Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik over GOT niet in het daarvoor bestemde topic?
genotquote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef Saind het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 12:29:27What do I know about branding, maybe nothing (but I did become President!), but if I were Boeing, I would FIX the Boeing 737 MAX, add some additional great features, & REBRAND the plane with a new name.No product has suffered like this one. But again, what the hell do I know? reageer retweet
Ik vraag het toch alleen maar.quote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.
Ga eens werken halve drolquote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag het toch alleen maar.
Jeetje, wat doe je gemeen gelijk.
Het staat toch in spoilers, mongool.quote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gezeik over GOT niet in het daarvoor bestemde topic?
branding is nou net iets waar hij wel verstand van heeftquote:Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef Saind het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 15-04-2019 om 12:29:27What do I know about branding, maybe nothing (but I did become President!), but if I were Boeing, I would FIX the Boeing 737 MAX, add some additional great features, & REBRAND the plane with a new name.No product has suffered like this one. But again, what the hell do I know? reageer retweet
Mij een rotzorg.quote:Op maandag 15 april 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het staat toch in spoilers, mongool.
Jij bent mijn baas niet.quote:
Ga je eens ergens anders dik maken over dingen die by far niet buiten de policy zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij een rotzorg.
[..]
Jij bent mijn baas niet.
Ik vraag het persoonlijk, ik zeg het niet vanuit de regels als moderator.quote:Op maandag 15 april 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je eens ergens anders dik maken over dingen die by far niet buiten de policy zijn.
Het staat in spoilers dus je kan er zo langs scrollen zonder het te lezen. Je bent aan het zeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag het persoonlijk, ik zeg het niet vanuit de regels als moderator.
Draak.
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.quote:Op maandag 15 april 2019 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het staat in spoilers dus je kan er zo langs scrollen zonder het te lezen. Je bent aan het zeuren.
Je bent echt verschrikkelijk aan het janken. Ga gewoon werken in plaats van je dramaandagissues op ons af te reageren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Wie?quote:
Ja, anders negeer je even de helft van de zin.quote:Op maandag 15 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het niet in spoilers stond kon ik er ook zo langs scrollen.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Waarvan akte.quote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Er is een heel groot GOT topic vol met mensen die zeer benieuwd zijn naar jullie inzichten.
EEN WAT?!!quote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Er is een heel groot GOT topic vol met mensen die zeer benieuwd zijn naar jullie inzichten.
Game of Thrones.quote:
Allemaal enkeltje helquote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..quote:Op maandag 15 april 2019 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Game of Thrones.
Dat is een serie over draakjes, ridders, zombies en andere stoere sprookjesfiguren (elfjes bijvoorbeeld) waar @:maxi-mus (een volwassen man) groot fan van is.
Dus als ik weet dat er een topic is ben ik fan.quote:Op maandag 15 april 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..
Dat topic bestaat vaak ook voor 50% uit gezeur van de zure oude man die GGMM is, maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 15 april 2019 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij bent geen fan? Je weet anders goed te vertellen dat er een topic voor is..
Eens.quote:Op maandag 15 april 2019 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een SC, domme big. Niet het GGMM-topic. Bek dicht, koest houden, niet zeuren.
quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens.
En vanaf nu ga ik Mario Kart berichten van GGMM hier rapporteren.
quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens.
En vanaf nu ga ik Mario Kart berichten van GGMM hier rapporteren.
Dan kan je beter in dit topic posten ja.quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat topic bestaat vaak ook voor 50% uit gezeur van de zure oude man die GGMM is, maar dit geheel terzijde.
Als iemand een vraag stelt beantwoord ik die gewoon normaal ja.quote:Op maandag 15 april 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je beter in dit topic posten ja.
Zeur niet zoquote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit in het daarvoor bestemde topic houden?
Uh.. bedankt.quote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand een vraag stelt beantwoord ik die gewoon normaal ja.
Mijn excuses, misschien was ik wat aan het zeurenquote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeur niet zo
[..]
Uh.. bedankt.
(al had dit verder niets met mijn bericht te maken)
was ook wel heel dom en misschien leek het maar zo maar is hij dikker geworden?quote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
Nicolai Jørgensen heeft een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing gekregen waarvan één voorwaardelijk voor zijn rode kaart tegen Heracles Almelo
De Zilveren Vos weer in de basis.
Vergeven en vergeten!quote:Op maandag 15 april 2019 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn excuses, misschien was ik wat aan het zeuren
Ik plaag jou maar een beetje!quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus als ik weet dat er een topic is ben ik fan.
Waar gaat dit over.
Pestkop ben jequote:Op maandag 15 april 2019 13:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik plaag jou maar een beetje!![]()
Je hapt zo lekker weg.
Ik zou het niet doen. Zulke mensen moet je ook geen podium geven.quote:Op maandag 15 april 2019 13:54 schreef GGMM het volgende:
Ryan Babel is woedend op Twitter.
Ik twijfel of ik een topic zal openen. (het is inmiddels al weer redelijk oud nieuws, alleen lees ik het nu pas) @:kingroland wat denk jij?
Oke, dan doe ik het niet.quote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Zulke mensen moet je ook geen podium geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |