Lange poten check✅quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker een hoge instap ook.
Of gaat het niet over de trekker?
Voor de plisie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
Vooral dat geen kenteken maakt het interessant.
Gewoon op de weg laten staan voor de winkel, alarmlichten aan en shoppenquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk het halve parkeerterrein nodig met zo’n kolossaal ding
Nee, ga weg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:53 schreef cafca het volgende:
Ben ik nou niet meer welkom als autobezitter?
Ik moet ook maar weer eens proberen of ik kan fietsen.quote:
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens proberen of ik kan fietsen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lopend weet ie al zowat zijn nek te breken.
Hm.. mischien met zijwieltjes beginnen dan? Of zo'n driewieler?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lopend weet ie al zowat zijn nek te breken.
Of samen met sig op een tandem.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm.. mischien met zijwieltjes beginnen dan? Of zo'n driewieler?
Je neemt maar zijwieltjes.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of samen met sig op een tandem.
Ik vraag wel of Deisyy wil die is liever dan jij.quote:
Ja, je bent af.quote:
quote:
quote:
Woont dichterbij ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Deisyy wil die is liever dan jij.
Laat het de laatste keer zijn dat je iets voor haar aanneemt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
Wat heb ik misdaan vandaag?
Ik was zo aardig om een pakje aan te nemen voor 1 van de 159 andere huishoudens, komt dat mens:
ik: alsjeblieft je pakje
zij: is dat alles?
ik: ja meer heb ik niet voor je
zij: zit er geen trap bij?![]()
ik; euh trap
zij: nou bedankt dan maar
dat bedankje was niet gemeend en ik kreeg nog net geen knal voor m'n harses had ik het idee
Sommige mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
Ik was zo aardig om een pakje aan te nemen voor 1 van de 159 andere huishoudens, komt dat mens:
ik; euh trap
dat bedankje was niet gemeend en ik kreeg nog net geen knal voor m'n harses had ik het idee
nah het was er toch een van een vreemde etage en meestal moet ik op zoek gaan naar mijn pakketjequote:Op zaterdag 6 april 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat het de laatste keer zijn dat je iets voor haar aanneemt.
Oké, dan moet je maar zo denken dat het haar probleem is dat ze zo onbehoorlijk doet. Jij hebt niet verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah het was er toch een van een vreemde etage en meestal moet ik op zoek gaan naar mijn pakketje
Ik vind het gewoonweg asociaal. Mijn buren nemen ook wel eens een pakketje voor mij aan en ik voor hun. Dan dank je elkaar toch.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dan moet je maar zo denken dat het haar probleem is dat ze zo onbehoorlijk doet. Jij hebt niet verkeerd gedaan.
Ja natuurlijk, maar deze mevrouw baalde dat er geen ladder bij zat en dat reageerde ze af op Charmian.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoonweg asociaal. Mijn buren nemen ook wel eens een pakketje voor mij aan en ik voor hun. Dan dank je elkaar toch.
Ik zou wraak nemenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
Trap staat nog beneden had ik gezegd dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
Ik zei tegen haar dat er alleen kleine pakjes lagen...ze keek me echt aan of ik uit m'n nek lulde. Soms raak ik echt sprakeloos van het gedrag van sommige mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Trap staat nog beneden had ik gezegd dan.
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meerquote:
Een doos vlooienquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meer
Dat is voor jou makkelijker dan door de brievenbus pissen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meer
Wromnie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Even één tip, niet naar sbs zappen tijdens de reklame.
Dacht dat je geen of nauwelijks tv keekquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Even één tip, niet naar sbs zappen tijdens de reklame.
Dat was een lang middagdutje.quote:
Viel wel mee,... maar mn ritme is nog niet terug dus... Gordon en Dino ... ja wie zit er op niet leuk te wachtenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was een lang middagdutje.
Ik zit rtl7 te kijken. Wat een opgedofte gast is Steven Seagal geworden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Viel wel mee,... maar mn ritme is nog niet terug dus... Gordon en Dino ... ja wie zit er op niet leuk te wachten
Geen idee.. ik kijk Spaans voetbalquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit rtl7 te kijken. Wat een opgedofte gast is Steven Seagal geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |