Er mag nog wel íets naturel blijven.. alhoewel wel geverfd..quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ontken het maar niet, we weten het allemaal.
vuurrode stekels met roze pony!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen af en toe lekker pittig laten knippen?
Het schoot inderdaad niet erg op vandaag met de zon. Wandel ze!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
De zon is er hier eindelijk, ik ga nog even de laatste stralen vangen tijdens een wandeling
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Verjaardag overleefd de hapjes waren prima en cheesecake
Jaja das waar.quote:
You never walk alone!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja daag jullie branden feyenoord ook af
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, kijk wat ik net tegenkom, dat heb je niet met een scootertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohhhhhh lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel citroen merengue maar goed nog best
de mijne ook! boksquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
De mijne is wel hybride, dus iets minder vervuilend.
Gisteren getankt, dat was leuk!
Ik had je heel anders voorgesteld.quote:
auwwwwtoquote:
Nóg een uur eerder? Dan moet je na Sesamstraat naar bed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja das waar.![]()
Ik zou overigens best elke dag een uur eerder opstaan om m'n haar te doen, als ik het kon.Maar ik bak er niks van.
Het is een bakvisje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nóg een uur eerder? Dan moet je na Sesamstraat naar bed.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nóg een uur eerder? Dan moet je na Sesamstraat naar bed.
Da's mijn zus.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had je heel anders voorgesteld.
Zit wel lekker overdekt, hoe snel gaan die dingen eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ideaal, geen kenteken en wielklem heeft weinig effect.
Kan me er iets bij voorstellenquote:
50 is geen probleem.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit wel lekker overdekt, hoe snel gaan die dingen eigenlijk?
Nietquote:
spacezequote:Op zaterdag 6 april 2019 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen![]()
Maar niet nu! Eerst een dikke vette repost:
Metro, pontje, spacen
Lekker een hoge instap ook.quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nietik durfde niet al teveel te doen. Heb wat geveegd buiten en verder niet zoveel.
Morgen even uitproberen hoe het gaat.
Lange poten check✅quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker een hoge instap ook.
Of gaat het niet over de trekker?
Voor de plisie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
Vooral dat geen kenteken maakt het interessant.
Gewoon op de weg laten staan voor de winkel, alarmlichten aan en shoppenquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk het halve parkeerterrein nodig met zo’n kolossaal ding
Nee, ga weg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:53 schreef cafca het volgende:
Ben ik nou niet meer welkom als autobezitter?
Ik moet ook maar weer eens proberen of ik kan fietsen.quote:
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens proberen of ik kan fietsen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lopend weet ie al zowat zijn nek te breken.
Hm.. mischien met zijwieltjes beginnen dan? Of zo'n driewieler?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lopend weet ie al zowat zijn nek te breken.
Of samen met sig op een tandem.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm.. mischien met zijwieltjes beginnen dan? Of zo'n driewieler?
Je neemt maar zijwieltjes.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of samen met sig op een tandem.
Ik vraag wel of Deisyy wil die is liever dan jij.quote:
Ja, je bent af.quote:
quote:
quote:
Woont dichterbij ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Deisyy wil die is liever dan jij.
Laat het de laatste keer zijn dat je iets voor haar aanneemt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
Wat heb ik misdaan vandaag?
Ik was zo aardig om een pakje aan te nemen voor 1 van de 159 andere huishoudens, komt dat mens:
ik: alsjeblieft je pakje
zij: is dat alles?
ik: ja meer heb ik niet voor je
zij: zit er geen trap bij?![]()
ik; euh trap
zij: nou bedankt dan maar
dat bedankje was niet gemeend en ik kreeg nog net geen knal voor m'n harses had ik het idee
Sommige mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
Ik was zo aardig om een pakje aan te nemen voor 1 van de 159 andere huishoudens, komt dat mens:
ik; euh trap
dat bedankje was niet gemeend en ik kreeg nog net geen knal voor m'n harses had ik het idee
nah het was er toch een van een vreemde etage en meestal moet ik op zoek gaan naar mijn pakketjequote:Op zaterdag 6 april 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat het de laatste keer zijn dat je iets voor haar aanneemt.
Oké, dan moet je maar zo denken dat het haar probleem is dat ze zo onbehoorlijk doet. Jij hebt niet verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah het was er toch een van een vreemde etage en meestal moet ik op zoek gaan naar mijn pakketje
Ik vind het gewoonweg asociaal. Mijn buren nemen ook wel eens een pakketje voor mij aan en ik voor hun. Dan dank je elkaar toch.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dan moet je maar zo denken dat het haar probleem is dat ze zo onbehoorlijk doet. Jij hebt niet verkeerd gedaan.
Ja natuurlijk, maar deze mevrouw baalde dat er geen ladder bij zat en dat reageerde ze af op Charmian.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoonweg asociaal. Mijn buren nemen ook wel eens een pakketje voor mij aan en ik voor hun. Dan dank je elkaar toch.
Ik zou wraak nemenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
Trap staat nog beneden had ik gezegd dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
Ik zei tegen haar dat er alleen kleine pakjes lagen...ze keek me echt aan of ik uit m'n nek lulde. Soms raak ik echt sprakeloos van het gedrag van sommige mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Trap staat nog beneden had ik gezegd dan.
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meerquote:
Een doos vlooienquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meer
Dat is voor jou makkelijker dan door de brievenbus pissen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meer
Wromnie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Even één tip, niet naar sbs zappen tijdens de reklame.
Dacht dat je geen of nauwelijks tv keekquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Even één tip, niet naar sbs zappen tijdens de reklame.
Dat was een lang middagdutje.quote:
Viel wel mee,... maar mn ritme is nog niet terug dus... Gordon en Dino ... ja wie zit er op niet leuk te wachtenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was een lang middagdutje.
Ik zit rtl7 te kijken. Wat een opgedofte gast is Steven Seagal geworden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Viel wel mee,... maar mn ritme is nog niet terug dus... Gordon en Dino ... ja wie zit er op niet leuk te wachten
Geen idee.. ik kijk Spaans voetbalquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit rtl7 te kijken. Wat een opgedofte gast is Steven Seagal geworden.
Dat interesseert mij nog minder.quote:
He is growingquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit rtl7 te kijken. Wat een opgedofte gast is Steven Seagal geworden.
Ouwe films op RTL7 boeien mij nietsquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij nog minder.
Dat was Shaka.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:25 schreef mario390 het volgende:
of dat alles zo stimmt in de doku nu auf pro 7 leaving nederland
Alleen jammer dat Valencia verloren heeftquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
Tja. Ik zit hier met een enorme Barca fan. Daar krijg je toch een tic van mee.
Beter dan dat stink realquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
Tja. Ik zit hier met een enorme Barca fan. Daar krijg je toch een tic van mee.
Valencia.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Valencie verloren heeft
Dan weet je iig waarvoor je het gedaan hebt. Morgen lekker genieten met zijn tweeën.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Twee dagen met zijn tweeën keihard in de tuin gewerkt. Gesnoeid, gezaagd, gewied, aanhanger vol afval weggebracht, geen rug meer, maar hé, morgen met de beloofde 20 graden lekker buiten genieten.![]()
Dat heb je vandaag toch ook gedaan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Twee dagen met zijn tweeën keihard in de tuin gewerkt. Gesnoeid, gezaagd, gewied, aanhanger vol afval weggebracht, geen rug meer, maar hé, morgen met de beloofde 20 graden lekker buiten genieten.![]()
Ik heb echt geen rug meer over. En buiten ben ik eigenlijk elke dag.quote:
Is ook zo.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan weet je iig waarvoor je het gedaan hebt. Morgen lekker genieten met zijn tweeën.
Dan maar zelf kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar zelf kokenIk zag ze hangen, overal daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice!quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb echt geen rug meer over. En buiten ben ik eigenlijk elke dag.![]()
Vandaag zat er een grote bonte specht aan de pindakaas, zomaar in mijn tuin.
Ook mooie balkonnetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook mooie balkonnetjesJa, al die details, en overal die mooie ossenogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zijn klits-klats foto's hoor, want je moet heel snel zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch leuk!quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 beweging en ze zijn weg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch leuk!
Er zit er hier vaak één in de (bijna dode) boom voor het huis, maar ik heb hem nog nooit op de foto kunnen zetten.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Voor Chuf, van facebook geplukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door het raam, en heel stil staan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Mooi vogeltje GD, knap dat je hem zo vast hebt kunnen leggen
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Voor Chuf, van facebook geplukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]Ja, die heb ik ook, op weg naar het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet te missen als je daar bentquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, op weg naar het strand.
GADVERDAMME.quote:
Ik heb kip fotosquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed zeg! Het is altijd fijn als het je kinderen mee zit.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:05 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn dochter is een paar maanden geleden gaan samenwonen in het huis van haar vriend.
Ze had een koopwoning en hij ook. Ze besloten samen een andere woning te kopen, en moesten dus allebei een woning verkopen.
Mijn dochters woning is binnen een week verkocht voor iets boven de vraagprijs, en de woning van haar vriend na 2 weken voor iets meer dan de vraagprijs.
Soms ben je een gelukkig mens.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
Stress van je kind blijft toch ook een beetje je eigen stress.
Ik moet er nog steeds eentje maken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zeg! Het is altijd fijn als het je kinderen mee zit.
Ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds eentje maken.
Ja. Zo anders tegenwoordig dan een jaar of 15 geleden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zeg! Het is altijd fijn als het je kinderen mee zit.
Ik zal niet zeggen dat het vies is maar het is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Sommige mensen eendjes hebben geen smaak
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.
Neuh, dat ben ik ook niet meer van plan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.
15 jaar geleden kon ik mijn dochter nog een beetje sturen, nu kan ik haar hooguit advies geven en afwachten wat ze ermee doet. Maar gelukkig gaat het prima met haar, ze heeft 2 jaar geleden een leuk appartement in Rotterdam gekocht en woont sinds 6 maanden samen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja. Zo anders tegenwoordig dan een jaar of 15 geleden.
Nice ..quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:05 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn dochter is een paar maanden geleden gaan samenwonen in het huis van haar vriend.
Ze had een koopwoning en hij ook. Ze besloten samen een andere woning te kopen, en moesten dus allebei een woning verkopen.
Mijn dochters woning is binnen een week verkocht voor iets boven de vraagprijs, en de woning van haar vriend na 2 weken voor iets meer dan de vraagprijs.
Soms ben je een gelukkig mens.
Kippie.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
15 jaar geleden kon ik mijn dochter nog een beetje sturen, nu kan ik haar hooguit advies geven en afwachten wat ze ermee doet. Maar gelukkig gaat het prima met haar, ze heeft 2 jaar geleden een leuk appartement in Rotterdam gekocht en woont sinds 6 maanden samen.
Ik was laatst op een verjaardag waar een man van mijn leeftijd 3 kinderen onder 4 jaar heeft, ik moet er niet meer aan denken.quote:
Een tweede leg zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was laatst op een verjaardag waar een man van mijn leeftijd 3 kinderen onder 4 jaar heeft, ik moet er niet meer aan denken.
Mijn zoon is een ander verhaalquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Leuk.Als het je kind goed gaat ben je een gelukkig mens.
Ik vind niet dat je dat zou moeten willen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Moeilijk, op latere leeftijd , lijkt me.
Dan ken je de verschillende kanten van de medaille.quote:
Het doet alsof hij het leuk vindtquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Moeilijk, op latere leeftijd , lijkt me.
Midlifecrisis.quote:
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat zou moeten willen.
Ik weet niet. Het is een beetje een vooroordeel natuurlijk. Een oude vader.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat zou moeten willen.
Nou ja, hij heeft zijn vrouw pas op latere leeftijd leren kennen en zij is 10 jaar jonger en blijkbaar een kinderwens, soms kunnen die dingen zo lopen.quote:
Inderdaad, maar ik ben blij dat mijn kids niet meer zo klein zijn!quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten.
Dat is ook wel weer begrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft zijn vrouw pas op latere leeftijd leren kennen en zij is 10 jaar jonger en blijkbaar een kinderwens, soms kunnen die dingen zo lopen.
Dat sowieso het is ook mijn mening.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten.
Van 0 tot 5 was een hel hier. Nooit slapen, alleen maar bezig willen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ben blij dat mijn kids niet meer zo klein zijn!
Ik ook hoor, de mijne wonen beiden niet meer thuis en ik vind het wel fijn om niet meer altijd rekening met ze te hoeven houden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ben blij dat mijn kids niet meer zo klein zijn!
Een echt handenbindertje dus. Lang leve de basisschool!quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Van 0 tot 5 was een hel hier. Nooit slapen, alleen maar bezig willen zijn.
De rust kwam pas toen ze naar school kon.
Toen kon ze haar ei kwijt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echt handenbindertje dus. Lang leve de basisschool!
Hier zijn ze nog wel allebei thuis, maar wel al een heel eind zelfstandig. Ik zit er nog niet per se op te wachten, maat kijk er eerlijk gezegd wel een beetje naar uit dat ze op zichzelf gaan wonen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, de mijne wonen beiden niet meer thuis en ik vind het wel fijn om niet meer altijd rekening met ze te hoeven houden.
Het niet meer rekening hoeven houden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog wel allebei thuis, maar wel al een heel eind zelfstandig. Ik zit er nog niet per se op te wachten, maat kijk er eerlijk gezegd wel een beetje naar uit dat ze op zichzelf gaan wonen.
Kan ik me inderdaad wel voorstellen, hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog wel allebei thuis, maar wel al een heel eind zelfstandig. Ik zit er nog niet per se op te wachten, maat kijk er eerlijk gezegd wel een beetje naar uit dat ze op zichzelf gaan wonen.
Dat is inderdaad fijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het niet meer rekening hoeven houden.
Is gewoon een fantastische speler.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is wel goed, maar ik mag hem niet ...
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook niet dat ie niet goed is..
17 en 18. kan dus nog wel even duren. Eerst maar eens even de studie afronden sowieso.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me inderdaad wel voorstellen, hoe oud zijn jouw kinderen?
Maar beide kunst academie.. Waar zijn ze goed in ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
17 en 18. kan dus nog wel even duren. Eerst maar eens even de studie afronden sowieso.
Ik gok iets op creatief gebiedquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar beide kunst academie.. Waar zijn ze goed in ?
Dat is nog jong ja, dan heb je ze voorlopig nog gezellig thuis. Tegenwoordig valt het ook niet mee om iets betaalbaars te vinden om te starten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
17 en 18. kan dus nog wel even duren. Eerst maar eens even de studie afronden sowieso.
Ja maar kunst is een breed begrip .. en wat ga je er later mee doen ... Is goed shoppen inmiddels ook al kunst bv ..quote:
Ik vind het kut platjesquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gestolen van Sly ik blijf er om lachen wel
Nou jammer ... denk dat we blij mogen zijn ... Ik stond ook ooit op het Ajax gras, van de Meer zelfs op de stipquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer Ajax Gerrit had een glutenallergie![]()
[ afbeelding ]
Laters ... Is de keuken nu klaar?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, welterusten. Ik ga er ook vandoor.
net thuis van werk?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Allemaal slapen wat een watjes hier
nee, morgen verder met lakken, dan nog de muren en plafonds 2x witten. Vrijdag wordt de nieuwe keuken geleverd en de maandag daarop geplaatst.quote:
Slaap lekker dan maaquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:14 schreef cafca het volgende:
[..]
nee, morgen verder met lakken, dan nog de muren en plafonds 2x witten. Vrijdag wordt de nieuwe keuken geleverd en de maandag daarop geplaatst.
Maar ik ben er nog .. en hier weet je maar nooit wie er op welk tijdstip van de dag om de hoek komt kijkenquote:
Hehe jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog .. en hier weet je maar nooit wie er op welk tijdstip van de dag om de hoek komt kijken
in brasil big brother zijn ze vandaag nach deze marathon match (4 mensen spelten 17 - 25 uuren) erst nach 12 uuren wakker gemakt wordenquote:
Ja dat mag toch wel .. genoeg geslapenquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil big brother zijn ze vandaag nach deze marathon match (4 mensen spelten 17 - 25 uuren) erst nach 12 uuren wakker gemakt worden
quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag toch wel .. genoeg geslapen
Bestaat utopia nog ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar volg je nog iets live op streams ?
ja zeker nur meer 6 dagen dann finalequote:Op zaterdag 6 april 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar volg je nog iets live op streams ?
Kaiserschmarrn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:46 schreef mario390 het volgende:
hoe noemt man dat wat in en kissen zit?
Ja halloquote:Op zondag 7 april 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
@:Mo !!
Soury weet dat ze weer terug is ... je kunt met een gerust hart nog een bong doen + bier
Ik was ook boosquote:
Ja het is opgelost, slotjequote:
Ik had een week gepland maar door omstandigheden ging de boot niet dus was ik de volgende dag weer thuisquote:
Nou ja, volgende keer beterquote:Op zondag 7 april 2019 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een week gepland maar door omstandigheden ging de boot niet dus was ik de volgende dag weer thuis
Sas stond al met vlaggetjes klaarquote:
Wat bedoel je?quote:
Helaas wel, maar ik doe even mee.quote:
Ik andersom. Oh nee bikiniquote:Op zondag 7 april 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Morgen weer kleding aan, ipv badjas, wie weet.
Bikini staat mij zo lullig.quote:
Dat snap ik.quote:
Nee het wordt bloedheet toch morgenquote:
Ik heb nog het hert, noch een bikini geprobeerd.quote:Op zondag 7 april 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je hebt hert al wel eens geprobeerd du s
Verwarming was hier aan tot 22.00 uur.quote:Op zondag 7 april 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel eens tijd, het was vandaag overdag steenkoud.
Ik ben nog niet zo lang thuis maar koud is het niet.quote:Op zondag 7 april 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Verwarming was hier aan tot 22.00 uur.
Nee, het is net zo warm als overdag en het waait minder. Ben terug komen lopen van het CS vanavond.quote:Op zondag 7 april 2019 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang thuis maar koud is het niet.
Ik heb ook geen verwarming aan gehad vandaag, maar dat zegt verder weinig als de onder en bovenburen het wel doenquote:Op zondag 7 april 2019 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang thuis maar koud is het niet.
Ja dat scheelt een stukquote:Op zondag 7 april 2019 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verwarming aan gehad vandaag, maar dat zegt verder weinig als de onder en bovenburen het wel doen
Kwakquote:
Kan je wel om lachen jij, toch?quote:
Ik zou wel gek zijn om daar op te klikkenquote:Op zondag 7 april 2019 01:18 schreef mario390 het volgende:
https://uploadstars.com/video/OB6SR6D5SU4A
Je kunt het wel, maar is het je smaak, qua muziek.......quote:Op zondag 7 april 2019 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou wel gek zijn om daar op te klikken
Ik vrees meer voor malware met dat soort linksquote:Op zondag 7 april 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kunt het wel, maar is het je smaak, qua muziek.......
video van PULPquote:Op zondag 7 april 2019 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou wel gek zijn om daar op te klikken
I got protection, niets aan de hand.quote:Op zondag 7 april 2019 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor malware met dat soort links
is het 100 % nietquote:Op zondag 7 april 2019 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor malware met dat soort links
Pulp is wel okquote:
Slaap goed manquote:Op zondag 7 april 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
IK ben er vandoor, slaap lekker en gezond weer op, hopen we![]()
quote:
mooi zo!quote:Op zondag 7 april 2019 01:22 schreef Soury het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)leeuwen-doen-de-rest
Nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |