Ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds eentje maken.
Ja. Zo anders tegenwoordig dan een jaar of 15 geleden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zeg! Het is altijd fijn als het je kinderen mee zit.
Ik zal niet zeggen dat het vies is maar het is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Sommige mensen eendjes hebben geen smaak
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.
Neuh, dat ben ik ook niet meer van plan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.
15 jaar geleden kon ik mijn dochter nog een beetje sturen, nu kan ik haar hooguit advies geven en afwachten wat ze ermee doet. Maar gelukkig gaat het prima met haar, ze heeft 2 jaar geleden een leuk appartement in Rotterdam gekocht en woont sinds 6 maanden samen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja. Zo anders tegenwoordig dan een jaar of 15 geleden.
Nice ..quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:05 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn dochter is een paar maanden geleden gaan samenwonen in het huis van haar vriend.
Ze had een koopwoning en hij ook. Ze besloten samen een andere woning te kopen, en moesten dus allebei een woning verkopen.
Mijn dochters woning is binnen een week verkocht voor iets boven de vraagprijs, en de woning van haar vriend na 2 weken voor iets meer dan de vraagprijs.
Soms ben je een gelukkig mens.
Kippie.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
15 jaar geleden kon ik mijn dochter nog een beetje sturen, nu kan ik haar hooguit advies geven en afwachten wat ze ermee doet. Maar gelukkig gaat het prima met haar, ze heeft 2 jaar geleden een leuk appartement in Rotterdam gekocht en woont sinds 6 maanden samen.
Ik was laatst op een verjaardag waar een man van mijn leeftijd 3 kinderen onder 4 jaar heeft, ik moet er niet meer aan denken.quote:
Een tweede leg zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was laatst op een verjaardag waar een man van mijn leeftijd 3 kinderen onder 4 jaar heeft, ik moet er niet meer aan denken.
Mijn zoon is een ander verhaalquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Leuk.Als het je kind goed gaat ben je een gelukkig mens.
Ik vind niet dat je dat zou moeten willen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Moeilijk, op latere leeftijd , lijkt me.
Dan ken je de verschillende kanten van de medaille.quote:
Het doet alsof hij het leuk vindtquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Moeilijk, op latere leeftijd , lijkt me.
Midlifecrisis.quote:
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat zou moeten willen.
Ik weet niet. Het is een beetje een vooroordeel natuurlijk. Een oude vader.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat zou moeten willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |