@KingRolandquote:Op maandag 15 april 2019 12:14 schreef Saind het volgende:
is de gemiddelde pastoor niet juist ontzettend seksueel actief
GOEIEDAG ZEGquote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja luisteren naar @:onlogisch hoe je moet trainen en afvallen is een beetje hetzelfde als seksuele voorlichting van een pastoor krijgen
jij hebt vaak vrijquote:Op maandag 15 april 2019 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima.
Vandaag lekker dagje vrij zit nog in mn joggingpak en drink een biertje
Helemaal niet.quote:Op maandag 15 april 2019 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt vaak vrij
wat voor werk doe je
PepeLaughquote:Op maandag 15 april 2019 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Online influencer
Je bent zelf salade.quote:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja luisteren naar @:onlogisch hoe je moet trainen en afvallen is een beetje hetzelfde als seksuele voorlichting van een pastoor krijgen
Pepers staan te shinen. Klaar om naar buiten te gaan. Het is alleen nog iets te fris.quote:Op maandag 15 april 2019 09:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
En de pepers van @:onlogisch dan?
Of zijn ze al dood?
Nee, je werd gewoon voor aap gezet.quote:Op maandag 15 april 2019 12:32 schreef onlogisch het volgende:
H-h-h-heb ik een foutje gemaakt???
[ afbeelding ]
Bij mij staan ze gewoon buiten hoor. In een kasje weliswaarquote:Op maandag 15 april 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pepers staan te shinen. Klaar om naar buiten te gaan. Het is alleen nog iets te fris.
quote:Op maandag 15 april 2019 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan is je UI nog niet eens aan bod gekomen.
Constante temperatuur (bij voorkeur 26+) zorgt voor een hoger capsaïcine-level maat.quote:Op maandag 15 april 2019 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij staan ze gewoon buiten hoor. In een kasje weliswaar
Ik ga niet zorgen voor constant 26 graden dus ze doen het er maar meequote:Op maandag 15 april 2019 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Constante temperatuur (bij voorkeur 26+) zorgt voor een hoger capsaïcine-level maat.
Dan moet je niet janken als ze niet zo heet zijn straks.quote:Op maandag 15 april 2019 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet zorgen voor constant 26 graden dus ze doen het er maar mee
Het zijn 3 miljoen scoville man daar blijft heus wel iets van overquote:Op maandag 15 april 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken als ze niet zo heet zijn straks.
Alsof ik je wijs op een fout.quote:Op maandag 15 april 2019 12:32 schreef onlogisch het volgende:
H-h-h-heb ik een foutje gemaakt???
[ afbeelding ]
quote:Armin N. begint zich nederig te richten tot de rechters, de officieren. De voorzitter van de rechtbank valt hem in de rede. Zegt met stemverheffing dat Armin N. de beleefdheden kan overslaan. #oberschoppers
Overdag luister ik meestal nieuwe muziek.quote:Op maandag 15 april 2019 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben biertjes aan het drinken en muziek luisteren Stijn.
Echt hele goede maandag zo.
radio?quote:Op maandag 15 april 2019 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overdag luister ik meestal nieuwe muziek.
Zoals ik nu ook doe.
Nee, Spotify. Volg een hoop wekelijkse lijstjes. En hou uiteraard zelf nieuwe releases in de gaten.quote:
Dank voor de tag en de updatequote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus
@:charmed_angel
@:KnutdeIJsbeer
@:onlogisch
@:Doublepain
@:Lenny_Leonard
@:Saind
@:Elan
@:JanCees
@:KingRoland
@:Caland
@:RensAjacied
@:Scrummie2.0
@:napoleonfour
@:haags_kwartiertje
@:JR-Style-93
@:Charlotte3
@:El-Stinho
@:Tarado
@:PicoMMP
@:JanPawelII
@:Tjacka
@:Lange_Lans
@:O_o_
@:scrupuleus
@:johannes_vermeer
@:AFCNiels
@:Driepink
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Tyron
Sorry, ik had de sc een beetje gesloopt.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de geïnteresseerden een introductie van onze nieuwste family member op twitter.
En insta?quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de geïnteresseerden een introductie van onze nieuwste family member op twitter.
@mexicanibakkerquote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef El-Stinho het volgende:
Beste muziek die ik dit jaar wel heb bijgevoegd is van Andrew Bird en Durand Jones & The Indications. Dit geheel terzijde.
Neef van de vissen van Renequote:Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor hen zonder Twitter :
[ afbeelding ]
Hopelijk eindigt die niet in de vuilnisbakquote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@Mexicanobakkerquote:
Kan gebeuren maat.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus
@:charmed_angel
@:KnutdeIJsbeer
@:onlogisch
@:Doublepain
@:Lenny_Leonard
@:Saind
@:Elan
@:JanCees
@:KingRoland
@:Caland
@:RensAjacied
@:Scrummie2.0
@:napoleonfour
@:haags_kwartiertje
@:JR-Style-93
@:Charlotte3
@:El-Stinho
@:Tarado
@:PicoMMP
@:JanPawelII
@:Tjacka
@:Lange_Lans
@:O_o_
@:scrupuleus
@:johannes_vermeer
@:AFCNiels
@:Driepink
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Tyron
Sorry, ik had de sc een beetje gesloopt.
Henk had het een paar dagen moeilijk maar is nu blij dat er weer wat gezelschap rond zwemtquote:Op maandag 15 april 2019 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met @:Henk @:KnutdeIJsbeer ?
kunnen we gokken op de levensverwachting?quote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |