Goedemorgen Symph.quote:
Ze heeft zichzelf de deur uitgezetquote:Op maandag 1 april 2019 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
just me inmiddels de deur uitgezet?
quote:Op maandag 1 april 2019 06:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf de deur uitgeet![]()
Erg leuk weekend met een geweldig concert als toetje
Fijn dat het zo geslaagd was!quote:Op maandag 1 april 2019 06:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf de deur uitgezet![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 06:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf de deur uitgezet![]()
Goedemorgen Diaan.quote:
Goedemorgen just me.quote:Op maandag 1 april 2019 08:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
was echt een super fijn weekend
Goedemorgenquote:
Koud? Vroeger was het pas koud!quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 10:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Koud? Vroeger was het pas koud!
Ik weet nog goed in de winter van 1944.....
Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebtquote:Op maandag 1 april 2019 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
Was gezellig vannachtBen er volgende keer weer bij, en ga dan ook wat verzoekjes indienen
Wat jammer!!quote:Op maandag 1 april 2019 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen.
Ik krijg nu allerlei ideeën voor 1-aprilgrappen, maar die hebben allemaal voorbereiding nodig. Volgend jaar dan maar
Dat is een goeie grap.quote:Op maandag 1 april 2019 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen.
Ik krijg nu allerlei ideeën voor 1-aprilgrappen, maar die hebben allemaal voorbereiding nodig. Volgend jaar dan maar
1 april!!quote:
Erg doorzichtig inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2019 11:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1 april!!
(Okee, die was best slecht)
Daar had ik dan ook totaal niet over nagedacht. Seize the opportunity enzo.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 11:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1 april!!
(Okee, die was best slecht)
Via facebook wat grappige dingen rondom/door kinderen vernomen, kinderen van een vriendin hadden het bestek in de besteklade aan elkaar getaped en ook nog folie er overheen gespannen. Andere vriendin nam haar vijfjarige in de maling: je schone onderbroeken zijn op, maar er liggen nog wel wat luiers, doe maar een luier om naar schoolquote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef Melting het volgende:
Ik vind het dit jaar erg mat rondom de 1 april grappen.
Jammer wel.
Leuk gehad bij de mede fokkers hier?quote:Op maandag 1 april 2019 08:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
was echt een super fijn weekend
30+ zegt ze.quote:Op maandag 1 april 2019 14:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gefeli met je schöne zus!
Hoe oud is ze geworden?
Vooral de "grap" van die islamitische school die een bekeerde PVV'er aan had gesteld als bruggenbouwer en dat de beste grap van 2019 vond, was bijzonder matig.quote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef Melting het volgende:
Jammer wel.
quote:Op maandag 1 april 2019 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vooral de "grap" van die islamitische school die een bekeerde PVV'er aan had gesteld als bruggenbouwer en dat de beste grap van 2019 vond, was bijzonder matig.
Daarna zijn de overleden familieleden en buurtgenoten aan de beurt.quote:Op maandag 1 april 2019 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
De buurman is ook jarig, de tuin daar zit vol met hardhorende zeventigplussers. Het rondje medische bulletins is achter de rug, nu wordt er over vakanties gepraat
Ik vind het prima.... ik vind het zo flauw en onnodig 1 april grappen.quote:Op maandag 1 april 2019 12:59 schreef Melting het volgende:
Jammer wel.
Hmm.. ben jij mijn zus?quote:
Een goede grap, weldoordacht, goed voorbereid en uitgevoerd, kan ik wel waarderen. De flauwe bullshit zoals die nu in NWS gepost wordt, is humor voor 4-jarige kindjes. Totaal niet interessant of grappig.quote:Op maandag 1 april 2019 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het prima.... ik vind het zo flauw en onnodig 1 april grappen.
Niet dat ik weet...quote:
Ik heb er eigenlijk niets mee. Ik vind deze nog wel grappig:quote:Een goede grap, weldoordacht, goed voorbereid en uitgevoerd, kan ik wel waarderen. De flauwe bullshit zoals die nu in NWS gepost wordt, is humor voor 4-jarige kindjes. Totaal niet interessant of grappig.
Nee, Diaan is gewoon een kloon van je.quote:
Bedoel je nu overleden buurtgenoten?quote:Op maandag 1 april 2019 14:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarna zijn de overleden familieleden en buurtgenoten aan de beurt.
Was 'n super weekendquote:Op maandag 1 april 2019 14:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Leuk gehad bij de mede fokkers hier?
Ohh leuk! Lekker bij de kindjes!quote:Op maandag 1 april 2019 17:13 schreef just me het volgende:
[..]
Was 'n super weekend
![]()
![]()
Na een nacht in mijn eigen bed geslapen te heben ga ik vannacht bij mijn zoon slapen
Anders moet ik morgenochtend heel vroeg weg ivm oppassen
Dus jij werd veel bij je nekvel gegrepen?quote:Op maandag 1 april 2019 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
Allemaal wel binnen het acceptabele van mijn ouders, soms een extra koekje. Maar voorbij het tuinhekje mocht absoluut niet, haha. Bij het nekvel dan, whaha. Mis haar wel eigenlijk.
Ik ben ook n super lieve omaquote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
Herken wel veel van die trekjes die mijn ma ook heeft met mn neefje en nichtje
Vind ik wel mooi hoe oma dan toch vaak even inspringt enzo.
Deed mijn wijlen oma ook vaak oppassen![]()
Streng was ze wel, maar lief ook, je mocht dan, soms, toch net wat meer
quote:
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 MadMaster - Manic Monday, April 1
quote:Op maandag 1 april 2019 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze weten daar nog niet van je alterego zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |