@peaceman ?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
Programma van zondag
22.00 - ? DeNater - Gesnater met DeNater
Als iemand dit ook op het rooster zou kunnen zetten?
wel een wat andere set dan vrijdag hoor..quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een wat andere set dan vrijdag hoor..
Wel verdommequote:Op zondag 31 maart 2019 11:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een wat andere set dan vrijdag hoor..
En dit is geen muziekquote:Op zondag 31 maart 2019 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Justin Hayward.
De naam van Jeff slaat alleen maar op de muziek...
Tag is idd onvolledig meegekomen...quote:Op zondag 31 maart 2019 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Justin Hayward.
De naam van Jeff slaat alleen maar op de muziek...
u2quote:Op zondag 31 maart 2019 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zijn we er uit.
En ik ga er op uit.
Have a nice day!
veel plezier daarquote:Op zondag 31 maart 2019 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
Niets ten nadelen aan de muziek, maar ik ben overschakeld richting 3fm. Echt heerlijke muziek gehoord
Die zender beter vinden dan deze pareltjesquote:Op zondag 31 maart 2019 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
Niets ten nadelen aan de muziek, maar ik ben overschakeld richting 3fm. Echt heerlijke muziek gehoord
Rammstein - Deutschland en de Nederlandse inzending voor het songfestival kwamen voorbij in hele korte tijdquote:Op zondag 31 maart 2019 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die zender beter vinden dan deze pareltjes
Oja dat Deutschland moet ik ook nog steeds eens luisterenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rammstein - Deutschland en de Nederlandse inzending voor het songfestival kwamen voorbij in hele korte tijden Rob Janssen is een held
De nieuwe single van Rammstein mis je weinig aan. Is gewoon weer meer van hetzelfde.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rammstein - Deutschland en de Nederlandse inzending voor het songfestival kwamen voorbij in hele korte tijden Rob Janssen is een held
Ik vind het een moddervette plaat anders. Maar dat komt ook omdat ik de clip echt een kunstwerk vind (vandaag om 19.00 een stukje daarover op de FP).quote:Op zondag 31 maart 2019 12:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
De nieuwe single van Rammstein mis je weinig aan. Is gewoon weer meer van hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |