quote:
Nu onder water staan, dan eten en rond het middaguur aan het scheppen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dus over 1 topic ... zeg over 3 uur ga je aan de slag?
Begreep ik goed dat de postbode daar werkt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:25 schreef chufi het volgende:
Mo alweer bovenaan.. Denk dat we ook ff de dorpskroeg gaan bezoeken daar op het eiland![]()
Ik gok dat je gesport hebt danquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D.!![]()
Ik zit nog een beetje uit te hijgen
Je moest opgeknapt worden?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! En ik ben er aardig van opgeknapt.
Hij staat aan de andere kant van de bar begreep ik iddquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begreep ik goed dat de postbode daar werkt?
Ik voelde me gisteren al niet lekker en vanmorgen nog steeds niet helemaal jofel, maar toch maar gaan sporten en daar inderdaad van opgeknapt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je moest opgeknapt worden?
Lekkere shake weer nu?
Daar gaat de omzet!quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij staat aan de andere kant van de bar begreep ik idd
Sporten doet de mens goed!quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde me gisteren al niet lekker en vanmorgen nog steeds niet helemaal jofel, maar toch maar gaan sporten en daar inderdaad van opgeknapt.
As we speak! Ik heb zo'n handige beker met bal, handig!
Dubbel handig!
Shake it baby!quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Sporten doet de mens goed!
Ah, zelf schudden dus. Ik laat mijn blender het werk doen
Omspoelen voldoetquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shake it baby!
Blender moet je weer afwassen, deze beker gooi ik gewoon in de vaatwasser.
Ik kon me ook niet voorstellen dat je uit de blender zou drinkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Omspoelen voldoet
En ik gooi het daarna ook in een beker hoor
Dus, demonteren?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:43 schreef Deisyy het volgende:
En mijn oven heeft kuren, als hij aanstaan komt er allemaal condens tussen het deurtje, dat dan lekker naar beneden druipt. Dus ik had hem aangemeld bij Coolblue, want daar had ik hem ruim een jaar geleden gekocht. Kreeg ik een mailtje dat ik de oven maar even op moet sturen, wel in een blanco verpakking graag
Heb je alleen de blauwe doos nog?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:43 schreef Deisyy het volgende:
En mijn oven heeft kuren, als hij aanstaan komt er allemaal condens tussen het deurtje, dat dan lekker naar beneden druipt. Dus ik had hem aangemeld bij Coolblue, want daar had ik hem ruim een jaar geleden gekocht. Kreeg ik een mailtje dat ik de oven maar even op moet sturen, wel in een blanco verpakking graag
Dat heb je dan goed niet voorgesteldquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon me ook niet voorstellen dat je uit de blender zou drinken
Ik heb maar even gebeld met Coolblue, het was een foutje, dus nu komt er op mijn verjaardag een mannetje van AEG.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, demonteren?
Of toch weer een mailtje terug?
Nu moet ik ineens weer aan die lippenstift van gisteravond denkenquote:
Oh dat was niet de insteekquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens weer aan die lippenstift van gisteravond denken
sowieso bezoek dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb maar even gebeld met Coolblue, het was een foutje, dus nu komt er op mijn verjaardag een mannetje van AEG.
Ik zal maar niet vragen naar wat je gisteravond gedaan hebt danquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens weer aan die lippenstift van gisteravond denken
Voor pampus op de bank gelegen, maar het ging hier gisteravond over een bepaald soort lippenstiftquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen naar wat je gisteravond gedaan hebt dan
Het ging over van allesquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor pampus op de bank gelegen, maar het ging hier gisteravond over een bepaald soort lippenstift
Ow, je had er bij moeten zijn dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor pampus op de bank gelegen, maar het ging hier gisteravond over een bepaald soort lippenstift
Ja gaat lukkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Tijd om te douchen![]()
Succes op de fiets chufi!
quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Tijd om te douchen![]()
Succes op de fiets chufi!
Achter de wolken schijnt de zonquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:06 schreef chufi het volgende:
Maar het is hier maar een grijze dag ...
Voor mij niet per se hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
Misschien moet het dan eerst nog gaan regenen ?
Ow, dat meefietsen was binnen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb er geen moeite mee als het gebeurt.. ik hoef nergens heen
Ik mag morgen weer binnen fietsen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat meefietsen was binnen?
Ik fiets ook altijd binnen
Als je echt wil mag het vandaag vast ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer binnen fietsen.
Ik fiets toch het liefst buiten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar weer eens proberen.quote:
Ja wel zo makkelijk en minder gevaarlijk in mijn gevalquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Hier is het erg grijs, maar wel droog zo te zien. En ik ben bij uitzondering met de auto naar het werk, dus mocht het regenen, is dat ook zo erg niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek net even naar buiten, maar hier is het vochtig
Is het ver fietsen ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier is het erg grijs, maar wel droog zo te zien. En ik ben bij uitzondering met de auto naar het werk, dus mocht het regenen, is dat ook zo erg niet.
Binnenfietsen is ook recreatief, toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s recreatief, deed ik vroeger ook, maar niemand die mee wil
Ik had in Zeist een collega die in de zomer op de fiets kwam. Vanuit Almere.quote:
Ja zeker, daar heb je ook heuvels en bergen als je wiltquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Binnenfietsen is ook recreatief, toch?
Ja die heb je .. Ik ken ook iemand die dagelijks op en neer ging van Amsterdam naar Den Haagquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had in Zeist een collega die in de zomer op de fiets kwam. Vanuit Almere.
Ja, ideaal. Ik ga ook bijna altijd op de fiets, maar heb vandaag een (prive) pakketje op kantoor laten bezorgen, daarom met de auto.quote:
Nee, da’s cardioquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Binnenfietsen is ook recreatief, toch?
En die past niet in je rugzak of fietstas ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ideaal. Ik ga ook bijna altijd op de fiets, maar heb vandaag een (prive) pakketje op kantoor laten bezorgen, daarom met de auto.
Ah, zo. maar buiten fietsen is voor mij ook cardio, als ik wilquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da’s cardio
Tenzij je heel groot woont en een echte fiets pakt
tja, twijfelgevalletje. ook gewoon een beetje luiquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En die past niet in je rugzak of fietstas ?
Straks dames fietsen op TV dus daar ga ik dan lekker creatief achteraan trappenquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da’s cardio
Tenzij je heel groot woont en een echte fiets pakt
achter dames aanfietsen kan ook heel aangenaam zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks dames fietsen op TV dus daar ga ik dan lekker creatief achteraan trappen
dat lijkt mij ook welquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
achter dames aanfietsen kan ook heel aangenaam zijn
Ze gaan zeker niet voor je aan de kant.quote:
Nee hoeft niet ... fiets er prima achter ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gaan zeker niet voor je aan de kant.
Met je neus in de wind.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoeft niet ... fiets er prima achter ...
Lijkt mij een leuke serie, ik kan het alleen niet zien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ze gaan zo beginnen ... Kijk nu nog een Italiaanse detective "Nero a Meta"
Geen NEtflix of andere alternatieven dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuke serie, ik kan het alleen niet zien.
Zonder ondertiteling zou ik er ook weinig van snappen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen NEtflix of andere alternatieven dus
Ik begrijp met mn talenkennis wel het een en ander, maar heb ook ondertiteling nodigquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling zou ik er ook weinig van snappen.
Kan je dat nog wel lezen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begrijp met mn talenkennis wel het een en ander, maar heb ook ondertiteling nodig
Wanneer gaan ze wat aan je ogen doen? Ik ben het een beetje vergeten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soms best lastig, heb het kleurtje iig wel wat aangepast
Volgende week laatste meting en dan plannen ze beide ogen in ... wachttijd was dan niet zo lang meer .. week of 3 ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze wat aan je ogen doen? Ik ben het een beetje vergeten.
Spannend wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week laatste meting en dan plannen ze beide ogen in ... wachttijd was dan niet zo lang meer .. week of 3 ...
Lijkt mij ook, ik ben niet gelovig maar ik zal voor je bidden.quote:
Dan heb ik er ook weinig aan .. maar iig alvast bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 28 maart 2019 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ik ben niet gelovig maar ik zal voor je bidden.
Zenuwachtig?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook weinig aan .. maar iig alvast bedankt voor de moeite
Baad het niet...quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook weinig aan .. maar iig alvast bedankt voor de moeite
Dat vind ik ook. Een goede kennis van mij is het wel maar staat daar ook wel weer heel nuchter in.quote:
Omdat je vrij bent?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al weer weekend is
Goede middag schoonheid.quote:
Dat is wat je nick zegtquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallo Chuf!
Lief dat je mij zo noemt
We zijn hier altijd lief naar elkaar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Of is het vandaag lief zijn dag op Fok!
Zo hoort het ook toch, al genoeg haat op de wereldquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn hier altijd lief naar elkaar.
2 x lief in 1quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, maar gelukkig ben ik dat ook
Lief2quote:
Ik heb een stoom locomotief gekocht.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo hoort het ook toch, al genoeg haat op de wereld
= lief x liefquote:
met echte stoom?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een stoom locomotief gekocht.
Leuk, had je die nog niet ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een stoom locomotief gekocht.
Dat wil ik nog wel gaan inbouwen.quote:
Nog geen mooie stoomloc en die wou ik graag hebben.quote:
Brand je vingers nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel gaan inbouwen.
Die is wel leuk, ga je het nog verder uit breiden met andere dingen erbij?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog geen mooie stoomloc en die wou ik graag hebben.
[ afbeelding ]
Dit is de uitbreiding.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is wel leuk, ga je het nog verder uit breiden met andere dingen erbij?
Lang, als ik alles achter elkaar zou zetten.quote:
Wow, dat is wel veel zegquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang, als ik alles achter elkaar zou zetten.
Ik heb zeker 6 verhuisdozen vol.
Dan heb je wel weel veel rails nodig ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang, als ik alles achter elkaar zou zetten.
Ik heb zeker 6 verhuisdozen vol.
Iets te veel, jammer dat het nu nog in dozen zit.quote:
Nog geen tafel er voor, waar je alles op kan zetten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets te veel, jammer dat het nu nog in dozen zit.
Dat is met rails natuurlijk. Maar veel rails heb ik idd ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je wel weel veel rails nodig ook
Zoiet moet het ook gaan worden. Ik moet alleen de kamer nog laten opknappen.quote:
Die staat ook niet op de grond, het is een museum baan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geloof het niet, kan ik zo niet zien
Vind ik wel mooi, ook wel knap dat sommige heel veel dingen zelf maken.. net zoals bij dingen van hout na maken of bijv een boot maken van hout op schaal etcquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die staat ook niet op de grond, het is een museum baan.Maar zoiets is wel de bedoeling voor mij.
is inderdaad mooi.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi, ook wel knap dat sommige heel veel dingen zelf maken.. net zoals bij dingen van hout na maken of bijv een boot maken van hout op schaal etc
Ik moet nog weer een iets betere motoriek in mijn handen krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
Anyway SME zal wel iets anders bouwen ... tzt met een Duitse veldkeuken
Ik ook niet, laatst ook wat gaaf gezien op YT, zal even weer opzoeken..quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:39 schreef cafca het volgende:
[..]
is inderdaad mooi.
Zelf zou ik daar nooit het geduld voor hebben.
voor het priegelwerk wel handig jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog weer een iets betere motoriek in mijn handen krijgen.
Knap als je het kan maar bij mij zal het niet aan de muur hangen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, laatst ook wat gaaf gezien op YT, zal even weer opzoeken..
Zitten wel hele mooie tussen,maar idd zelf zou ik het ook niet snel op hangen denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Knap als je het kan maar bij mij zal het niet aan de muur hangen.
Het is voornamelijk het schilderen van de details. Ik heb het ook al lang niet meer gedaan dus de techniek ben ik ook weer een beetje kwijt.quote:
Laten we voor jou hopen dat je ook snel die modelkamer gefixed krijgt en weer aan de slag kuntquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voornamelijk het schilderen van de details. Ik heb het ook al lang niet meer gedaan dus de techniek ben ik ook weer een beetje kwijt.
Ik vind het ook jammer dat Voxs met haar schilderij niet in de finale is gekomen. Ik vind haar schilderij wel één vd de beste inzendingen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zitten wel hele mooie tussen,maar idd zelf zou ik het ook niet snel op hangen denk ik
Was wel een hele mooie schilderij iddquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Voxs met haar schilderij niet in de finale is gekomen. Ik vind haar schilderij wel één vd de beste inzendingen.
Ik heb op marktplaats iemand gevonden om het te doen dus daar ga ik maar even kontakt mee leggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we voor jou hopen dat je ook snel die modelkamer gefixed krijgt en weer aan de slag kunt
OK hoop dat het wat wordtquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb op marktplaats iemand gevonden om het te doen dus daar ga ik maar even kontakt mee leggen.
quote:
Hoop dat je veel verse groenten als beloning krijgtquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die waren er erg gelukkig mee. Regentonnen meteen weer op hun plek gezet, het seizoen is weer begonnen.
Omdat ik er vaak help, blijf ik 's avonds dan meestal ook meteen eten. En het zijn smulkonten. Gevulde koolrolletjes, lamsrack, aspergeschotel, zelfgemaakte pizza, dat kan je wel aan ze slijten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat je veel verse groenten als beloning krijgt
Je gaat ze helpen en dan moet je ook nog je eten aan ze slijten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik er vaak help, blijf ik 's avonds dan meestal ook meteen eten. En het zijn smulkonten. Gevulde koolrolletjes, lamsrack, aspergeschotel, zelfgemaakte pizza, dat kan je wel aan ze slijten.
Nee hoor, meestal kookt mijn ma en af en toe ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat ze helpen en dan moet je ook nog je eten aan ze slijten?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen hier aan het bijkomen van de psychose van Mo?
Ik vermoed een IBS.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]M'ohm ligt nog in katzwijm vermoedelijk.
Of hij is opgepakt omdat hij een bouwvakker over de reling heeft gekukeld.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]M'ohm ligt nog in katzwijm vermoedelijk.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of hij is opgepakt omdat hij een bouwvakker over de reling heeft gekukeld.
Jij dus ook.quote:
Maakte hij zich niet druk?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen hier aan het bijkomen van de psychose van Mo?
Dat is hetzelfde. Kom je aan zijn katten dan kom je aan hem.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, alleen z'n katten hadden het moeilijk.
Dat is wel vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, alleen z'n katten hadden het moeilijk.
Ik geloof dat hij minder blij is met honden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij stemt niet voor niets op de Partij voor de Dieren natuurlijk.
Hij heeft ze in de badkamer moeten opsluiten. En toen de ramenzetters klaar waren kwamen ze erachter dat ze de ramen verkeerdom hadden gemonteerd.quote:
Dat hebben ze hier in Enschede een tijdje geleden ook een paar keer gedaan bij mensen die kritiek hadden op de te bouwen moskee. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling. De politie is er niet voor uitingen die niet strafbaar zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ex-collega en FB-friend Okke had de politie aan de deur voor wat hij over Baudet getweet had. De politie zag er zelf ook niets strafbaars in maar wilde toch even melden dat hij in de gaten werd gehouden.
Echt? Waren ze na twee dagen niet klaar?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft ze in de badkamer moeten opsluiten. En toen de ramenzetters klaar waren kwamen ze erachter dat ze de ramen verkeerdom hadden gemonteerd.
Ach, als die een paar maanden op z'n balkon rondgescharreld hebben is-ie er wel aan gewend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij minder blij is met honden.
Toen ik net hier kwam wonen had ik de politie aan de deur. Ze hadden een melding gekregen dat er hier een wiet plantage werd gebouwd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ex-collega en FB-friend Okke had de politie aan de deur voor wat hij over Baudet getweet had. De politie zag er zelf ook niets strafbaars in maar wilde toch even melden dat hij in de gaten werd gehouden.
Ik heb vanavond ook weer moeten lachen om mijn parkiet. Dat beest vind altijd wel iets om mee te spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:17 schreef Recce het volgende:
Mijn kat is flink aan het flippen met z'n nieuwe voetballetje. Het beest stuift door het hele huis.
Grappig om te zien hoe blij ze met iets bezig kunnen zijn, de mijne had dat afgelopen week met een wattenstaafje, speelgoed kijkt hij niet naar omquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:17 schreef Recce het volgende:
Mijn kat is flink aan het flippen met z'n nieuwe voetballetje. Het beest stuift door het hele huis.
Apart dat ze daar tijd in steken inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier in Enschede een tijdje geleden ook een paar keer gedaan bij mensen die kritiek hadden op de te bouwen moskee. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling. De politie is er niet voor uitingen die niet strafbaar zijn.
Ik kreeg dit speeltje bij een kattenvoerbestelling. Normaal vindt mijn kat kattenspeelgoed ook maar saai, maar dit was direct een hit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe blij ze met iets bezig kunnen zijn, de mijne had dat afgelopen week met een wattenstaafje, speelgoed kijkt hij niet naar om
Gevuld met catnip?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kreeg dit speeltje bij een kattenvoerbestelling. Normaal vindt mijn kat kattenspeelgoed ook maar saai, maar dit was direct een hit.
Ik heb zo'n plastic kraag die bij een nieuwe blouche zit. Vind ze geweldig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kreeg dit speeltje bij een kattenvoerbestelling. Normaal vindt mijn kat kattenspeelgoed ook maar saai, maar dit was direct een hit.
Volgens mij niet eens. Ze heeft ook een muis met catnip erin. Daar gaat ze ook wel eens op los. Rare drug, die catnip.quote:
Tja, jij bent haar personeel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:26 schreef Recce het volgende:
Volgens mij is het speeltje nu kwijt. Zal wel ergens onder de bank liggen. Ik heb net ook al twee keer moeten zoeken.
Ik hoor je niet meer over die tweede kanarie. Zie je daarvan af?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plastic kraag die bij een nieuwe blouche zit. Vind ze geweldig.
Parkietje gvd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor je niet meer over die tweede kanarie. Zie je daarvan af?
Beesten zijn maar raar. Wat heeft een kat eraan dat-ie kan voetballen? Ze speelt heel mooi van de ene naar de andere poot.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plastic kraag die bij een nieuwe blouche zit. Vind ze geweldig.
Staan er 1000 op Marktplaats.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Parkietje gvd.![]()
De verkoopster laat niets meer horen dus ik ben maar verder aan het zoeken gegaan.
Soul heeft er deze week een kanarie en een valkparkiet bij.quote:
tja, wat heeft een mens eraan? toch zijn er heel veel die het doen....quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Beesten zijn maar raar. Wat heeft een kat eraan dat-ie kan voetballen? Ze speelt heel mooi van de ene naar de andere poot.
Yep, kanarie hadden ze buiten gevonden en baasje heeft zich nooit gemeld. Valkparkietje werd door paps kaalgeplukt en ik zocht al een vrouwtje voor mijn mannetje.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul heeft er deze week een kanarie en een valparkiet bij.
Dieren doen ook gewoon dingen voor de lol.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Beesten zijn maar raar. Wat heeft een kat eraan dat-ie kan voetballen? Ze speelt heel mooi van de ene naar de andere poot.
Leuk, ik wil ook een mannetje max. 1 jaar oud. Maar het moet wel een beetje in de buurt zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, kanarie hadden ze buiten gevonden en baasje heeft zich nooit gemeld. Valkparkietje werd door paps kaalgeplukt en ik zocht al een vrouwtje voor mijn mannetje.
Wat fijn dat jij nog een plekje voor ze hebt. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, kanarie hadden ze buiten gevonden en baasje heeft zich nooit gemeld. Valkparkietje werd door paps kaalgeplukt en ik zocht al een vrouwtje voor mijn mannetje.
Toch niet in zo'n rottige ronde kom hè.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk over de aanschaf van een goudvis.
ik heb van de week nog een lekkerbek gekochtquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is mevrouw zielig omdat het speeltje zoek is. Dat is dan weer minder lollig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dieren doen ook gewoon dingen voor de lol.
Dat is best een hele verantwoordelijkheid. Ik zou daar nog even over nadenken!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
heb je ook vierkante kommen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n rottige ronde kom hè.
Is een andere vorm beter?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n rottige ronde kom hè.
Ik neem de tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is best een hele verantwoordelijkheid. Ik zou daar nog even over nadenken!
Zo'n vierkante met afgeronde hoeken.quote:
Ja dat hebben mensen vaak niet door. Ze kunnen met de juiste verzorging wel 20 jaar worden en 30 cm. Ik had vroeger een groepje in een 1.80 bak. Kwam je de kamer in, zaten ze allemaal in het hoekje vd bak om naar je te kijken. Zelfs kleintjes gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar die ronde kommen zijn veel te klein. Oh ja, en neem er twee.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat hebben mensen vaak niet door. Ze kunnen met de juiste verzorging wel 20 jaar worden en 30 cm. Ik had vroeger een groepje in een 1.80 bak. Kwam je de kamer in, zaten ze allemaal in het hoekje vd bak om naar je te kijken. Zelfs kleintjes gehad.
O, dat is veel te veel gedoequote:Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat hebben mensen vaak niet door. Ze kunnen met de juiste verzorging wel 20 jaar worden en 30 cm. Ik had vroeger een groepje in een 1.80 bak. Kwam je de kamer in, zaten ze allemaal in het hoekje vd bak om naar je te kijken. Zelfs kleintjes gehad.
Wat grappig. Zo zie je maar dat zelfs goudvissen een leven hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
nu badeendjes nogquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat grappig. Zo zie je maar dat zelfs goudvissen een leven hebben.
quote:
Dat ben ik nagenoeg al.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie weer helemaal valide is.
Ja dat zit er wel inquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie weer helemaal valide is.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Kat daarentegen vinden het heerlijk in een ronde viskom.
[ afbeelding ]
die rook zeker nog naar visquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Kat daarentegen vinden het heerlijk in een ronde viskom.
[ afbeelding ]
Wat mankeer je?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
zieknet voor het weekend zul je net zien.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
Bah, pech. En nog mooi weer ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
Wat stond er deze keer op de planning?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
Meh....stom!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
hè bah. Beterschap!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
oh misschien is het datquote:
quote:
Rillen...snuffen snotteren keelpijn spierpijn hoofdpijn. Zware verkoudheid denk ik.quote:
Zondag wandelen met ezeltjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat stond er deze keer op de planning?
He bah, hopen dat het morgen over is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
*deken, paracetamol en mega verpakking tissues geeft*quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh misschien is het dat
[..]
[..]
Rillen...snuffen snotteren keelpijn spierpijn hoofdpijn. Zware verkoudheid denk ik.
Ik doe eventjes heel zielig en daarna niet meer hoor
Beterschap.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
Van Brooke's of Donkey Sanctuary. Aan die laatste doneer ik want ik heb een zwak voor ezeltjes.quote:
Ik vraag het Prish...quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Van Brooke's of Donkey Sanctuary. Aan die laatste doneer ik want ik heb een zwak voor ezeltjes.
Die schoppen ze net zolang tot ze zielig genoeg kijken om geld binnen te harken.quote:
Denk dat Disana nu dr scooter opstartquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die schoppen ze net zolang tot ze zielig genoeg kijken om geld binnen te harken.
nee hele lieve happy beestjes. Ergens in Limburg.quote:
O, die zijn relaxed.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee hele lieve happy beestjes. Ergens in Limburg.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Disana nu dr scooter opstart
oh shit Limburgquote:
Ik heb nog niets gehoord en heb geen idee hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
@:Disana heb je al iets van het ziekenhuis gehoord of moet je je volgende afspraak afwachten?
Wat een onzekerheid. Heb je geen afspraak staan ook?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord en heb geen idee hoe het verder gaat.
Ik vind het geldklopperij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
jewel .. maar Donkey Sanctuary staat meer in mn geheugen gegrift
Nee ook niet. En er was gezegd dat de nefroloog (nierdokter) er vandaag zou zijn, maar die was er ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzekerheid. Heb je geen afspraak staan ook?
Ik vertrouw het wel en wil gewoon graag dat er iets aan werkezels in het midden oosten gebeurt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het geldklopperij.![]()
Geld doneren naar diertjes aan de andere kant vd wereld. Je moet het maar vertrouwen dat het goed terecht komt.
Is dat niet met alle goede doelen waar je een donatie aan doet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geld doneren naar diertjes aan de andere kant vd wereld. Je moet het maar vertrouwen dat het goed terecht komt.
Ook niet mijn idee... volgens mij heb ik WNF ook 15 jaar nadat mn dochter het land al uit was inmiddels wel opgezegdquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing gevonden wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ook niet. En er was gezegd dat de nefroloog (nierdokter) er vandaag zou zijn, maar die was er ook niet.
Ik doneer ook wel eens wat maar dan weet ik ook waar het geld naartoe gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat niet met alle goede doelen waar je een donatie aan doet?
Ja dat hoop ik ook, dankjewel voor je medeleven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing gevonden wordt.
zit ik een beetje sneu te doen over een stomme verkoudheidquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ook niet. En er was gezegd dat de nefroloog (nierdokter) er vandaag zou zijn, maar die was er ook niet.
Ik hoop het ook voor je, dat er maar snel een oplossing voor handen is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, dankjewel voor je medeleven.
Je ziek voelen is gewoon nooit fijn, wat het ook is. En ja, ik hoop ook dat ze snel iets bedenken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
zit ik een beetje sneu te doen over een stomme verkoudheid![]()
Hoop dat je daar snel duidelijkheid over krijgt.
Dank Supraeend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, dat er maar snel een oplossing voor handen is.
Verkouden zijn is ook stom hoor, maar wees maar blij dat je geen man flu hebt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
zit ik een beetje sneu te doen over een stomme verkoudheid![]()
Hoop dat je daar snel duidelijkheid over krijgt.
Ik zie dat niet zo , maar voor jou ook gauw een oplossing..quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziek voelen is gewoon nooit fijn, wat het ook is. En ja, ik hoop ook dat ze snel iets bedenken.
Nou! ik bedacht al dat ik misschien de drama wat moest opschroeven om hier erbij te horen na al dat drama van de laatste dagen...maar...toch maar nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkouden zijn is ook stom hoor, maar wees maar blij dat je geen man flu hebt.
Voor je het weet staat er een crisisteam stand-by.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou! ik bedacht al dat ik misschien de drama wat moest opschroeven om hier erbij te horen na al dat drama van de laatste dagen...maar...toch maar niet
gekkiequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou! ik bedacht al dat ik misschien de drama wat moest opschroeven om hier erbij te horen na al dat drama van de laatste dagen...maar...toch maar niet
Ezeltjes zijn zo liefquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vertrouw het wel en wil gewoon graag dat er iets aan werkezels in het midden oosten gebeurt.
Gedoe allemaal iedere keerquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Man flu.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkouden zijn is ook stom hoor, maar wees maar blij dat je geen man flu hebt.
Dan moet je echt met iets beters komen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op reagerenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Man flu.Er moet heel wat gebeuren wil ik een pijnstiller pakken of ziek melden.
Doe eens wel.quote:
Hoe zie je het dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo , maar voor jou ook gauw een oplossing..
Door een roze bril.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |