ja nee schaamhaar sturen is inderdaad prima, maar likken is vulgairquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik noem het liever 'beminnen', 'likken' klinkt zo vulgair
ik proef een veroordeling in deze zinquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja nee schaamhaar sturen is inderdaad prima, maar likken is vulgair
had je maar niet zoveel moeten beminnenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik proef een veroordeling in deze zin
Ik ken een wat gezette meneer die nog op zoek is naar een gitaristquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:31 schreef Trollscience het volgende:
had minigitaarversterkertje besteld, vet cute en klinkt ook nog gwn goed
gitaarspelen kan hij idd beter uit handen gevenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een wat gezette meneer die nog op zoek is naar een gitarist
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gitaarspelen kan hij idd beter uit handen geven
Sws dat er geen air meer in z'n nikes zitquote:
hahahaha bedankt manquote:
Doe je veel optredens? Je klinkt als een begaafd muzikant.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker, had alle tijd tussen mijn sax-solo's door
Op dit moment niet meer. Ik ben opgestapt omdat door mijn commentaar de zwaarste uit de band op zijn kleine pikkie getrapt was.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe je veel optredens? Je klinkt als een begaafd muzikant.
nou nouquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
GODVERDOMME IK ZEI TOCH OM HALF VIER THUIS TE IZJN HOEZO KOMEN ZE DAN OM HALF DRIE PAKKETJE BRENGEN EN DAN LEVEREN ZE HET BIJ DE BUREN
EN RAAD EENS WIE ER NU NIET THUIS IS
GODVERDOMME
Ah, vervelend om te horen. Hopelijk kom je snel in een nieuwe band terecht, en kan die persoon met z'n kleine piemeltje lekker in zijn eigen spreekwoordelijke sop gaarkoken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op dit moment niet meer. Ik ben opgestapt omdat door mijn commentaar de zwaarste uit de band op zijn kleine pikkie getrapt was.
Bedankt, dit waardeer ik. Ik had overigens nog een beetje gestookt en ik heb begrepen dat de hele band er nu mee gestopt is. Net goed voor hem.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, vervelend om te horen. Hopelijk kom je snel in een nieuwe band terecht, en kan die persoon met z'n kleine piemeltje lekker in zijn eigen spreekwoordelijke sop gaarkoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |