SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
De clip moet je ook los zien van het nummer.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het een moddervette plaat anders. Maar dat komt ook omdat ik de clip echt een kunstwerk vind (vandaag om 19.00 een stukje daarover op de FP).
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 12:58 schreef ok01 het volgende:
Joe Jackson is She really going out with him
destijds best een grote hit geweestquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:21 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er weer vandoor![]()
Bedankt voor het draaien peaceman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat de luistercijfers niet hoog zijn nu verbaasd me dan weer niet, maar die ruuuustquote:Op zondag 31 maart 2019 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
Vind je het gek als Frans Bauer gestreamd wordt?
je laat enorme scheten?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Het is maar goed dat er hier niet meer luisteraars zitten. Iets met ei en gas, foei.
oef, dat zijn de ergste jaquote:
hèquote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
@:ijs_beer @:trashcanman @:trollscience @:i. @:aoibhin we zijn los!
Ja ja ja, omdat je me zo lief roept, schakel ik ook even inquote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
G'avond.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ie een toeval heeft.quote:
Chelsea dagger trouwens. Dacht ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Take ya sister over here, tudududududud.
Ja. De verzoekjeslijst werkt alleen als er automatisch wordt gedraaid geloof ik. Nu kun je De_nater beter dm'en denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Er moeten meer ESF nummers in de verzoekjeslijst!
De verzoekjeslijst op de site is niet waar de verzoekjes in mijn show vandaan komen hehquote:Op zondag 31 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Er moeten meer ESF nummers in de verzoekjeslijst!
Oh ja, dat was ook nog een optie!quote:Op zondag 31 maart 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. De verzoekjeslijst werkt alleen als er automatisch wordt gedraaid geloof ik. Nu kun je De_nater beter dm'en denk ik.
Ons Naatje die over ijsberen zit te kazookenquote:
Ha!quote:Op zondag 31 maart 2019 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ons Naatje die over ijsberen zit te kazooken
Goedenavond Charlotte. Heftig nieuws, jaquote:
Sorry lieverd, ik kom net bij een concert vandaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
geeft niets, welk concert? (ik ben nog steeds draaiende trouwens, iig tot 0.00)quote:Op zondag 31 maart 2019 23:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sorry lieverd, ik kom net bij een concert vandaan.
Hey Livey, echt hoor.. dat het leven toch zo oneerlijk is..quote:Op zondag 31 maart 2019 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Charlotte. Heftig nieuws, ja
Ja, ja....quote:Op zondag 31 maart 2019 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is ook weer een makkelijke hoor, als je het nummer kent
Heino @ naatjetownquote:Op zondag 31 maart 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geeft niets, welk concert? (ik ben nog steeds draaiende trouwens, iig tot 0.00)
quote:
Dat is altijd narigheid ja, vooral de onzekerheidquote:Op zondag 31 maart 2019 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ik baal er nu echt van dat mijn buren zijn verhuist per vandaag,
Zulke fijne mensen en nu maar afwachten wat er komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |