Ja halloquote:Op zondag 7 april 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
@:Mo !!
Soury weet dat ze weer terug is ... je kunt met een gerust hart nog een bong doen + bier
Ik was ook boosquote:
Ja het is opgelost, slotjequote:
Ik had een week gepland maar door omstandigheden ging de boot niet dus was ik de volgende dag weer thuisquote:
Nou ja, volgende keer beterquote:Op zondag 7 april 2019 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een week gepland maar door omstandigheden ging de boot niet dus was ik de volgende dag weer thuis
Sas stond al met vlaggetjes klaarquote:
Wat bedoel je?quote:
Helaas wel, maar ik doe even mee.quote:
Ik andersom. Oh nee bikiniquote:Op zondag 7 april 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Morgen weer kleding aan, ipv badjas, wie weet.
Bikini staat mij zo lullig.quote:
Dat snap ik.quote:
Nee het wordt bloedheet toch morgenquote:
Ik heb nog het hert, noch een bikini geprobeerd.quote:Op zondag 7 april 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je hebt hert al wel eens geprobeerd du s
Verwarming was hier aan tot 22.00 uur.quote:Op zondag 7 april 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel eens tijd, het was vandaag overdag steenkoud.
Ik ben nog niet zo lang thuis maar koud is het niet.quote:Op zondag 7 april 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Verwarming was hier aan tot 22.00 uur.
Nee, het is net zo warm als overdag en het waait minder. Ben terug komen lopen van het CS vanavond.quote:Op zondag 7 april 2019 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang thuis maar koud is het niet.
Ik heb ook geen verwarming aan gehad vandaag, maar dat zegt verder weinig als de onder en bovenburen het wel doenquote:Op zondag 7 april 2019 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang thuis maar koud is het niet.
Ja dat scheelt een stukquote:Op zondag 7 april 2019 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verwarming aan gehad vandaag, maar dat zegt verder weinig als de onder en bovenburen het wel doen
Kwakquote:
Kan je wel om lachen jij, toch?quote:
Ik zou wel gek zijn om daar op te klikkenquote:Op zondag 7 april 2019 01:18 schreef mario390 het volgende:
https://uploadstars.com/video/OB6SR6D5SU4A
Je kunt het wel, maar is het je smaak, qua muziek.......quote:Op zondag 7 april 2019 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou wel gek zijn om daar op te klikken
Ik vrees meer voor malware met dat soort linksquote:Op zondag 7 april 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kunt het wel, maar is het je smaak, qua muziek.......
video van PULPquote:Op zondag 7 april 2019 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou wel gek zijn om daar op te klikken
I got protection, niets aan de hand.quote:Op zondag 7 april 2019 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor malware met dat soort links
is het 100 % nietquote:Op zondag 7 april 2019 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor malware met dat soort links
Pulp is wel okquote:
Slaap goed manquote:Op zondag 7 april 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
IK ben er vandoor, slaap lekker en gezond weer op, hopen we![]()
quote:
mooi zo!quote:Op zondag 7 april 2019 01:22 schreef Soury het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)leeuwen-doen-de-rest
Nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |