Mario Kart berichten van GGMM hier rapporteren.
quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens.
En vanaf nu ga ik Mario Kart berichten van GGMM hier rapporteren.
Dan kan je beter in dit topic posten ja.quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat topic bestaat vaak ook voor 50% uit gezeur van de zure oude man die GGMM is, maar dit geheel terzijde.
Als iemand een vraag stelt beantwoord ik die gewoon normaal ja.quote:Op maandag 15 april 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je beter in dit topic posten ja.
Zeur niet zoquote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit in het daarvoor bestemde topic houden?
Uh.. bedankt.quote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand een vraag stelt beantwoord ik die gewoon normaal ja.
Mijn excuses, misschien was ik wat aan het zeurenquote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeur niet zo
[..]
Uh.. bedankt.
(al had dit verder niets met mijn bericht te maken)
was ook wel heel dom en misschien leek het maar zo maar is hij dikker geworden?quote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
Nicolai Jørgensen heeft een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing gekregen waarvan één voorwaardelijk voor zijn rode kaart tegen Heracles Almelo
De Zilveren Vos weer in de basis.
Vergeven en vergeten!quote:Op maandag 15 april 2019 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn excuses, misschien was ik wat aan het zeuren
Ik plaag jou maar een beetje!quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus als ik weet dat er een topic is ben ik fan.
Waar gaat dit over.
Pestkop ben jequote:Op maandag 15 april 2019 13:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik plaag jou maar een beetje!![]()
Je hapt zo lekker weg.
Ik zou het niet doen. Zulke mensen moet je ook geen podium geven.quote:Op maandag 15 april 2019 13:54 schreef GGMM het volgende:
Ryan Babel is woedend op Twitter.
Ik twijfel of ik een topic zal openen. (het is inmiddels al weer redelijk oud nieuws, alleen lees ik het nu pas) @:kingroland wat denk jij?
Oke, dan doe ik het niet.quote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Zulke mensen moet je ook geen podium geven.
Graag gedaan. Dat doe ik graag voor een goede vriend.quote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het niet.
Bedankt voor je advies Roland.
Het zou eventueel in het Ryan Babel spelerstopic kunnen, als hij er tenminste 1 heeft.quote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het niet.
Bedankt voor je advies Roland.
VBL / Het Ryan Babel topic #3: Scoren in de CL.quote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou eventueel in het Ryan Babel spelerstopic kunnen, als hij er tenminste 1 heeft.
quote:Op maandag 15 april 2019 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / Het Ryan Babel topic #3: Scoren in de CL.
Goed idee Don, bedankt.quote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou eventueel in het Ryan Babel spelerstopic kunnen, als hij er tenminste 1 heeft.
ik ben blank is dat ook goed?quote:
Ik dm jequote:
Omdat ze schattig is.quote:Op maandag 15 april 2019 14:53 schreef GGMM het volgende:
Waarom wil iedereen hier seks met Charlotte
Misschien kunnen we een VBL-SC meet organiseren bij Charlotte thuis.
Ik wil dat niet. Maar dat komt alleen doordat zij dat ook niet met mij wil.quote:Op maandag 15 april 2019 14:53 schreef GGMM het volgende:
quote:
Wat flauw van d'r zeg.quote:Op maandag 15 april 2019 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil dat niet. Maar dat komt alleen doordat zij dat ook niet met mij wil.
Nee bedanktquote:Op maandag 15 april 2019 14:53 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje lastig om zulke vergevorderde plannen nu nog te annuleren.
quote:Op maandag 15 april 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erbij! Ik maak de mojitos!quote:Op maandag 15 april 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, aan die instelling hebben we wat!quote:Op maandag 15 april 2019 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben erbij! Ik maak de mojitos!
Ga jij filmen? Of doe je mee?quote:Op maandag 15 april 2019 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, aan die instelling hebben we wat!
Ja, maar het is Charmed. Ze maakt ze wel, maar zuipt ze ook zelf op.quote:Op maandag 15 april 2019 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, aan die instelling hebben we wat!
Beide.quote:
quote:Op maandag 15 april 2019 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar het is Charmed. Ze maakt ze wel, maar zuipt ze ook zelf op.
kut. Heimwee naar Tenerifequote:Op maandag 15 april 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het zo weer terug te zijn in Nederland?
quote:Op maandag 15 april 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide.
Ik wilde het eerst niet filmen, maar omdat Don niet mee mag is het misschien leuk om hem toch een beetje mee te laten genieten.
Ok cool, misschien kunnen we live streamen en er nog wat aan verdienen ook.quote:Op maandag 15 april 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide.
Ik wilde het eerst niet filmen, maar omdat Don niet mee mag is het misschien leuk om hem toch een beetje mee te laten genieten.
Snap ik. Maar je ging toch misschien binnenkort weer?quote:Op maandag 15 april 2019 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
kut. Heimwee naar Tenerife
[..]
6 mei naar benalmadenaquote:Op maandag 15 april 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je ging toch misschien binnenkort weer?
Niet verkeerd.quote:Op maandag 15 april 2019 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
6 mei naar benalmadenaEven oriënteren
daar zitten alle NL narco boysquote:Op maandag 15 april 2019 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg het nog een keer maar lijkt mij een tof plekje, veel Brabanders ook!quote:Op maandag 15 april 2019 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2019 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt een voordeel.
quote:Op maandag 15 april 2019 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt een voordeel.
Ik wil alleen seks met een aziaat. Lekker man.quote:Op maandag 15 april 2019 14:53 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 15:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil alleen seks met een aziaat. Lekker man.
Brabanders zijn goed, die zuipen lekker veelquote:Op maandag 15 april 2019 15:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zeg het nog een keer maar lijkt mij een tof plekje, veel Brabanders ook!![]()
Er zitten figuren tussen hoorquote:Op maandag 15 april 2019 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Brabanders zijn goed, die zuipen lekker veel
even vragen aan @JanCees hoe dat is.quote:Op maandag 15 april 2019 16:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker uitzicht, blote pens voor je neus op het strand!
Maatquote:Op maandag 15 april 2019 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
even vragen aan @:jancees hoe dat is.
Ja en ik zit op mijn werk dus gaarne geen ordinaire plaatjesquote:Op maandag 15 april 2019 15:32 schreef KingRoland het volgende:
Maar laten we het niet te ordinair maken voor je het weet is @:karina ook aanwezig
Zijn je collega’s preuts dan?quote:Op maandag 15 april 2019 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik zit op mijn werk dus gaarne geen ordinaire plaatjes
Ja, ik dacht eerst altijd dat deze man Davy was. Maar GGMM wist me te vertellen dat hij geen camera heeft.quote:Op maandag 15 april 2019 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol
Is dat een gifje van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |