De meeste zonderquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar best wel een aantal zonder volgens mij hier ..
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook kunstacademie gedaan, maar verder aan beide kanten wel creatievelingen
En, ik heb hier inderdaad van 4 generaties kunst aan de muur
maar zelf kun je niksquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook kunstacademie gedaan, maar verder aan beide kanten wel creatievelingen
Tof!quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Binnenkort mét helm geen stoffige haren meerquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw scootert stoot vast ook enorme hoeveelheden fijnstof uit.
Ik doelde idd slecht op de kunstquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou....niks....
Maar kwa beeldende kunst niet echt, nee.
jawel hoor...een vliegtuigquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij komt uit een land waar je niets anders kent
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Binnenkort mét helm geen stoffige haren meer
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw scootert stoot vast ook enorme hoeveelheden fijnstof uit.
Ik kijk wel uit, kijk wat ik net tegenkom, dat heb je niet met een scootertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.
Misschien tijd voor een hanekamquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.
Ontken het maar niet, we weten het allemaal.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]dat is ongeveer het enige waar ik vrij weinig aan doe
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een hanekam
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:06 schreef TillyB het volgende:
[..]Nice, dan blijven er vast geen wielrenners meer kleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |