Nou ja, hij heeft zijn vrouw pas op latere leeftijd leren kennen en zij is 10 jaar jonger en blijkbaar een kinderwens, soms kunnen die dingen zo lopen.quote:
Inderdaad, maar ik ben blij dat mijn kids niet meer zo klein zijn!quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten.
Dat is ook wel weer begrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft zijn vrouw pas op latere leeftijd leren kennen en zij is 10 jaar jonger en blijkbaar een kinderwens, soms kunnen die dingen zo lopen.
Dat sowieso het is ook mijn mening.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten.
Van 0 tot 5 was een hel hier. Nooit slapen, alleen maar bezig willen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ben blij dat mijn kids niet meer zo klein zijn!
Ik ook hoor, de mijne wonen beiden niet meer thuis en ik vind het wel fijn om niet meer altijd rekening met ze te hoeven houden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ben blij dat mijn kids niet meer zo klein zijn!
Een echt handenbindertje dus. Lang leve de basisschool!quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Van 0 tot 5 was een hel hier. Nooit slapen, alleen maar bezig willen zijn.
De rust kwam pas toen ze naar school kon.
Toen kon ze haar ei kwijt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echt handenbindertje dus. Lang leve de basisschool!
Hier zijn ze nog wel allebei thuis, maar wel al een heel eind zelfstandig. Ik zit er nog niet per se op te wachten, maat kijk er eerlijk gezegd wel een beetje naar uit dat ze op zichzelf gaan wonen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, de mijne wonen beiden niet meer thuis en ik vind het wel fijn om niet meer altijd rekening met ze te hoeven houden.
Het niet meer rekening hoeven houden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog wel allebei thuis, maar wel al een heel eind zelfstandig. Ik zit er nog niet per se op te wachten, maat kijk er eerlijk gezegd wel een beetje naar uit dat ze op zichzelf gaan wonen.
Kan ik me inderdaad wel voorstellen, hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog wel allebei thuis, maar wel al een heel eind zelfstandig. Ik zit er nog niet per se op te wachten, maat kijk er eerlijk gezegd wel een beetje naar uit dat ze op zichzelf gaan wonen.
Dat is inderdaad fijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het niet meer rekening hoeven houden.
Is gewoon een fantastische speler.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is wel goed, maar ik mag hem niet ...
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook niet dat ie niet goed is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |