Huh, periode? Werk je niet met semesters?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel prima. Beetje moeite met opstarten deze nieuwe periode, maar komt vast wel weer. En vanavond jointje roken met maat van me en naar de film, wordt genieten.
afgelopen donderdag was een van de internationals in gesprek met vriendin van haar (tevens studiegenootje) over zijn ?hookup? van dat afgelopen weekend met die fwb. Ik zat erbij en die vriendin bemerkte dat ik ook een dingetje had met haar. (ik voelde totaal geen jaloezie, dat was wel typisch) Anyway, na die info heb ik toch maar ff appcontact gezocht met dr en gevraagd hoe we nu staan en toen zei ze dat ze in het vervolg toch echt niet meer bezig wilt zijn met mannen waar ze geen verliefdheid voor voelt.quote:
mooi spul dat wietquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afgelopen donderdag was een van de internationals in gesprek met vriendin van haar (tevens studiegenootje) over zijn ?hookup? van dat afgelopen weekend met die fwb. Ik zat erbij en die vriendin bemerkte dat ik ook een dingetje had met haar. (ik voelde totaal geen jaloezie, dat was wel typisch) Anyway, na die info heb ik toch maar ff appcontact gezocht met dr en gevraagd hoe we nu staan en toen zei ze dat ze in het vervolg toch echt niet meer bezig wilt zijn met mannen waar ze geen verliefdheid voor voelt.
Mja, ik denk als we weer afspreken dat het dan toch weer zelfde dynamiek is en als ze een jointje rookt wordt ze echt geil als de neten volgens mij
2 semesters, elk verdeeld in 3 periodes, UvA en VU werken allebei met het 8-8-4 systeem (2 periodes van 8 weken, eentje van 4)quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, periode? Werk je niet met semesters?
quote:Welke film ga je?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt waarschijnlijk Burger King voor mij, ga met een maat daarna naar de film: Alita: Battle Angel (2019) - IMDb
ah, ok, nouja, dan tram 13 of bus 21 eindpunt vanaf CS of halte Troelstralaan bus 69/61 vanaf Sloterdijk of in mijn wijk te komenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, ok, nouja, dan tram 13 of bus 21 eindpunt vanaf CS of halte Troelstralaan bus 69/61 vanaf Sloterdijk of in mijn wijk te komen(21 stopt echt naast mn deur)
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou homo's weten veel van anaal af dus als je hem overhaalt kan je behoorlijk hard in je achterste worden gestampt
[ afbeelding ]
Oh, ik ken alleen twee semesters of 4 periodes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2 semesters, elk verdeeld in 3 periodes, UvA en VU werken allebei met het 8-8-4 systeem (2 periodes van 8 weken, eentje van 4)
[..]
[..]
Hou jij van anaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
hey zosk, hoeveel weet jij van anaal af?
blijft een heerlijk plaatjequote:Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eind Mei is er een concert, dan ga ik sowieso. Maar waarschijnlijk binnenkort ff met Moira, we hebben nog bioscoopbonnen liggen voor een doordeweekse voorstelling, kan alleen bij Pathe, en hier zit een andere bioscoop.
[..]
Nou homo's weten veel van anaal af dus als je hem overhaalt kan je behoorlijk hard in je achterste worden gestampt
[ afbeelding ]
Joo succes he, ik ga naar Biljet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, ik ga richting Munt, nu zo ongeveer
Klonk dit in je hoofd wel grappig of ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Joo succes he, ik ga naar Biljet.
Joo succes he, ik ga naar Kop.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, ik ga richting Munt, nu zo ongeveer
Ik ben nog niet eens uitgelachen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klonk dit in je hoofd wel grappig of ook niet
Nu ik dit lees snap ik hem pas hahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klonk dit in je hoofd wel grappig of ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |