Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereldquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Op MyCroft is wel een foto te vinden van zijn huis, met beetje zoekwerk komen we er wel achter waar dat is.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereld
Is dit wel conform de huidige AVG?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Op MyCroft is wel een foto te vinden van zijn huis, met beetje zoekwerk komen we er wel achter waar dat is.
Ja maar dat ene huisje per 50 vierkante kilometer springt er wel uitquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereld
Ik AVG je de moederquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit wel conform de huidige AVG?
Hij heeft idd 15 kilometer om zich heen geen buren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat ene huisje per 50 vierkante kilometer springt er wel uit
Daarom. Hij was altijd zo gezapig en wilde met iedereen vriendjes worden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij deed geen wilde dingen zoals userblock scriptjes maken dus daar heb je wel gelijk in
genotquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft idd 15 kilometer om zich heen geen buren.
hij was wijs en had respect, daar kunnen jullie nog wat van lerenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom. Hij was altijd zo gezapig en wilde met iedereen vriendjes worden.
ZO KAN JE NIET ZIJN
Hey ik ken wel iemand die daar zou moeten wonen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun je wel repeteren zonder dat je buren last hebben
En onprettige bandleden uit de weg ruimen zonder dat iemand het hoort.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun je wel repeteren zonder dat je buren last hebben
Ben je even wat nodig van de winkel.. Kun je eerst een complete wereldreis maken.quote:
maar die wordt aangezien voor een grizzly en meteen afgeschotenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey ik ken wel iemand die daar zou moeten wonen.
Godverquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar die wordt aangezien voor een grizzly en meteen afgeschoten
moet je 's ochtends al uit bed om naar de avondwinkel te gaan hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je even wat nodig van de winkel.. Kun je eerst een complete wereldreis maken.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je 's ochtends al uit bed om naar de avondwinkel te gaan haha
Zie geen verschil tussen hem en mij danquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je 's ochtends al uit bed om naar de avondwinkel te gaan haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |