Woon daar trouwens allang niet meerquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nektasje erbij en het is net alsof je geboren bent waar je woont he
Iedereen heeft dat altijd over mij, ik wilde eens weten hoe het voelde.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
@:driepink vanwaar de twijfel aan mijn sporten?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Woon daar trouwens allang niet meer![]()
Ben daar overigens wel geboren
Blubquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
Goudenvis maakte ook zulke soort TT's, haags laat weer blijken dat hij van hetzelfde niveau is
zal hij eindelijk een spuitje hebben gekregen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
Goudenvis maakte ook zulke soort TT's, haags laat weer blijken dat hij van hetzelfde niveau is
Ik voel niets bij jouw twijfelquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat altijd over mij, ik wilde eens weten hoe het voelde.
In het ziekenhuis aan het 24 oktoberpleinquote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De jeugd heeft de toekomst zeggen ze dan
Een toekomst met vernietigingskampen ja
Huh nee wil je hem even uitleggen?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh nee wil je hem even uitleggen?
hahahahahahhahaha
Die saaie correcte man?quote:
op de fiets?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom laten we hem ophalen uit Canada.
Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereldquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Op MyCroft is wel een foto te vinden van zijn huis, met beetje zoekwerk komen we er wel achter waar dat is.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereld
Is dit wel conform de huidige AVG?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Op MyCroft is wel een foto te vinden van zijn huis, met beetje zoekwerk komen we er wel achter waar dat is.
Ja maar dat ene huisje per 50 vierkante kilometer springt er wel uitquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig is Canada maar één van de grootste landen ter wereld
Ik AVG je de moederquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit wel conform de huidige AVG?
Hij heeft idd 15 kilometer om zich heen geen buren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat ene huisje per 50 vierkante kilometer springt er wel uit
Daarom. Hij was altijd zo gezapig en wilde met iedereen vriendjes worden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij deed geen wilde dingen zoals userblock scriptjes maken dus daar heb je wel gelijk in
genotquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft idd 15 kilometer om zich heen geen buren.
hij was wijs en had respect, daar kunnen jullie nog wat van lerenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom. Hij was altijd zo gezapig en wilde met iedereen vriendjes worden.
ZO KAN JE NIET ZIJN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |