Dan kan je beter in dit topic posten ja.quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat topic bestaat vaak ook voor 50% uit gezeur van de zure oude man die GGMM is, maar dit geheel terzijde.
Als iemand een vraag stelt beantwoord ik die gewoon normaal ja.quote:Op maandag 15 april 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je beter in dit topic posten ja.
Zeur niet zoquote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit in het daarvoor bestemde topic houden?
Uh.. bedankt.quote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand een vraag stelt beantwoord ik die gewoon normaal ja.
Mijn excuses, misschien was ik wat aan het zeurenquote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeur niet zo
[..]
Uh.. bedankt.
(al had dit verder niets met mijn bericht te maken)
was ook wel heel dom en misschien leek het maar zo maar is hij dikker geworden?quote:Op maandag 15 april 2019 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
Nicolai Jørgensen heeft een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing gekregen waarvan één voorwaardelijk voor zijn rode kaart tegen Heracles Almelo
De Zilveren Vos weer in de basis.
Vergeven en vergeten!quote:Op maandag 15 april 2019 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn excuses, misschien was ik wat aan het zeuren
Ik plaag jou maar een beetje!quote:Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus als ik weet dat er een topic is ben ik fan.
Waar gaat dit over.
Pestkop ben jequote:Op maandag 15 april 2019 13:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik plaag jou maar een beetje!![]()
Je hapt zo lekker weg.
Ik zou het niet doen. Zulke mensen moet je ook geen podium geven.quote:Op maandag 15 april 2019 13:54 schreef GGMM het volgende:
Ryan Babel is woedend op Twitter.
Ik twijfel of ik een topic zal openen. (het is inmiddels al weer redelijk oud nieuws, alleen lees ik het nu pas) @:kingroland wat denk jij?
Oke, dan doe ik het niet.quote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Zulke mensen moet je ook geen podium geven.
Graag gedaan. Dat doe ik graag voor een goede vriend.quote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het niet.
Bedankt voor je advies Roland.
Het zou eventueel in het Ryan Babel spelerstopic kunnen, als hij er tenminste 1 heeft.quote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het niet.
Bedankt voor je advies Roland.
VBL / Het Ryan Babel topic #3: Scoren in de CL.quote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou eventueel in het Ryan Babel spelerstopic kunnen, als hij er tenminste 1 heeft.
quote:Op maandag 15 april 2019 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / Het Ryan Babel topic #3: Scoren in de CL.
Goed idee Don, bedankt.quote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou eventueel in het Ryan Babel spelerstopic kunnen, als hij er tenminste 1 heeft.
ik ben blank is dat ook goed?quote:
Ik dm jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |