https://www.dumpert.nl/me(...)e_naar_bruiloft.htmlquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:32 schreef chufi het volgende:
En er is hier weer eens een toeterbruiloft aan de gang... Vraag me af hoe het er toeging toe men nog geen autos had ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.139 films dusActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
heb je getelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.139 films dus![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:32 schreef chufi het volgende:
En er is hier weer eens een toeterbruiloft aan de gang... Vraag me af hoe het er toeging toe men nog geen autos had ?
ipv 112 bellen doorfilmenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)e_naar_bruiloft.html
Triest volk.
Dit was onlangs in Vaals en inmiddels een bekende zaak, het loopt ook de spuigaten uit.quote:
2x zelfs voor de zekerheid.quote:
OK niet gevolgd, maar de weg versperren met asociale dure criminele bakken is niet normaal idd..quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit was onlangs in Vaals en inmiddels een bekende zaak, het loopt ook de spuigaten uit.
Die hebben meisjes op de film.quote:
Gehuurde auto's.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK niet gevolgd, maar de weg versperren met asociale dure criminele bakken is niet normaal idd..
Mario mag het zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hebben meisjes op de film.
Beschouw dat als een zegen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]ik kom er niet meer dazu de top 2000 te luisteren
in december kun je weer live luisteren en meekijkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]ik kom er niet meer dazu de top 2000 te luisteren
Ik zou mij kapot schamen.quote:
Harstikke mooi, elk jaar weer dezelfde platen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
in december kun je weer live luisteren en meekijken
Welcome to Hotel California.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Harstikke mooi, elk jaar weer dezelfde platen.
ik heb er en betje statistikkik gekijkt somige zijn de erste keer gewezenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wie kent ze nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinterklaas en Zwarte Piet?quote:
Artiest overleden dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er en betje statistikkik gekijkt somige zijn de erste keer gewezen
Dooie gasten scoren altijd goed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Artiest overleden dan waarschijnlijk.
En er gaan er een hoop de laatste jarenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een Top 4000 van.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En er gaan er een hoop de laatste jaren
Extra weekjequote:Op zaterdag 6 april 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een Top 4000 van.
Wat mij betreft gaan ze door tot juni.quote:
Je luistert toch niet bedoel jequote:Op zaterdag 6 april 2019 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze door tot juni.
Best al wel een tijdje geleden alweerquote:
Nee, ik bedoel vanavond nasi met saté.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel vanavond nasi met saté.
Scrut had afgelopen week ook een leuke van The Three Jacquets.quote:
Alleen nog maar een fototje van het ototje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scrut had afgelopen week ook een leuke van The Three Jacquets.
En "Blikkie Bier".quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen nog maar een fototje van het ototje.
Niet deze blikkie bier danquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En "Blikkie Bier".
Niet te vinden op YT, en wij hadden tuis het singeltje 45 toeren op vinyl.![]()
Geen idee waar die gebleven is....
Dan slaap ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
oud nieuws... kwam hier vanochtend al voorbij
Ben gestopt bij die 6 planken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK, en teruglezen is niet meer te doen hier
Kunnen je kids dat?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:34 schreef cafca het volgende:
Shilderijen laat ik aan mijn kinderen over. En aan Voxs
OK .. altijd bekende kunst aan de muurquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dochter zit op de kunstacademie, en zoon gaat volgend jaar ook.
Wiens genen zijn dat ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. altijd bekende kunst aan de muur
Ik heb ook een auto, die is wel op schaal dus ik kan er alleen naar kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar best wel een aantal zonder volgens mij hier ..
Mijn moeder heeft ook kunstacademie gedaan, maar verder aan beide kanten wel creatievelingenquote:
De meeste zonderquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar best wel een aantal zonder volgens mij hier ..
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook kunstacademie gedaan, maar verder aan beide kanten wel creatievelingen
En, ik heb hier inderdaad van 4 generaties kunst aan de muur
maar zelf kun je niksquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook kunstacademie gedaan, maar verder aan beide kanten wel creatievelingen
Tof!quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Binnenkort mét helm geen stoffige haren meerquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw scootert stoot vast ook enorme hoeveelheden fijnstof uit.
Ik doelde idd slecht op de kunstquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou....niks....
Maar kwa beeldende kunst niet echt, nee.
jawel hoor...een vliegtuigquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij komt uit een land waar je niets anders kent
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Binnenkort mét helm geen stoffige haren meer
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw scootert stoot vast ook enorme hoeveelheden fijnstof uit.
Ik kijk wel uit, kijk wat ik net tegenkom, dat heb je niet met een scootertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.
Misschien tijd voor een hanekamquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.
Ontken het maar niet, we weten het allemaal.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]dat is ongeveer het enige waar ik vrij weinig aan doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |