Dat interesseert mij nog minder.quote:
He is growingquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit rtl7 te kijken. Wat een opgedofte gast is Steven Seagal geworden.
Ouwe films op RTL7 boeien mij nietsquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij nog minder.
Dat was Shaka.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:25 schreef mario390 het volgende:
of dat alles zo stimmt in de doku nu auf pro 7 leaving nederland
Alleen jammer dat Valencia verloren heeftquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
Tja. Ik zit hier met een enorme Barca fan. Daar krijg je toch een tic van mee.
Beter dan dat stink realquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
Tja. Ik zit hier met een enorme Barca fan. Daar krijg je toch een tic van mee.
Valencia.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Valencie verloren heeft
Dan weet je iig waarvoor je het gedaan hebt. Morgen lekker genieten met zijn tweeën.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Twee dagen met zijn tweeën keihard in de tuin gewerkt. Gesnoeid, gezaagd, gewied, aanhanger vol afval weggebracht, geen rug meer, maar hé, morgen met de beloofde 20 graden lekker buiten genieten.![]()
Dat heb je vandaag toch ook gedaan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Twee dagen met zijn tweeën keihard in de tuin gewerkt. Gesnoeid, gezaagd, gewied, aanhanger vol afval weggebracht, geen rug meer, maar hé, morgen met de beloofde 20 graden lekker buiten genieten.![]()
Ik heb echt geen rug meer over. En buiten ben ik eigenlijk elke dag.quote:
Is ook zo.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan weet je iig waarvoor je het gedaan hebt. Morgen lekker genieten met zijn tweeën.
Dan maar zelf kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar zelf kokenIk zag ze hangen, overal daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice!quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb echt geen rug meer over. En buiten ben ik eigenlijk elke dag.![]()
Vandaag zat er een grote bonte specht aan de pindakaas, zomaar in mijn tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |