Slim boodschappen doen en een auto hebben helpt veel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je even wat nodig van de winkel.. Kun je eerst een complete wereldreis maken.
Oke doeiquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Flamarande het volgende:
Meteen geen zin meer op te posten byex
Wel goed drinken met al dat vochtverlies hequote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Flamarande het volgende:
Nou ik ga je erg missen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Flamarande het volgende:
ik ben een moscow-analyse aan het maken doe rustigquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / Zeikshop
DOE JULLIE FUCKING TAAK EENS
ONGELOOVELEIK
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
KLB / Zeikshop
DOE JULLIE FUCKING TAAK EENS
ONGELOOVELEIK
Wilde gewoon aandacht van jequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:31 schreef Catkiller het volgende:
Fijn dat Ama al zo vroeg in de week haar eerste en laatste topic heeft gesloten, lekker relaxen de rest van de week.
Niet echt. Heb zelfs op Firestorm een ronde gewonnen met 3 randomsquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zat gisteren weer battlefield te spelen, verveelt dat nou nooit
Ik ga nooit meer op mijn saxofoon spelenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En onprettige bandleden uit de weg ruimen zonder dat iemand het hoort.
Laten die hun schoenen voor de deur staanquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou dat echt heerlijk vinden. Ik woon in een flat en heb al mijn buren nog nooit gesproken.
goed gedaan meidquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet echt. Heb zelfs op Firestorm een ronde gewonnen met 3 randoms
Denk het niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laten die hun schoenen voor de deur staan
Had met jou kunnen zijn maar helaas.quote:
best confronterendquote:Het grootste lid is 15 mm en zou gemakkelijk op je duimnagel kunnen passen.”
kon mijn xbox controller gisteren weer schoonmaken omdat ie bedolven onder het stof zatquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had met jou kunnen zijn maar helaas.
Misschien kan je moeder beter haar best doen voortaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kon mijn xbox controller gisteren weer schoonmaken omdat ie bedolven onder het stof zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |