Een hoop geschreeuw, maar makkelijk te verslaan inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat spinnenwijf doet me aan stimo denken
Domme mensen zijn dat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laten die hun schoenen voor de deur staan
de asperge van Hoink hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:44 schreef Solotov het volgende:
[..]
jij ruikt liever ergens anders aan he
nsfw maar ik zit op het werk, helaas vriendquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:55 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)uillon_gemaakt_.html
wtf
Geen blote vrouw te zienquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nsfw maar ik zit op het werk, helaas vriend
Misschien kun je dit ook aankaarten op de presentatie morgenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nsfw maar ik zit op het werk, helaas vriend
het is een presentatie van 2 uur, die ga ik niet nog langer maken amigoquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kun je dit ook aankaarten op de presentatie morgen
VRIENDquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is een presentatie van 2 uur, die ga ik niet nog langer maken amigo
gelukkig zit er bij mij alleen een kutbios in de buurt die nooit vol zit dus ik kan ieder moment binnenlopenquote:
Had ik wel met Infinity War. Toen waren er allemaal mensen verkleed enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan lekker met al die stinkende marvel nerds dicht op elkaar zitten
ik wil gewoon rust en stilte als ik een film kijk. toen ik in mijn eentje in een lege zaal zat voor Solo was dat de beste bioservaring die ik ooit heb gehadquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had ik wel met Infinity War. Toen waren er allemaal mensen verkleed enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |