gelukkig zit er bij mij alleen een kutbios in de buurt die nooit vol zit dus ik kan ieder moment binnenlopenquote:

Had ik wel met Infinity War. Toen waren er allemaal mensen verkleed enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan lekker met al die stinkende marvel nerds dicht op elkaar zitten

ik wil gewoon rust en stilte als ik een film kijk. toen ik in mijn eentje in een lege zaal zat voor Solo was dat de beste bioservaring die ik ooit heb gehadquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had ik wel met Infinity War. Toen waren er allemaal mensen verkleed enzo.

Oh was jij die ene bezoekerquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil gewoon rust en stilte als ik een film kijk. toen ik in mijn eentje in een lege zaal zat voor Solo was dat de beste bioservaring die ik ooit heb gehad

Jaja, wat vinden we hiervantwitter:DeNater twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 15:16:20Ergens in #amsterdam #ForumVoorDemocratie #fvd
reageer retweet

Niets.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Jaja, wat vinden we hiervantwitter:DeNater twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 15:16:20Ergens in #amsterdam #ForumVoorDemocratie #fvd [ afbeelding ] reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |