SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat de luistercijfers niet hoog zijn nu verbaasd me dan weer niet, maar die ruuuustquote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
Vind je het gek als Frans Bauer gestreamd wordt?
je laat enorme scheten?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Het is maar goed dat er hier niet meer luisteraars zitten. Iets met ei en gas, foei.
oef, dat zijn de ergste jaquote:
hèquote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
@:ijs_beer @:trashcanman @:trollscience @:i. @:aoibhin we zijn los!
Ja ja ja, omdat je me zo lief roept, schakel ik ook even inquote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
G'avond.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ie een toeval heeft.quote:
Chelsea dagger trouwens. Dacht ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Take ya sister over here, tudududududud.
Ja. De verzoekjeslijst werkt alleen als er automatisch wordt gedraaid geloof ik. Nu kun je De_nater beter dm'en denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Er moeten meer ESF nummers in de verzoekjeslijst!
De verzoekjeslijst op de site is niet waar de verzoekjes in mijn show vandaan komen hehquote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Er moeten meer ESF nummers in de verzoekjeslijst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |