2 x lief in 1quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, maar gelukkig ben ik dat ook
Lief2quote:
Ik heb een stoom locomotief gekocht.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo hoort het ook toch, al genoeg haat op de wereld
= lief x liefquote:
met echte stoom?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een stoom locomotief gekocht.
Leuk, had je die nog niet ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een stoom locomotief gekocht.
Dat wil ik nog wel gaan inbouwen.quote:
Nog geen mooie stoomloc en die wou ik graag hebben.quote:
Brand je vingers nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel gaan inbouwen.
Die is wel leuk, ga je het nog verder uit breiden met andere dingen erbij?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog geen mooie stoomloc en die wou ik graag hebben.
[ afbeelding ]
Dit is de uitbreiding.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is wel leuk, ga je het nog verder uit breiden met andere dingen erbij?
Lang, als ik alles achter elkaar zou zetten.quote:
Wow, dat is wel veel zegquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang, als ik alles achter elkaar zou zetten.
Ik heb zeker 6 verhuisdozen vol.
Dan heb je wel weel veel rails nodig ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang, als ik alles achter elkaar zou zetten.
Ik heb zeker 6 verhuisdozen vol.
Iets te veel, jammer dat het nu nog in dozen zit.quote:
Nog geen tafel er voor, waar je alles op kan zetten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets te veel, jammer dat het nu nog in dozen zit.
Dat is met rails natuurlijk. Maar veel rails heb ik idd ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je wel weel veel rails nodig ook
Zoiet moet het ook gaan worden. Ik moet alleen de kamer nog laten opknappen.quote:
Die staat ook niet op de grond, het is een museum baan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geloof het niet, kan ik zo niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |