Ik hoop dat het eten je niet smaakt maar de film geweldig is en alles goed maakt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt waarschijnlijk Burger King voor mij, ga met een maat daarna naar de film: Alita: Battle Angel (2019) - IMDb
Had gisteren eentje van michiels maaltijd van de week. Is lokaal en zo fucking goed he. Kost wel 8 eu maar okquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deen heeft goede magnetronmaaltijden. Vers spul, goed te eten en meestal een euro of 3
BK menu wat ik neem is altijd prima, niet geweldig, maar primaquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat het eten je niet smaakt maar de film geweldig is en alles goed maakt.
Ah is me veel te verquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
surinaamse roti is in de bonus bij de appie
@Flamarande moet minstens 2 maanden dood zijn wil ik dat gezwel kunnen neuken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zodat je je necrofilie kan uitoefenen zeker
zo koekoek, maar die seks zal zeker beter zijn dan hetgeen je nu krijgtquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
@:Flamarande moet minstens 2 maanden dood zijn wil ik dat gezwel kunnen neuken.
Wejoquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo koekoek, maar die seks zal zeker beter zijn dan hetgeen je nu krijgt
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
matig, maar gelukkig nog de hele week in de bonus
Is goed Naatje, is goed!quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo koekoek, maar die seks zal zeker beter zijn dan hetgeen je nu krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |