17 en 18. kan dus nog wel even duren. Eerst maar eens even de studie afronden sowieso.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me inderdaad wel voorstellen, hoe oud zijn jouw kinderen?
Maar beide kunst academie.. Waar zijn ze goed in ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
17 en 18. kan dus nog wel even duren. Eerst maar eens even de studie afronden sowieso.
Ik gok iets op creatief gebiedquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar beide kunst academie.. Waar zijn ze goed in ?
Dat is nog jong ja, dan heb je ze voorlopig nog gezellig thuis. Tegenwoordig valt het ook niet mee om iets betaalbaars te vinden om te starten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef cafca het volgende:
[..]
17 en 18. kan dus nog wel even duren. Eerst maar eens even de studie afronden sowieso.
Ja maar kunst is een breed begrip .. en wat ga je er later mee doen ... Is goed shoppen inmiddels ook al kunst bv ..quote:
Ik vind het kut platjesquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gestolen van Sly ik blijf er om lachen wel
Nou jammer ... denk dat we blij mogen zijn ... Ik stond ook ooit op het Ajax gras, van de Meer zelfs op de stipquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer Ajax Gerrit had een glutenallergie![]()
[ afbeelding ]
Laters ... Is de keuken nu klaar?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, welterusten. Ik ga er ook vandoor.
net thuis van werk?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Allemaal slapen wat een watjes hier
nee, morgen verder met lakken, dan nog de muren en plafonds 2x witten. Vrijdag wordt de nieuwe keuken geleverd en de maandag daarop geplaatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |