Mag een andere bron ook?quote:Op maandag 1 april 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
titel en artiest graag, liefst met youtube linkje erbij zodat ik kan luisteren
spotify kan ookquote:
Door dat hardstyle nr?quote:Op maandag 1 april 2019 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je wordt bedankt. Nu heb ik zin om skyrim te gaan spelen.
Dat nummer met de skyrim theme song erin ja.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 1 april 2019 00:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik zonet in de hel ben beland
En dat kan je voorkomen door verzoekjes in te sturen hehquote:Op maandag 1 april 2019 00:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik zonet in de hel ben beland
Dat vind ik nu nog wat te ingewikkeld.quote:Op maandag 1 april 2019 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat kan je voorkomen door verzoekjes in te sturen heh
Als je een stijlverzoek hebt kan dat ook, maar ESF lukt niet echt want dat is geen genre op zichquote:Op maandag 1 april 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik nu nog wat te ingewikkeld.Volgende keer zeker
Als je er dan een ESFer tussendoor gooit zou ik Moustache ipv abba doen, past wat beter binnen de categorie 'vage shit' die ik vanavond vaker heb gehoord.quote:Op maandag 1 april 2019 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een stijlverzoek hebt kan dat ook, maar ESF lukt niet echt want dat is geen genre op zichKan natuurlijk wel een ABBA tussendoor gooien
Heb je een titel - artiest voor me?quote:Op maandag 1 april 2019 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je er dan een ESFer tussendoor gooit zou ik Moustache ipv abba doen, past wat beter binnen de categorie 'vage shit' die ik vanavond vaker heb gehoord.
Komt een yt linkje op je afquote:
nouja zegquote:Op maandag 1 april 2019 00:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nu maar slapen, dit kunnen mijn oren niet aan.
Blijft ook een leuk nummer, jammer dat ze het live niet konden waarmaken.quote:
Dat is jammer inderdaad; in de studioversie is het leukquote:Op maandag 1 april 2019 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijft ook een leuk nummer, jammer dat ze het live niet konden waarmaken.
Welnee johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |