Ja dat hebben mensen vaak niet door. Ze kunnen met de juiste verzorging wel 20 jaar worden en 30 cm. Ik had vroeger een groepje in een 1.80 bak. Kwam je de kamer in, zaten ze allemaal in het hoekje vd bak om naar je te kijken. Zelfs kleintjes gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar die ronde kommen zijn veel te klein. Oh ja, en neem er twee.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat hebben mensen vaak niet door. Ze kunnen met de juiste verzorging wel 20 jaar worden en 30 cm. Ik had vroeger een groepje in een 1.80 bak. Kwam je de kamer in, zaten ze allemaal in het hoekje vd bak om naar je te kijken. Zelfs kleintjes gehad.
O, dat is veel te veel gedoequote:Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat hebben mensen vaak niet door. Ze kunnen met de juiste verzorging wel 20 jaar worden en 30 cm. Ik had vroeger een groepje in een 1.80 bak. Kwam je de kamer in, zaten ze allemaal in het hoekje vd bak om naar je te kijken. Zelfs kleintjes gehad.
Wat grappig. Zo zie je maar dat zelfs goudvissen een leven hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
nu badeendjes nogquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat grappig. Zo zie je maar dat zelfs goudvissen een leven hebben.
quote:
Dat ben ik nagenoeg al.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie weer helemaal valide is.
Ja dat zit er wel inquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie weer helemaal valide is.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Kat daarentegen vinden het heerlijk in een ronde viskom.
[ afbeelding ]
die rook zeker nog naar visquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Kat daarentegen vinden het heerlijk in een ronde viskom.
[ afbeelding ]
Wat mankeer je?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
zieknet voor het weekend zul je net zien.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
Bah, pech. En nog mooi weer ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
Wat stond er deze keer op de planning?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
Meh....stom!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |