SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
De clip moet je ook los zien van het nummer.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het een moddervette plaat anders. Maar dat komt ook omdat ik de clip echt een kunstwerk vind (vandaag om 19.00 een stukje daarover op de FP).
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 12:58 schreef ok01 het volgende:
Joe Jackson is She really going out with him
destijds best een grote hit geweestquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:21 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er weer vandoor![]()
Bedankt voor het draaien peaceman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat de luistercijfers niet hoog zijn nu verbaasd me dan weer niet, maar die ruuuustquote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
Vind je het gek als Frans Bauer gestreamd wordt?
je laat enorme scheten?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Het is maar goed dat er hier niet meer luisteraars zitten. Iets met ei en gas, foei.
oef, dat zijn de ergste jaquote:
hèquote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
@:ijs_beer @:trashcanman @:trollscience @:i. @:aoibhin we zijn los!
Ja ja ja, omdat je me zo lief roept, schakel ik ook even inquote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
G'avond.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ie een toeval heeft.quote:
Chelsea dagger trouwens. Dacht ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Take ya sister over here, tudududududud.
Ja. De verzoekjeslijst werkt alleen als er automatisch wordt gedraaid geloof ik. Nu kun je De_nater beter dm'en denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Er moeten meer ESF nummers in de verzoekjeslijst!
De verzoekjeslijst op de site is niet waar de verzoekjes in mijn show vandaan komen hehquote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Er moeten meer ESF nummers in de verzoekjeslijst!
Oh ja, dat was ook nog een optie!quote:Op zondag 31 maart 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. De verzoekjeslijst werkt alleen als er automatisch wordt gedraaid geloof ik. Nu kun je De_nater beter dm'en denk ik.
Ons Naatje die over ijsberen zit te kazookenquote:
Ha!quote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ons Naatje die over ijsberen zit te kazooken
Goedenavond Charlotte. Heftig nieuws, jaquote:
Sorry lieverd, ik kom net bij een concert vandaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
geeft niets, welk concert? (ik ben nog steeds draaiende trouwens, iig tot 0.00)quote:Op zondag 31 maart 2019 23:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sorry lieverd, ik kom net bij een concert vandaan.
Hey Livey, echt hoor.. dat het leven toch zo oneerlijk is..quote:Op zondag 31 maart 2019 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Charlotte. Heftig nieuws, ja
Ja, ja....quote:Op zondag 31 maart 2019 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is ook weer een makkelijke hoor, als je het nummer kent
Heino @ naatjetownquote:Op zondag 31 maart 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geeft niets, welk concert? (ik ben nog steeds draaiende trouwens, iig tot 0.00)
quote:
Dat is altijd narigheid ja, vooral de onzekerheidquote:Op zondag 31 maart 2019 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ik baal er nu echt van dat mijn buren zijn verhuist per vandaag,
Zulke fijne mensen en nu maar afwachten wat er komt.
Mag een andere bron ook?quote:Op maandag 1 april 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
titel en artiest graag, liefst met youtube linkje erbij zodat ik kan luisteren
spotify kan ookquote:
Door dat hardstyle nr?quote:Op maandag 1 april 2019 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je wordt bedankt. Nu heb ik zin om skyrim te gaan spelen.
Dat nummer met de skyrim theme song erin ja.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 1 april 2019 00:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik zonet in de hel ben beland
En dat kan je voorkomen door verzoekjes in te sturen hehquote:Op maandag 1 april 2019 00:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik zonet in de hel ben beland
Dat vind ik nu nog wat te ingewikkeld.quote:Op maandag 1 april 2019 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat kan je voorkomen door verzoekjes in te sturen heh
Als je een stijlverzoek hebt kan dat ook, maar ESF lukt niet echt want dat is geen genre op zichquote:Op maandag 1 april 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik nu nog wat te ingewikkeld.Volgende keer zeker
Als je er dan een ESFer tussendoor gooit zou ik Moustache ipv abba doen, past wat beter binnen de categorie 'vage shit' die ik vanavond vaker heb gehoord.quote:Op maandag 1 april 2019 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een stijlverzoek hebt kan dat ook, maar ESF lukt niet echt want dat is geen genre op zichKan natuurlijk wel een ABBA tussendoor gooien
Heb je een titel - artiest voor me?quote:Op maandag 1 april 2019 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je er dan een ESFer tussendoor gooit zou ik Moustache ipv abba doen, past wat beter binnen de categorie 'vage shit' die ik vanavond vaker heb gehoord.
Komt een yt linkje op je afquote:
nouja zegquote:Op maandag 1 april 2019 00:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nu maar slapen, dit kunnen mijn oren niet aan.
Blijft ook een leuk nummer, jammer dat ze het live niet konden waarmaken.quote:
Dat is jammer inderdaad; in de studioversie is het leukquote:Op maandag 1 april 2019 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijft ook een leuk nummer, jammer dat ze het live niet konden waarmaken.
Welnee johquote:
quote:
Nog een paar uitzendingen en we bekeren hem.quote:Op maandag 1 april 2019 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
Een ESF nummer dat je meevalt, ik ben trots op je
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 april 2019 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja, ik ga nu maar echt proberen te slapen.
Moet nu maar. 2 goede nachten gehad hoop er zo nog een te hebben. Welterusten allemaal en tot ooit
Welterusten.quote:Op maandag 1 april 2019 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
Moet nu maar. 2 goede nachten gehad hoop er zo nog een te hebben. Welterusten allemaal en tot ooit
ja toch, slaap lekkerquote:Op maandag 1 april 2019 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
Welterusten!quote:Op maandag 1 april 2019 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
Dat slapen gaat goed hehquote:
Hoe weet jij dat nou, jij slaapt.quote:
Op de achtergrond wel, maar de melodie is totaal een ander nummer.quote:
Ok, zo lang jij geen hiphop blijft draaien blijf ik iig luisteren.quote:Op maandag 1 april 2019 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
Verzoekjes in DM, kan nog steeds, we zijn er tot 2 uur. Tenzij de luisteraar ermee ophoudt
komt voor de bakkerquote:Op maandag 1 april 2019 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, zo lang jij geen hiphop blijft draaien blijf ik iig luisteren.
Deal.quote:
*Hoogst Haalbare*quote:
Trots op jequote:
Ja ik was net in slaap gesukkeld en toen werd ik genoemd en schrok ik weer wakkerquote:Op maandag 1 april 2019 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Hoogst Haalbare*![]()
Ik werd ook genoemd, maar dat was vanwege een verzoek. Jij werd zomaar genoemd.
quote:Op maandag 1 april 2019 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Hoogst Haalbare*![]()
Ik werd ook genoemd, maar dat was vanwege een verzoek. Jij werd zomaar genoemd.
Oh, je had het dus nog wel aanstaanquote:Op maandag 1 april 2019 01:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik was net in slaap gesukkeld en toen werd ik genoemd en schrok ik weer wakker
Ik niet, want ik ken de tekst niet.quote:
Eventjes oefenen, dan lukt t wel.quote:Op maandag 1 april 2019 01:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ken de tekst niet.
Het is een Duitstalig nummer.quote:
Haha ja oke, ik snap m. Ik woon aan de grens dus ik ben wel wat Duits gewend.quote:Op maandag 1 april 2019 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is een Duitstalig nummer.![]()
Na 5 jaar oefenen op school kwam ik al net ver genoeg om in Duitsland een biertje te bestellen, dus een heel nummer meezingen gaat met "eventjes oefenen" niet werken ben ik bang.
Ik woon nog net niet in zee, dus ik zit er juist ver vandaan.quote:Op maandag 1 april 2019 02:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja oke, ik snap m. Ik woon aan de grens dus ik ben wel wat Duits gewend.
graag gedaanquote:Op maandag 1 april 2019 02:07 schreef BasEnAad het volgende:
Was een mooie show naatje, serieus leuk om naar te luisteren, ik vond ook (bijna) alle nummers mooi
Yes, zal ik doen. Er komt sowieso waarschijnlijk na dodenherdenking een speciale ESF uitzending, denk ik.quote:Op maandag 1 april 2019 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Fijne show idd.![]()
Volgende keer dat je draait weer ff een gil geven in de ESF SC svp, ben ik er iig weer bij.![]()
(als ik niet al te vroeg op moet iig, maar dat is zeldzaam)
Oh ja, daar ging het al ff over in de SC.quote:Op maandag 1 april 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yes, zal ik doen. Er komt sowieso waarschijnlijk na dodenherdenking een speciale ESF uitzending, denk ik.
Goedemorgen Symph.quote:
Ze heeft zichzelf de deur uitgezetquote:Op maandag 1 april 2019 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
just me inmiddels de deur uitgezet?
quote:Op maandag 1 april 2019 06:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf de deur uitgeet![]()
Erg leuk weekend met een geweldig concert als toetje
Fijn dat het zo geslaagd was!quote:Op maandag 1 april 2019 06:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf de deur uitgezet![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 06:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf de deur uitgezet![]()
Goedemorgen Diaan.quote:
Goedemorgen just me.quote:Op maandag 1 april 2019 08:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
was echt een super fijn weekend
Goedemorgenquote:
Koud? Vroeger was het pas koud!quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 10:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Koud? Vroeger was het pas koud!
Ik weet nog goed in de winter van 1944.....
Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebtquote:Op maandag 1 april 2019 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
Was gezellig vannachtBen er volgende keer weer bij, en ga dan ook wat verzoekjes indienen
Wat jammer!!quote:Op maandag 1 april 2019 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen.
Ik krijg nu allerlei ideeën voor 1-aprilgrappen, maar die hebben allemaal voorbereiding nodig. Volgend jaar dan maar
Dat is een goeie grap.quote:Op maandag 1 april 2019 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen.
Ik krijg nu allerlei ideeën voor 1-aprilgrappen, maar die hebben allemaal voorbereiding nodig. Volgend jaar dan maar
1 april!!quote:
Erg doorzichtig inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2019 11:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1 april!!
(Okee, die was best slecht)
Daar had ik dan ook totaal niet over nagedacht. Seize the opportunity enzo.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 11:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1 april!!
(Okee, die was best slecht)
Via facebook wat grappige dingen rondom/door kinderen vernomen, kinderen van een vriendin hadden het bestek in de besteklade aan elkaar getaped en ook nog folie er overheen gespannen. Andere vriendin nam haar vijfjarige in de maling: je schone onderbroeken zijn op, maar er liggen nog wel wat luiers, doe maar een luier om naar schoolquote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef Melting het volgende:
Ik vind het dit jaar erg mat rondom de 1 april grappen.
Jammer wel.
Leuk gehad bij de mede fokkers hier?quote:Op maandag 1 april 2019 08:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
was echt een super fijn weekend
30+ zegt ze.quote:Op maandag 1 april 2019 14:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gefeli met je schöne zus!
Hoe oud is ze geworden?
Vooral de "grap" van die islamitische school die een bekeerde PVV'er aan had gesteld als bruggenbouwer en dat de beste grap van 2019 vond, was bijzonder matig.quote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef Melting het volgende:
Jammer wel.
quote:Op maandag 1 april 2019 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vooral de "grap" van die islamitische school die een bekeerde PVV'er aan had gesteld als bruggenbouwer en dat de beste grap van 2019 vond, was bijzonder matig.
Daarna zijn de overleden familieleden en buurtgenoten aan de beurt.quote:Op maandag 1 april 2019 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
De buurman is ook jarig, de tuin daar zit vol met hardhorende zeventigplussers. Het rondje medische bulletins is achter de rug, nu wordt er over vakanties gepraat
Ik vind het prima.... ik vind het zo flauw en onnodig 1 april grappen.quote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef Melting het volgende:
Jammer wel.
Hmm.. ben jij mijn zus?quote:
Een goede grap, weldoordacht, goed voorbereid en uitgevoerd, kan ik wel waarderen. De flauwe bullshit zoals die nu in NWS gepost wordt, is humor voor 4-jarige kindjes. Totaal niet interessant of grappig.quote:Op maandag 1 april 2019 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het prima.... ik vind het zo flauw en onnodig 1 april grappen.
Niet dat ik weet...quote:
Ik heb er eigenlijk niets mee. Ik vind deze nog wel grappig:quote:Een goede grap, weldoordacht, goed voorbereid en uitgevoerd, kan ik wel waarderen. De flauwe bullshit zoals die nu in NWS gepost wordt, is humor voor 4-jarige kindjes. Totaal niet interessant of grappig.
Nee, Diaan is gewoon een kloon van je.quote:
Bedoel je nu overleden buurtgenoten?quote:Op maandag 1 april 2019 14:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarna zijn de overleden familieleden en buurtgenoten aan de beurt.
Was 'n super weekendquote:Op maandag 1 april 2019 14:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Leuk gehad bij de mede fokkers hier?
Ohh leuk! Lekker bij de kindjes!quote:Op maandag 1 april 2019 17:13 schreef just me het volgende:
[..]
Was 'n super weekend
![]()
![]()
Na een nacht in mijn eigen bed geslapen te heben ga ik vannacht bij mijn zoon slapen
Anders moet ik morgenochtend heel vroeg weg ivm oppassen
Dus jij werd veel bij je nekvel gegrepen?quote:Op maandag 1 april 2019 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
Allemaal wel binnen het acceptabele van mijn ouders, soms een extra koekje. Maar voorbij het tuinhekje mocht absoluut niet, haha. Bij het nekvel dan, whaha. Mis haar wel eigenlijk.
Ik ben ook n super lieve omaquote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
Herken wel veel van die trekjes die mijn ma ook heeft met mn neefje en nichtje
Vind ik wel mooi hoe oma dan toch vaak even inspringt enzo.
Deed mijn wijlen oma ook vaak oppassen![]()
Streng was ze wel, maar lief ook, je mocht dan, soms, toch net wat meer
quote:
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 MadMaster - Manic Monday, April 1
quote:Op maandag 1 april 2019 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze weten daar nog niet van je alterego zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |