gelukkig zit er bij mij alleen een kutbios in de buurt die nooit vol zit dus ik kan ieder moment binnenlopenquote:
Had ik wel met Infinity War. Toen waren er allemaal mensen verkleed enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan lekker met al die stinkende marvel nerds dicht op elkaar zitten
ik wil gewoon rust en stilte als ik een film kijk. toen ik in mijn eentje in een lege zaal zat voor Solo was dat de beste bioservaring die ik ooit heb gehadquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had ik wel met Infinity War. Toen waren er allemaal mensen verkleed enzo.
Oh was jij die ene bezoekerquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil gewoon rust en stilte als ik een film kijk. toen ik in mijn eentje in een lege zaal zat voor Solo was dat de beste bioservaring die ik ooit heb gehad
Jaja, wat vinden we hiervantwitter:DeNater twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 15:16:20Ergens in #amsterdam #ForumVoorDemocratie #fvd
reageer retweet
Niets.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Jaja, wat vinden we hiervantwitter:DeNater twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 15:16:20Ergens in #amsterdam #ForumVoorDemocratie #fvd [ afbeelding ] reageer retweet
echt hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kon in alle rust mijn penis aftrekken op Emilia Clarke
Welke rij zit je? Helemaal voorin al?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
tickets gekochtwas nu al bijna vol
gaat snel
quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kon in alle rust mijn penis aftrekken op Emilia Clarke
ben eruit gesodemieterd, toch niets gekochtquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welke rij zit je? Helemaal voorin al?
Ik mijn Millennium Falcon ook wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn Drogon wel in willen stoppen
Klinkt saai. Paar uurtjes nog.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel goed hoor, dag duurt een beetje lang..
Was weg bergen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:40 schreef Myrr het volgende:
Moet was weg bergen en daar heb ik precies geen zin in. Mja woonkamer vol rekken is ook weer zo zo.
Ik wil dit wel voor je doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:40 schreef Myrr het volgende:
Moet was weg bergen en daar heb ik precies geen zin in. Mja woonkamer vol rekken is ook weer zo zo.
nicequote:
ik hou wel van een avontuurtjequote:Op dinsdag 2 april 2019 15:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niceinto fisting, sm? kan hosten
jonge hij heeft het tegen mij tochquote:
Ja dat is toch haar ding johquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die kijkt ook als een half dode vis uit der ogen
[ afbeelding ]
eindelijk een muzikant die de wereld realistisch bekijktquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
ze is inderdaad niet zo heel spannend
Lekker tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die kijkt ook als een half dode vis uit der ogen
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een muzikant die de wereld realistisch bekijkt
ik stel een vraag omdat je opmerking nergens op slaat, die wie is hier nou een stuk verdriet, stuk verdriet.quote:
ZE KIJKT ALS EEN DODE VIS OMDAT DE WERELD ZO SAAI EN KUT EN KUT EN SAAI ISquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik stel een vraag omdat je opmerking nergens op slaat, die wie is hier nou een stuk verdriet, stuk verdriet.
als ik klaar met haar ben staan er wel wat meer tanden scheefquote:
ze is gelukkig al 17quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik klaar met haar ben staan er wel wat meer tanden scheef![]()
![]()
![]()
![]()
kijk jij ook als een dode vis?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ZE KIJKT ALS EEN DODE VIS OMDAT DE WERELD ZO SAAI EN KUT EN KUT EN SAAI IS
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
GODVERDOMME IK ZEI TOCH OM HALF VIER THUIS TE IZJN HOEZO KOMEN ZE DAN OM HALF DRIE PAKKETJE BRENGEN EN DAN LEVEREN ZE HET BIJ DE BUREN
EN RAAD EENS WIE ER NU NIET THUIS IS
GODVERDOMME
omdat ze schijt hebben aan jequote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
GODVERDOMME IK ZEI TOCH OM HALF VIER THUIS TE IZJN HOEZO KOMEN ZE DAN OM HALF DRIE PAKKETJE BRENGEN EN DAN LEVEREN ZE HET BIJ DE BUREN
EN RAAD EENS WIE ER NU NIET THUIS IS
GODVERDOMME
mehh, en nouja ik krijg het ook vandaagquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]dhl deed ook vet kut zaterdag, gelukkig waren ze vandaag wel op tijd
![]()
quote:
jajaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks, iemand heeft bloemen laten bezorgen
wat lief van je crushquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks, iemand heeft bloemen laten bezorgen
ik stuur nooit bloemen stuur altijd schaamhaarquote:
Dat werkt niet, ik stuur meestal een stukje bot van mijn vorige vlamquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik stuur nooit bloemen stuur altijd schaamhaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |