Woon daar trouwens allang niet meerquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nektasje erbij en het is net alsof je geboren bent waar je woont he
Iedereen heeft dat altijd over mij, ik wilde eens weten hoe het voelde.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
@:driepink vanwaar de twijfel aan mijn sporten?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Woon daar trouwens allang niet meer![]()
Ben daar overigens wel geboren
Blubquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
Goudenvis maakte ook zulke soort TT's, haags laat weer blijken dat hij van hetzelfde niveau is
zal hij eindelijk een spuitje hebben gekregen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
Goudenvis maakte ook zulke soort TT's, haags laat weer blijken dat hij van hetzelfde niveau is
Ik voel niets bij jouw twijfelquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat altijd over mij, ik wilde eens weten hoe het voelde.
In het ziekenhuis aan het 24 oktoberpleinquote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De jeugd heeft de toekomst zeggen ze dan
Een toekomst met vernietigingskampen ja
Huh nee wil je hem even uitleggen?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh nee wil je hem even uitleggen?
hahahahahahhahaha
Die saaie correcte man?quote:
op de fiets?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom laten we hem ophalen uit Canada.
Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereldquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Op MyCroft is wel een foto te vinden van zijn huis, met beetje zoekwerk komen we er wel achter waar dat is.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereld
Is dit wel conform de huidige AVG?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Op MyCroft is wel een foto te vinden van zijn huis, met beetje zoekwerk komen we er wel achter waar dat is.
Ja maar dat ene huisje per 50 vierkante kilometer springt er wel uitquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereld
Ik AVG je de moederquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit wel conform de huidige AVG?
Hij heeft idd 15 kilometer om zich heen geen buren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat ene huisje per 50 vierkante kilometer springt er wel uit
Daarom. Hij was altijd zo gezapig en wilde met iedereen vriendjes worden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij deed geen wilde dingen zoals userblock scriptjes maken dus daar heb je wel gelijk in
genotquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft idd 15 kilometer om zich heen geen buren.
hij was wijs en had respect, daar kunnen jullie nog wat van lerenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom. Hij was altijd zo gezapig en wilde met iedereen vriendjes worden.
ZO KAN JE NIET ZIJN
Hey ik ken wel iemand die daar zou moeten wonen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun je wel repeteren zonder dat je buren last hebben
En onprettige bandleden uit de weg ruimen zonder dat iemand het hoort.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun je wel repeteren zonder dat je buren last hebben
Ben je even wat nodig van de winkel.. Kun je eerst een complete wereldreis maken.quote:
maar die wordt aangezien voor een grizzly en meteen afgeschotenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey ik ken wel iemand die daar zou moeten wonen.
Godverquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar die wordt aangezien voor een grizzly en meteen afgeschoten
moet je 's ochtends al uit bed om naar de avondwinkel te gaan hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je even wat nodig van de winkel.. Kun je eerst een complete wereldreis maken.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je 's ochtends al uit bed om naar de avondwinkel te gaan haha
Zie geen verschil tussen hem en mij danquote:
[..]
moet je 's ochtends al uit bed om naar de avondwinkel te gaan haha
Slim boodschappen doen en een auto hebben helpt veel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je even wat nodig van de winkel.. Kun je eerst een complete wereldreis maken.
Oke doeiquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Flamarande het volgende:
Meteen geen zin meer op te posten byex
Wel goed drinken met al dat vochtverlies hequote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Flamarande het volgende:
Nou ik ga je erg missen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Flamarande het volgende:
ik ben een moscow-analyse aan het maken doe rustigquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / Zeikshop
DOE JULLIE FUCKING TAAK EENS
ONGELOOVELEIK
KLB / Zeikshop
DOE JULLIE FUCKING TAAK EENS
ONGELOOVELEIK
Wilde gewoon aandacht van jequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:31 schreef Catkiller het volgende:
Fijn dat Ama al zo vroeg in de week haar eerste en laatste topic heeft gesloten, lekker relaxen de rest van de week.
Niet echt. Heb zelfs op Firestorm een ronde gewonnen met 3 randomsquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zat gisteren weer battlefield te spelen, verveelt dat nou nooit
Ik ga nooit meer op mijn saxofoon spelenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En onprettige bandleden uit de weg ruimen zonder dat iemand het hoort.
Laten die hun schoenen voor de deur staanquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou dat echt heerlijk vinden. Ik woon in een flat en heb al mijn buren nog nooit gesproken.
goed gedaan meidquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet echt. Heb zelfs op Firestorm een ronde gewonnen met 3 randoms
Denk het niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laten die hun schoenen voor de deur staan
Had met jou kunnen zijn maar helaas.quote:
best confronterendquote:Het grootste lid is 15 mm en zou gemakkelijk op je duimnagel kunnen passen.”
kon mijn xbox controller gisteren weer schoonmaken omdat ie bedolven onder het stof zatquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had met jou kunnen zijn maar helaas.
Misschien kan je moeder beter haar best doen voortaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kon mijn xbox controller gisteren weer schoonmaken omdat ie bedolven onder het stof zat
iedere maand veeg ik gewoon al het stof en vuil onder mijn bedquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je moeder beter haar best doen voortaan.
Maar waar bewaar je je Lego danquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere maand veeg ik gewoon al het stof en vuil onder mijn bed
Een hoop geschreeuw, maar makkelijk te verslaan inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat spinnenwijf doet me aan stimo denken
Domme mensen zijn dat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laten die hun schoenen voor de deur staan
de asperge van Hoink hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:44 schreef Solotov het volgende:
[..]
jij ruikt liever ergens anders aan he
nsfw maar ik zit op het werk, helaas vriendquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:55 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)uillon_gemaakt_.html
wtf
Geen blote vrouw te zienquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nsfw maar ik zit op het werk, helaas vriend
Misschien kun je dit ook aankaarten op de presentatie morgenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nsfw maar ik zit op het werk, helaas vriend
het is een presentatie van 2 uur, die ga ik niet nog langer maken amigoquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kun je dit ook aankaarten op de presentatie morgen
VRIENDquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is een presentatie van 2 uur, die ga ik niet nog langer maken amigo
gelukkig zit er bij mij alleen een kutbios in de buurt die nooit vol zit dus ik kan ieder moment binnenlopenquote:
Had ik wel met Infinity War. Toen waren er allemaal mensen verkleed enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan lekker met al die stinkende marvel nerds dicht op elkaar zitten
ik wil gewoon rust en stilte als ik een film kijk. toen ik in mijn eentje in een lege zaal zat voor Solo was dat de beste bioservaring die ik ooit heb gehadquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had ik wel met Infinity War. Toen waren er allemaal mensen verkleed enzo.
Oh was jij die ene bezoekerquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil gewoon rust en stilte als ik een film kijk. toen ik in mijn eentje in een lege zaal zat voor Solo was dat de beste bioservaring die ik ooit heb gehad
Jaja, wat vinden we hiervantwitter:DeNater twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 15:16:20Ergens in #amsterdam #ForumVoorDemocratie #fvd
reageer retweet
Niets.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Jaja, wat vinden we hiervantwitter:DeNater twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 15:16:20Ergens in #amsterdam #ForumVoorDemocratie #fvd [ afbeelding ] reageer retweet
echt hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kon in alle rust mijn penis aftrekken op Emilia Clarke
Welke rij zit je? Helemaal voorin al?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
tickets gekochtwas nu al bijna vol
gaat snel
quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kon in alle rust mijn penis aftrekken op Emilia Clarke
ben eruit gesodemieterd, toch niets gekochtquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welke rij zit je? Helemaal voorin al?
Ik mijn Millennium Falcon ook wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn Drogon wel in willen stoppen
Klinkt saai. Paar uurtjes nog.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel goed hoor, dag duurt een beetje lang..
Was weg bergen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:40 schreef Myrr het volgende:
Moet was weg bergen en daar heb ik precies geen zin in. Mja woonkamer vol rekken is ook weer zo zo.
Ik wil dit wel voor je doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:40 schreef Myrr het volgende:
Moet was weg bergen en daar heb ik precies geen zin in. Mja woonkamer vol rekken is ook weer zo zo.
nicequote:
ik hou wel van een avontuurtjequote:Op dinsdag 2 april 2019 15:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niceinto fisting, sm? kan hosten
jonge hij heeft het tegen mij tochquote:
Ja dat is toch haar ding johquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die kijkt ook als een half dode vis uit der ogen
[ afbeelding ]
eindelijk een muzikant die de wereld realistisch bekijktquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
ze is inderdaad niet zo heel spannend
Lekker tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die kijkt ook als een half dode vis uit der ogen
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een muzikant die de wereld realistisch bekijkt
ik stel een vraag omdat je opmerking nergens op slaat, die wie is hier nou een stuk verdriet, stuk verdriet.quote:
ZE KIJKT ALS EEN DODE VIS OMDAT DE WERELD ZO SAAI EN KUT EN KUT EN SAAI ISquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik stel een vraag omdat je opmerking nergens op slaat, die wie is hier nou een stuk verdriet, stuk verdriet.
als ik klaar met haar ben staan er wel wat meer tanden scheefquote:
ze is gelukkig al 17quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik klaar met haar ben staan er wel wat meer tanden scheef![]()
![]()
![]()
![]()
kijk jij ook als een dode vis?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ZE KIJKT ALS EEN DODE VIS OMDAT DE WERELD ZO SAAI EN KUT EN KUT EN SAAI IS
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
GODVERDOMME IK ZEI TOCH OM HALF VIER THUIS TE IZJN HOEZO KOMEN ZE DAN OM HALF DRIE PAKKETJE BRENGEN EN DAN LEVEREN ZE HET BIJ DE BUREN
EN RAAD EENS WIE ER NU NIET THUIS IS
GODVERDOMME
omdat ze schijt hebben aan jequote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
GODVERDOMME IK ZEI TOCH OM HALF VIER THUIS TE IZJN HOEZO KOMEN ZE DAN OM HALF DRIE PAKKETJE BRENGEN EN DAN LEVEREN ZE HET BIJ DE BUREN
GODVERDOMME
mehh, en nouja ik krijg het ook vandaagquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]dhl deed ook vet kut zaterdag, gelukkig waren ze vandaag wel op tijd
![]()
quote:
jajaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks, iemand heeft bloemen laten bezorgen
wat lief van je crushquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks, iemand heeft bloemen laten bezorgen
ik stuur nooit bloemen stuur altijd schaamhaarquote:
Dat werkt niet, ik stuur meestal een stukje bot van mijn vorige vlamquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik stuur nooit bloemen stuur altijd schaamhaar
ja nee schaamhaar sturen is inderdaad prima, maar likken is vulgairquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik noem het liever 'beminnen', 'likken' klinkt zo vulgair
ik proef een veroordeling in deze zinquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja nee schaamhaar sturen is inderdaad prima, maar likken is vulgair
had je maar niet zoveel moeten beminnenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik proef een veroordeling in deze zin
Ik ken een wat gezette meneer die nog op zoek is naar een gitaristquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:31 schreef Trollscience het volgende:
had minigitaarversterkertje besteld, vet cute en klinkt ook nog gwn goed
gitaarspelen kan hij idd beter uit handen gevenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een wat gezette meneer die nog op zoek is naar een gitarist
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gitaarspelen kan hij idd beter uit handen geven
Sws dat er geen air meer in z'n nikes zitquote:
hahahaha bedankt manquote:
Doe je veel optredens? Je klinkt als een begaafd muzikant.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker, had alle tijd tussen mijn sax-solo's door
Op dit moment niet meer. Ik ben opgestapt omdat door mijn commentaar de zwaarste uit de band op zijn kleine pikkie getrapt was.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe je veel optredens? Je klinkt als een begaafd muzikant.
nou nouquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
GODVERDOMME
Ah, vervelend om te horen. Hopelijk kom je snel in een nieuwe band terecht, en kan die persoon met z'n kleine piemeltje lekker in zijn eigen spreekwoordelijke sop gaarkoken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op dit moment niet meer. Ik ben opgestapt omdat door mijn commentaar de zwaarste uit de band op zijn kleine pikkie getrapt was.
Bedankt, dit waardeer ik. Ik had overigens nog een beetje gestookt en ik heb begrepen dat de hele band er nu mee gestopt is. Net goed voor hem.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, vervelend om te horen. Hopelijk kom je snel in een nieuwe band terecht, en kan die persoon met z'n kleine piemeltje lekker in zijn eigen spreekwoordelijke sop gaarkoken.
Mehh aanbod is matigquote:
Ik hoop dat het eten je niet smaakt maar de film geweldig is en alles goed maakt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt waarschijnlijk Burger King voor mij, ga met een maat daarna naar de film: Alita: Battle Angel (2019) - IMDb
Had gisteren eentje van michiels maaltijd van de week. Is lokaal en zo fucking goed he. Kost wel 8 eu maar okquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deen heeft goede magnetronmaaltijden. Vers spul, goed te eten en meestal een euro of 3
BK menu wat ik neem is altijd prima, niet geweldig, maar primaquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat het eten je niet smaakt maar de film geweldig is en alles goed maakt.
Ah is me veel te verquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
surinaamse roti is in de bonus bij de appie
@Flamarande moet minstens 2 maanden dood zijn wil ik dat gezwel kunnen neuken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zodat je je necrofilie kan uitoefenen zeker
zo koekoek, maar die seks zal zeker beter zijn dan hetgeen je nu krijgtquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
@:Flamarande moet minstens 2 maanden dood zijn wil ik dat gezwel kunnen neuken.
Wejoquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo koekoek, maar die seks zal zeker beter zijn dan hetgeen je nu krijgt
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
matig, maar gelukkig nog de hele week in de bonus
Is goed Naatje, is goed!quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo koekoek, maar die seks zal zeker beter zijn dan hetgeen je nu krijgt
Het is gelukkig achter de rug.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wanneer is die verhuizing nou eindelijk gefixt dan?
Ja nee kan wel stoer doen van jaa nooit van gehoord dit datquote:
Van wie waren die bloemen nou?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Bloemen gekregen, date met de buurman. Life's great
@4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee kan wel stoer doen van jaa nooit van gehoord dit dat
Maar ken 't wel, kijk er nooit op.
4ebe mss wel
Nee, alleen nog wat meubels zo her en der vandaan plukken, gordijnen ophangen, dat soort kleine dingetjes. Vloer ligt, alles is over, alles werkt.quote:
Is het een mooie man?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Bloemen gekregen, date met de buurman. Life's great
nais nais, wanneer kom je eens naar het pittoreske amsterdam danquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, alleen nog wat meubels zo her en der vandaan plukken, gordijnen ophangen, dat soort kleine dingetjes. Vloer ligt, alles is over, alles werkt.
naissquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, alleen nog wat meubels zo her en der vandaan plukken, gordijnen ophangen, dat soort kleine dingetjes. Vloer ligt, alles is over, alles werkt.
Nee hoor, vriendinnenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AwhMaar niet van je vent dus, matig weer.
Die fwb die ik sinds begin dit jaar heb, is sinds dit weekend zonder benefits. Had ik dat al verteld?quote:
Eind Mei is er een concert, dan ga ik sowieso. Maar waarschijnlijk binnenkort ff met Moira, we hebben nog bioscoopbonnen liggen voor een doordeweekse voorstelling, kan alleen bij Pathe, en hier zit een andere bioscoop.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nais nais, wanneer kom je eens naar het pittoreske amsterdam dan
Nou homo's weten veel van anaal af dus als je hem overhaalt kan je behoorlijk hard in je achterste worden gestamptquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, en nogal oud maar wel lief. Oh en homo
Best wel prima. Beetje moeite met opstarten deze nieuwe periode, maar komt vast wel weer. En vanavond jointje roken met maat van me en naar de film, wordt genieten.quote:
Nee, huh whyquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die fwb die ik sinds begin dit jaar heb, is sinds dit weekend zonder benefits. Had ik dat al verteld?
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eind Mei is er een concert, dan ga ik sowieso. Maar waarschijnlijk binnenkort ff met Moira, we hebben nog bioscoopbonnen liggen voor een doordeweekse voorstelling, kan alleen bij Pathe, en hier zit een andere bioscoop.
[..]
Nou homo's weten veel van anaal af dus als je hem overhaalt kan je behoorlijk hard in je achterste worden gestampt
[ afbeelding ]
9 t/m 16 april ben ik er niet, maar als je buiten die periode gaat moet je maar ff DM doen ofzo. Ga je met auto of OV? Als je auto gaat dan moet je gewoon ook de auto in mijn wijk zetten (geuzenveld, of osdorp ofzo), want parkeren in Amsterdam is kut.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eind Mei is er een concert, dan ga ik sowieso. Maar waarschijnlijk binnenkort ff met Moira, we hebben nog bioscoopbonnen liggen voor een doordeweekse voorstelling, kan alleen bij Pathe, en hier zit een andere bioscoop.
Ov broeder. Leve de trein.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
9 t/m 16 april ben ik er niet, maar als je buiten die periode gaat moet je maar ff DM doen ofzo. Ga je met auto of OV? Als je auto gaat dan moet je gewoon ook de auto in mijn wijk zetten (geuzenveld, of osdorp ofzo), want parkeren in Amsterdam is kut.
Huh, periode? Werk je niet met semesters?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel prima. Beetje moeite met opstarten deze nieuwe periode, maar komt vast wel weer. En vanavond jointje roken met maat van me en naar de film, wordt genieten.
afgelopen donderdag was een van de internationals in gesprek met vriendin van haar (tevens studiegenootje) over zijn ?hookup? van dat afgelopen weekend met die fwb. Ik zat erbij en die vriendin bemerkte dat ik ook een dingetje had met haar. (ik voelde totaal geen jaloezie, dat was wel typisch) Anyway, na die info heb ik toch maar ff appcontact gezocht met dr en gevraagd hoe we nu staan en toen zei ze dat ze in het vervolg toch echt niet meer bezig wilt zijn met mannen waar ze geen verliefdheid voor voelt.quote:
mooi spul dat wietquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afgelopen donderdag was een van de internationals in gesprek met vriendin van haar (tevens studiegenootje) over zijn ?hookup? van dat afgelopen weekend met die fwb. Ik zat erbij en die vriendin bemerkte dat ik ook een dingetje had met haar. (ik voelde totaal geen jaloezie, dat was wel typisch) Anyway, na die info heb ik toch maar ff appcontact gezocht met dr en gevraagd hoe we nu staan en toen zei ze dat ze in het vervolg toch echt niet meer bezig wilt zijn met mannen waar ze geen verliefdheid voor voelt.
Mja, ik denk als we weer afspreken dat het dan toch weer zelfde dynamiek is en als ze een jointje rookt wordt ze echt geil als de neten volgens mij
2 semesters, elk verdeeld in 3 periodes, UvA en VU werken allebei met het 8-8-4 systeem (2 periodes van 8 weken, eentje van 4)quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, periode? Werk je niet met semesters?
quote:Welke film ga je?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt waarschijnlijk Burger King voor mij, ga met een maat daarna naar de film: Alita: Battle Angel (2019) - IMDb
ah, ok, nouja, dan tram 13 of bus 21 eindpunt vanaf CS of halte Troelstralaan bus 69/61 vanaf Sloterdijk of in mijn wijk te komenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, ok, nouja, dan tram 13 of bus 21 eindpunt vanaf CS of halte Troelstralaan bus 69/61 vanaf Sloterdijk of in mijn wijk te komen(21 stopt echt naast mn deur)
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou homo's weten veel van anaal af dus als je hem overhaalt kan je behoorlijk hard in je achterste worden gestampt
[ afbeelding ]
Oh, ik ken alleen twee semesters of 4 periodes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2 semesters, elk verdeeld in 3 periodes, UvA en VU werken allebei met het 8-8-4 systeem (2 periodes van 8 weken, eentje van 4)
[..]
[..]
Hou jij van anaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
hey zosk, hoeveel weet jij van anaal af?
blijft een heerlijk plaatjequote:Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Joo succes he, ik ga naar Biljet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, ik ga richting Munt, nu zo ongeveer
Klonk dit in je hoofd wel grappig of ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Joo succes he, ik ga naar Biljet.
Joo succes he, ik ga naar Kop.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, ik ga richting Munt, nu zo ongeveer
Ik ben nog niet eens uitgelachen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klonk dit in je hoofd wel grappig of ook niet
Nu ik dit lees snap ik hem pas hahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klonk dit in je hoofd wel grappig of ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |