je moet echt eens wat dead gaan luisterenquote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
Beste muziek die ik dit jaar wel heb bijgevoegd is van Andrew Bird en Durand Jones & The Indications. Dit geheel terzijde.
Ik pak dat er wel bij voor in het Paasweekend.quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
je moet echt eens wat dead gaan luisteren
quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
kunnen we gokken op de levensverwachting?
gisteren had je het over een Spaanse wedstrijd die niet op Ziggo was, kijk je dat via een stream?quote:Op maandag 15 april 2019 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
Vampire Weekend brengt dit jaar een nieuw album uit maar ze maken om de bepaalde tijd steeds twee tracks openbaar. Erg stom.
Hoe groot is je aquarium?quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
We hebben nieuwe plantjes gekocht en ook al een pompje besteld dus ik denk dat deze heel oud gaat worden !
Toevallig vanmorgen 1 van die nieuwe gehoord dat klink wel okquote:Op maandag 15 april 2019 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
Vampire Weekend brengt dit jaar een nieuw album uit maar ze maken om de bepaalde tijd steeds twee tracks openbaar. Erg stom.
Girona v Villarreal denk ik? Ja. Heb daar streamsites voor. Ziggo kiest slechts zes wedstrijden. Snap dat ze Barça en Real Madrid uit moeten zenden voor de kijkcijfers maar dat is feitelijk niet meer heel boeiend.quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren had je het over een Spaanse wedstrijd die niet op Ziggo was, kijk je dat via een stream?
Dire Straits, Knut deelde dat netquote:Op maandag 15 april 2019 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naar welk lied heb jij voor het laatst geluisterd
mijn oude kapper had een goudvis die zomers in een grote cementkuip in de tuin stond en swinters binnen in een klein aquariumpjequote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
We hebben nieuwe plantjes gekocht en ook al een pompje besteld dus ik denk dat deze heel oud gaat worden !
Unbearably White of This Life?quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toevallig vanmorgen 1 van die nieuwe gehoord dat klink wel ok
Hoe heet je nieuwe vis?quote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 15 april 2019 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
mijn oude kapper had een goudvis die zomers in een grote cementkuip in de tuin stond en swinters binnen in een klein aquariumpje
dat beest werd zo groot in die cementkuip dat hij in dat aquarium oprecht boven het water uitkwam omdat het niet pastte
Lola 2.0quote:
Dat ben ik vergeten stijn het kwam langs op de radioquote:Op maandag 15 april 2019 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Unbearably White of This Life?
Harmony Hall is wel mijn favoriete track van dit jaar tot nu toe.
ja dacht van wel, was een vroege wedstrijdquote:Op maandag 15 april 2019 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Girona v Villarreal denk ik? Ja. Heb daar streamsites voor. Ziggo kiest slechts zes wedstrijden. Snap dat ze Barça en Real Madrid uit moeten zenden voor de kijkcijfers maar dat is feitelijk niet meer heel boeiend.
Welke zender? Dan zoek ik het even opquote:Op maandag 15 april 2019 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lola 2.0
[..]
Dat ben ik vergeten stijn het kwam langs op de radio
Stubruquote:Op maandag 15 april 2019 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke zender? Dan zoek ik het even op
Ah dat was Valladolid tegen Getafe dan. Leukste wedstrijden waren Sevilla v Betis en Athletic Club v Rayo Vallecano. Qua match-ups geen denderende week. Volgende week wordt spannender.quote:Op maandag 15 april 2019 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dacht van wel, was een vroege wedstrijd
Nooit een aflevering van gezienquote:Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie al Game of Thrones bekeken
Of kijken jullie dat niet
Draken en zombiesquote:Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee dat kijk ik niet. Maar dat zou toch pas vanaond ofzo worden uitgezonden?quote:Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoe laat hoorde je het?quote:Op maandag 15 april 2019 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat kijk ik niet. Maar dat zou toch pas vanaond ofzo worden uitgezonden?
Ja.quote:Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 15 april 2019 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je dan wel komen opdagen bij een meet?
avond of ochtend? Zie 't niet 1-2-3quote:
quote:Op maandag 15 april 2019 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je dan wel komen opdagen bij een meet?
Hij kijkt The Walking Deadquote:
Afgelopen nacht, en dan vanavond op de Nederlandse HBO.quote:Op maandag 15 april 2019 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat kijk ik niet. Maar dat zou toch pas vanaond ofzo worden uitgezonden?
this lifequote:Op maandag 15 april 2019 13:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
avond of ochtend? Zie 't niet 1-2-3
Ben benieuwd! Pics?quote:Op maandag 15 april 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pepers staan te shinen. Klaar om naar buiten te gaan. Het is alleen nog iets te fris.
Slaag hebben?quote:
quote:Politie Limburg met tien agenten achter ontsnapte wallaby's aan
15 april 2019 12:16
4
De politie in Kerkrade is in de nacht van zondag op maandag druk bezig geweest met het vangen van ontsnapte wallaby's. De dieren waren losgebroken uit attractiepark Mondo Verde in Landgraaf en lieten zich niet gemakkelijk weer terugbrengen.
Agenten kregen een melding binnen van iemand die zei een kangoeroe gezien te hebben. De politie besloot "niet geheel overtuigd" een kijkje te gaan nemen en trof de wallaby op straat aan.
Alsof GGMM net geroosterd is door een draak.quote:Op maandag 15 april 2019 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze burn zo diep op zoveel niveaus mind is blown
ochtend maat.quote:Op maandag 15 april 2019 13:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
avond of ochtend? Zie 't niet 1-2-3
quote:Op maandag 15 april 2019 13:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Pics?
[..]
Slaag hebben?
Er is duidelijk weinig criminaliteit daar. Louter betrouwbare radijsjes kwekers.quote:Op maandag 15 april 2019 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KirchroaAAKENNOORD KLOOTZAKKEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2019 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ja, eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 vindt dat ook.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 12:29:27What do I know about branding, maybe nothing (but I did become President!), but if I were Boeing, I would FIX the Boeing 737 MAX, add some additional great features, & REBRAND the plane with a new name.No product has suffered like this one. But again, what the hell do I know? reageer retweet
Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik over GOT niet in het daarvoor bestemde topic?
genotquote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef Saind het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 12:29:27What do I know about branding, maybe nothing (but I did become President!), but if I were Boeing, I would FIX the Boeing 737 MAX, add some additional great features, & REBRAND the plane with a new name.No product has suffered like this one. But again, what the hell do I know? reageer retweet
Ik vraag het toch alleen maar.quote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.
Ga eens werken halve drolquote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag het toch alleen maar.
Jeetje, wat doe je gemeen gelijk.
Het staat toch in spoilers, mongool.quote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik over GOT niet in het daarvoor bestemde topic?
branding is nou net iets waar hij wel verstand van heeftquote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef Saind het volgende:
Mij een rotzorg.quote:Op maandag 15 april 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het staat toch in spoilers, mongool.
Jij bent mijn baas niet.quote:
Ga je eens ergens anders dik maken over dingen die by far niet buiten de policy zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij een rotzorg.
[..]
Jij bent mijn baas niet.
Ik vraag het persoonlijk, ik zeg het niet vanuit de regels als moderator.quote:Op maandag 15 april 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je eens ergens anders dik maken over dingen die by far niet buiten de policy zijn.
Het staat in spoilers dus je kan er zo langs scrollen zonder het te lezen. Je bent aan het zeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag het persoonlijk, ik zeg het niet vanuit de regels als moderator.
Draak.
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.quote:Op maandag 15 april 2019 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het staat in spoilers dus je kan er zo langs scrollen zonder het te lezen. Je bent aan het zeuren.
Je bent echt verschrikkelijk aan het janken. Ga gewoon werken in plaats van je dramaandagissues op ons af te reageren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Wie?quote:
Ja, anders negeer je even de helft van de zin.quote:Op maandag 15 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Waarvan akte.quote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Er is een heel groot GOT topic vol met mensen die zeer benieuwd zijn naar jullie inzichten.
EEN WAT?!!quote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Er is een heel groot GOT topic vol met mensen die zeer benieuwd zijn naar jullie inzichten.
Game of Thrones.quote:
Allemaal enkeltje helquote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..quote:Op maandag 15 april 2019 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Game of Thrones.
Dat is een serie over draakjes, ridders, zombies en andere stoere sprookjesfiguren (elfjes bijvoorbeeld) waar @:maxi-mus (een volwassen man) groot fan van is.
Dus als ik weet dat er een topic is ben ik fan.quote:Op maandag 15 april 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..
Dat topic bestaat vaak ook voor 50% uit gezeur van de zure oude man die GGMM is, maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 15 april 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..
Eens.quote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.
quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens.
En vanaf nu ga ik Mario Kart berichten van GGMM hier rapporteren.
quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens.
En vanaf nu ga ik Mario Kart berichten van GGMM hier rapporteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |