Ik hoor je niet meer over die tweede kanarie. Zie je daarvan af?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plastic kraag die bij een nieuwe blouche zit. Vind ze geweldig.
Parkietje gvd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor je niet meer over die tweede kanarie. Zie je daarvan af?
Beesten zijn maar raar. Wat heeft een kat eraan dat-ie kan voetballen? Ze speelt heel mooi van de ene naar de andere poot.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plastic kraag die bij een nieuwe blouche zit. Vind ze geweldig.
Staan er 1000 op Marktplaats.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Parkietje gvd.![]()
De verkoopster laat niets meer horen dus ik ben maar verder aan het zoeken gegaan.
Soul heeft er deze week een kanarie en een valkparkiet bij.quote:
tja, wat heeft een mens eraan? toch zijn er heel veel die het doen....quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Beesten zijn maar raar. Wat heeft een kat eraan dat-ie kan voetballen? Ze speelt heel mooi van de ene naar de andere poot.
Yep, kanarie hadden ze buiten gevonden en baasje heeft zich nooit gemeld. Valkparkietje werd door paps kaalgeplukt en ik zocht al een vrouwtje voor mijn mannetje.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul heeft er deze week een kanarie en een valparkiet bij.
Dieren doen ook gewoon dingen voor de lol.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Beesten zijn maar raar. Wat heeft een kat eraan dat-ie kan voetballen? Ze speelt heel mooi van de ene naar de andere poot.
Leuk, ik wil ook een mannetje max. 1 jaar oud. Maar het moet wel een beetje in de buurt zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, kanarie hadden ze buiten gevonden en baasje heeft zich nooit gemeld. Valkparkietje werd door paps kaalgeplukt en ik zocht al een vrouwtje voor mijn mannetje.
Wat fijn dat jij nog een plekje voor ze hebt. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yep, kanarie hadden ze buiten gevonden en baasje heeft zich nooit gemeld. Valkparkietje werd door paps kaalgeplukt en ik zocht al een vrouwtje voor mijn mannetje.
Toch niet in zo'n rottige ronde kom hè.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk over de aanschaf van een goudvis.
ik heb van de week nog een lekkerbek gekochtquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is mevrouw zielig omdat het speeltje zoek is. Dat is dan weer minder lollig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dieren doen ook gewoon dingen voor de lol.
Dat is best een hele verantwoordelijkheid. Ik zou daar nog even over nadenken!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
heb je ook vierkante kommen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n rottige ronde kom hè.
Is een andere vorm beter?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n rottige ronde kom hè.
Ik neem de tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is best een hele verantwoordelijkheid. Ik zou daar nog even over nadenken!
Zo'n vierkante met afgeronde hoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |