Lange poten check✅quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker een hoge instap ook.
Of gaat het niet over de trekker?
Voor de plisie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
Vooral dat geen kenteken maakt het interessant.
Gewoon op de weg laten staan voor de winkel, alarmlichten aan en shoppenquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk het halve parkeerterrein nodig met zo’n kolossaal ding
Nee, ga weg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:53 schreef cafca het volgende:
Ben ik nou niet meer welkom als autobezitter?
Ik moet ook maar weer eens proberen of ik kan fietsen.quote:
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens proberen of ik kan fietsen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lopend weet ie al zowat zijn nek te breken.
Hm.. mischien met zijwieltjes beginnen dan? Of zo'n driewieler?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lopend weet ie al zowat zijn nek te breken.
Of samen met sig op een tandem.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm.. mischien met zijwieltjes beginnen dan? Of zo'n driewieler?
Je neemt maar zijwieltjes.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of samen met sig op een tandem.
Ik vraag wel of Deisyy wil die is liever dan jij.quote:
Ja, je bent af.quote:
quote:
quote:
Woont dichterbij ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Deisyy wil die is liever dan jij.
Laat het de laatste keer zijn dat je iets voor haar aanneemt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
Wat heb ik misdaan vandaag?
Ik was zo aardig om een pakje aan te nemen voor 1 van de 159 andere huishoudens, komt dat mens:
ik: alsjeblieft je pakje
zij: is dat alles?
ik: ja meer heb ik niet voor je
zij: zit er geen trap bij?![]()
ik; euh trap
zij: nou bedankt dan maar
dat bedankje was niet gemeend en ik kreeg nog net geen knal voor m'n harses had ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |