Er mag nog wel íets naturel blijven.. alhoewel wel geverfd..quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ontken het maar niet, we weten het allemaal.
vuurrode stekels met roze pony!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen af en toe lekker pittig laten knippen?
Het schoot inderdaad niet erg op vandaag met de zon. Wandel ze!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
De zon is er hier eindelijk, ik ga nog even de laatste stralen vangen tijdens een wandeling
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Verjaardag overleefd de hapjes waren prima en cheesecake
Jaja das waar.quote:
You never walk alone!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja daag jullie branden feyenoord ook af
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, kijk wat ik net tegenkom, dat heb je niet met een scootertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohhhhhh lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel citroen merengue maar goed nog best
de mijne ook! boksquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
De mijne is wel hybride, dus iets minder vervuilend.
Gisteren getankt, dat was leuk!
Ik had je heel anders voorgesteld.quote:
auwwwwtoquote:
Nóg een uur eerder? Dan moet je na Sesamstraat naar bed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja das waar.![]()
Ik zou overigens best elke dag een uur eerder opstaan om m'n haar te doen, als ik het kon.Maar ik bak er niks van.
Het is een bakvisje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nóg een uur eerder? Dan moet je na Sesamstraat naar bed.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Nóg een uur eerder? Dan moet je na Sesamstraat naar bed.
Da's mijn zus.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had je heel anders voorgesteld.
Zit wel lekker overdekt, hoe snel gaan die dingen eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ideaal, geen kenteken en wielklem heeft weinig effect.
Kan me er iets bij voorstellenquote:
50 is geen probleem.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit wel lekker overdekt, hoe snel gaan die dingen eigenlijk?
Nietquote:
spacezequote:Op zaterdag 6 april 2019 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen![]()
Maar niet nu! Eerst een dikke vette repost:
Metro, pontje, spacen
Lekker een hoge instap ook.quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nietik durfde niet al teveel te doen. Heb wat geveegd buiten en verder niet zoveel.
Morgen even uitproberen hoe het gaat.
Lange poten check✅quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker een hoge instap ook.
Of gaat het niet over de trekker?
Voor de plisie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
Vooral dat geen kenteken maakt het interessant.
Gewoon op de weg laten staan voor de winkel, alarmlichten aan en shoppenquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk het halve parkeerterrein nodig met zo’n kolossaal ding
Nee, ga weg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:53 schreef cafca het volgende:
Ben ik nou niet meer welkom als autobezitter?
Ik moet ook maar weer eens proberen of ik kan fietsen.quote:
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens proberen of ik kan fietsen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lopend weet ie al zowat zijn nek te breken.
Hm.. mischien met zijwieltjes beginnen dan? Of zo'n driewieler?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lopend weet ie al zowat zijn nek te breken.
Of samen met sig op een tandem.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm.. mischien met zijwieltjes beginnen dan? Of zo'n driewieler?
Je neemt maar zijwieltjes.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of samen met sig op een tandem.
Ik vraag wel of Deisyy wil die is liever dan jij.quote:
Ja, je bent af.quote:
quote:
quote:
Woont dichterbij ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag wel of Deisyy wil die is liever dan jij.
Laat het de laatste keer zijn dat je iets voor haar aanneemt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
Wat heb ik misdaan vandaag?
Ik was zo aardig om een pakje aan te nemen voor 1 van de 159 andere huishoudens, komt dat mens:
ik: alsjeblieft je pakje
zij: is dat alles?
ik: ja meer heb ik niet voor je
zij: zit er geen trap bij?![]()
ik; euh trap
zij: nou bedankt dan maar
dat bedankje was niet gemeend en ik kreeg nog net geen knal voor m'n harses had ik het idee
Sommige mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
Ik was zo aardig om een pakje aan te nemen voor 1 van de 159 andere huishoudens, komt dat mens:
ik; euh trap
dat bedankje was niet gemeend en ik kreeg nog net geen knal voor m'n harses had ik het idee
nah het was er toch een van een vreemde etage en meestal moet ik op zoek gaan naar mijn pakketjequote:Op zaterdag 6 april 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat het de laatste keer zijn dat je iets voor haar aanneemt.
Oké, dan moet je maar zo denken dat het haar probleem is dat ze zo onbehoorlijk doet. Jij hebt niet verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah het was er toch een van een vreemde etage en meestal moet ik op zoek gaan naar mijn pakketje
Ik vind het gewoonweg asociaal. Mijn buren nemen ook wel eens een pakketje voor mij aan en ik voor hun. Dan dank je elkaar toch.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dan moet je maar zo denken dat het haar probleem is dat ze zo onbehoorlijk doet. Jij hebt niet verkeerd gedaan.
Ja natuurlijk, maar deze mevrouw baalde dat er geen ladder bij zat en dat reageerde ze af op Charmian.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoonweg asociaal. Mijn buren nemen ook wel eens een pakketje voor mij aan en ik voor hun. Dan dank je elkaar toch.
Ik zou wraak nemenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
Trap staat nog beneden had ik gezegd dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
ik; euh trap
Ik zei tegen haar dat er alleen kleine pakjes lagen...ze keek me echt aan of ik uit m'n nek lulde. Soms raak ik echt sprakeloos van het gedrag van sommige mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Trap staat nog beneden had ik gezegd dan.
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meerquote:
Een doos vlooienquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meer
Dat is voor jou makkelijker dan door de brievenbus pissen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een drol in haar brievenbus dumpen....maar ik weet het nummer niet meer
Wromnie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Even één tip, niet naar sbs zappen tijdens de reklame.
Dacht dat je geen of nauwelijks tv keekquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Even één tip, niet naar sbs zappen tijdens de reklame.
Dat was een lang middagdutje.quote:
Viel wel mee,... maar mn ritme is nog niet terug dus... Gordon en Dino ... ja wie zit er op niet leuk te wachtenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was een lang middagdutje.
Ik zit rtl7 te kijken. Wat een opgedofte gast is Steven Seagal geworden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Viel wel mee,... maar mn ritme is nog niet terug dus... Gordon en Dino ... ja wie zit er op niet leuk te wachten
Geen idee.. ik kijk Spaans voetbalquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit rtl7 te kijken. Wat een opgedofte gast is Steven Seagal geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |