Het zijn 3 miljoen scoville man daar blijft heus wel iets van overquote:Op maandag 15 april 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken als ze niet zo heet zijn straks.
Alsof ik je wijs op een fout.quote:Op maandag 15 april 2019 12:32 schreef onlogisch het volgende:
H-h-h-heb ik een foutje gemaakt???
[ afbeelding ]
quote:Armin N. begint zich nederig te richten tot de rechters, de officieren. De voorzitter van de rechtbank valt hem in de rede. Zegt met stemverheffing dat Armin N. de beleefdheden kan overslaan. #oberschoppers
Overdag luister ik meestal nieuwe muziek.quote:Op maandag 15 april 2019 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben biertjes aan het drinken en muziek luisteren Stijn.
Echt hele goede maandag zo.
radio?quote:Op maandag 15 april 2019 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overdag luister ik meestal nieuwe muziek.
Zoals ik nu ook doe.
Nee, Spotify. Volg een hoop wekelijkse lijstjes. En hou uiteraard zelf nieuwe releases in de gaten.quote:
Dank voor de tag en de updatequote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus
@:charmed_angel
@:KnutdeIJsbeer
@:onlogisch
@:Doublepain
@:Lenny_Leonard
@:Saind
@:Elan
@:JanCees
@:KingRoland
@:Caland
@:RensAjacied
@:Scrummie2.0
@:napoleonfour
@:haags_kwartiertje
@:JR-Style-93
@:Charlotte3
@:El-Stinho
@:Tarado
@:PicoMMP
@:JanPawelII
@:Tjacka
@:Lange_Lans
@:O_o_
@:scrupuleus
@:johannes_vermeer
@:AFCNiels
@:Driepink
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Tyron
Sorry, ik had de sc een beetje gesloopt.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de geïnteresseerden een introductie van onze nieuwste family member op twitter.
En insta?quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de geïnteresseerden een introductie van onze nieuwste family member op twitter.
@mexicanibakkerquote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
Beste muziek die ik dit jaar wel heb bijgevoegd is van Andrew Bird en Durand Jones & The Indications. Dit geheel terzijde.
Neef van de vissen van Renequote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor hen zonder Twitter :
[ afbeelding ]
Hopelijk eindigt die niet in de vuilnisbakquote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@Mexicanobakkerquote:
Kan gebeuren maat.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus
@:charmed_angel
@:KnutdeIJsbeer
@:onlogisch
@:Doublepain
@:Lenny_Leonard
@:Saind
@:Elan
@:JanCees
@:KingRoland
@:Caland
@:RensAjacied
@:Scrummie2.0
@:napoleonfour
@:haags_kwartiertje
@:JR-Style-93
@:Charlotte3
@:El-Stinho
@:Tarado
@:PicoMMP
@:JanPawelII
@:Tjacka
@:Lange_Lans
@:O_o_
@:scrupuleus
@:johannes_vermeer
@:AFCNiels
@:Driepink
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Tyron
Sorry, ik had de sc een beetje gesloopt.
Henk had het een paar dagen moeilijk maar is nu blij dat er weer wat gezelschap rond zwemtquote:Op maandag 15 april 2019 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met @:Henk @:KnutdeIJsbeer ?
kunnen we gokken op de levensverwachting?quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
je moet echt eens wat dead gaan luisterenquote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
Beste muziek die ik dit jaar wel heb bijgevoegd is van Andrew Bird en Durand Jones & The Indications. Dit geheel terzijde.
Ik pak dat er wel bij voor in het Paasweekend.quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
je moet echt eens wat dead gaan luisteren
quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
kunnen we gokken op de levensverwachting?
gisteren had je het over een Spaanse wedstrijd die niet op Ziggo was, kijk je dat via een stream?quote:Op maandag 15 april 2019 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
Vampire Weekend brengt dit jaar een nieuw album uit maar ze maken om de bepaalde tijd steeds twee tracks openbaar. Erg stom.
Hoe groot is je aquarium?quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
We hebben nieuwe plantjes gekocht en ook al een pompje besteld dus ik denk dat deze heel oud gaat worden !
Toevallig vanmorgen 1 van die nieuwe gehoord dat klink wel okquote:Op maandag 15 april 2019 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
Vampire Weekend brengt dit jaar een nieuw album uit maar ze maken om de bepaalde tijd steeds twee tracks openbaar. Erg stom.
Girona v Villarreal denk ik? Ja. Heb daar streamsites voor. Ziggo kiest slechts zes wedstrijden. Snap dat ze Barça en Real Madrid uit moeten zenden voor de kijkcijfers maar dat is feitelijk niet meer heel boeiend.quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren had je het over een Spaanse wedstrijd die niet op Ziggo was, kijk je dat via een stream?
Dire Straits, Knut deelde dat netquote:Op maandag 15 april 2019 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naar welk lied heb jij voor het laatst geluisterd
mijn oude kapper had een goudvis die zomers in een grote cementkuip in de tuin stond en swinters binnen in een klein aquariumpjequote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
We hebben nieuwe plantjes gekocht en ook al een pompje besteld dus ik denk dat deze heel oud gaat worden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |