Overdag luister ik meestal nieuwe muziek.quote:Op maandag 15 april 2019 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben biertjes aan het drinken en muziek luisteren Stijn.
Echt hele goede maandag zo.
radio?quote:Op maandag 15 april 2019 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overdag luister ik meestal nieuwe muziek.
Zoals ik nu ook doe.
Nee, Spotify. Volg een hoop wekelijkse lijstjes. En hou uiteraard zelf nieuwe releases in de gaten.quote:
Dank voor de tag en de updatequote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus
@:charmed_angel
@:KnutdeIJsbeer
@:onlogisch
@:Doublepain
@:Lenny_Leonard
@:Saind
@:Elan
@:JanCees
@:KingRoland
@:Caland
@:RensAjacied
@:Scrummie2.0
@:napoleonfour
@:haags_kwartiertje
@:JR-Style-93
@:Charlotte3
@:El-Stinho
@:Tarado
@:PicoMMP
@:JanPawelII
@:Tjacka
@:Lange_Lans
@:O_o_
@:scrupuleus
@:johannes_vermeer
@:AFCNiels
@:Driepink
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Tyron
Sorry, ik had de sc een beetje gesloopt.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de geïnteresseerden een introductie van onze nieuwste family member op twitter.
En insta?quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de geïnteresseerden een introductie van onze nieuwste family member op twitter.
@mexicanibakkerquote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
Beste muziek die ik dit jaar wel heb bijgevoegd is van Andrew Bird en Durand Jones & The Indications. Dit geheel terzijde.
Neef van de vissen van Renequote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor hen zonder Twitter :
[ afbeelding ]
Hopelijk eindigt die niet in de vuilnisbakquote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@Mexicanobakkerquote:
Kan gebeuren maat.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus
@:charmed_angel
@:KnutdeIJsbeer
@:onlogisch
@:Doublepain
@:Lenny_Leonard
@:Saind
@:Elan
@:JanCees
@:KingRoland
@:Caland
@:RensAjacied
@:Scrummie2.0
@:napoleonfour
@:haags_kwartiertje
@:JR-Style-93
@:Charlotte3
@:El-Stinho
@:Tarado
@:PicoMMP
@:JanPawelII
@:Tjacka
@:Lange_Lans
@:O_o_
@:scrupuleus
@:johannes_vermeer
@:AFCNiels
@:Driepink
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Tyron
Sorry, ik had de sc een beetje gesloopt.
Henk had het een paar dagen moeilijk maar is nu blij dat er weer wat gezelschap rond zwemtquote:Op maandag 15 april 2019 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met @:Henk @:KnutdeIJsbeer ?
kunnen we gokken op de levensverwachting?quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |