Slaap lekker dan maaquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:14 schreef cafca het volgende:
[..]
nee, morgen verder met lakken, dan nog de muren en plafonds 2x witten. Vrijdag wordt de nieuwe keuken geleverd en de maandag daarop geplaatst.
Maar ik ben er nog .. en hier weet je maar nooit wie er op welk tijdstip van de dag om de hoek komt kijkenquote:
Hehe jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog .. en hier weet je maar nooit wie er op welk tijdstip van de dag om de hoek komt kijken
in brasil big brother zijn ze vandaag nach deze marathon match (4 mensen spelten 17 - 25 uuren) erst nach 12 uuren wakker gemakt wordenquote:
Ja dat mag toch wel .. genoeg geslapenquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil big brother zijn ze vandaag nach deze marathon match (4 mensen spelten 17 - 25 uuren) erst nach 12 uuren wakker gemakt worden
quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag toch wel .. genoeg geslapen
Bestaat utopia nog ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar volg je nog iets live op streams ?
ja zeker nur meer 6 dagen dann finalequote:Op zaterdag 6 april 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar volg je nog iets live op streams ?
Kaiserschmarrn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:46 schreef mario390 het volgende:
hoe noemt man dat wat in en kissen zit?
Ja halloquote:Op zondag 7 april 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
@:Mo !!
Soury weet dat ze weer terug is ... je kunt met een gerust hart nog een bong doen + bier
Ik was ook boosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |