Ah, zo. maar buiten fietsen is voor mij ook cardio, als ik wilquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da’s cardio
Tenzij je heel groot woont en een echte fiets pakt
tja, twijfelgevalletje. ook gewoon een beetje luiquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En die past niet in je rugzak of fietstas ?
Straks dames fietsen op TV dus daar ga ik dan lekker creatief achteraan trappenquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da’s cardio
Tenzij je heel groot woont en een echte fiets pakt
achter dames aanfietsen kan ook heel aangenaam zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks dames fietsen op TV dus daar ga ik dan lekker creatief achteraan trappen
dat lijkt mij ook welquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
achter dames aanfietsen kan ook heel aangenaam zijn
Ze gaan zeker niet voor je aan de kant.quote:
Nee hoeft niet ... fiets er prima achter ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gaan zeker niet voor je aan de kant.
Met je neus in de wind.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoeft niet ... fiets er prima achter ...
Lijkt mij een leuke serie, ik kan het alleen niet zien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ze gaan zo beginnen ... Kijk nu nog een Italiaanse detective "Nero a Meta"
Geen NEtflix of andere alternatieven dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuke serie, ik kan het alleen niet zien.
Zonder ondertiteling zou ik er ook weinig van snappen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen NEtflix of andere alternatieven dus
Ik begrijp met mn talenkennis wel het een en ander, maar heb ook ondertiteling nodigquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling zou ik er ook weinig van snappen.
Kan je dat nog wel lezen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begrijp met mn talenkennis wel het een en ander, maar heb ook ondertiteling nodig
Wanneer gaan ze wat aan je ogen doen? Ik ben het een beetje vergeten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soms best lastig, heb het kleurtje iig wel wat aangepast
Volgende week laatste meting en dan plannen ze beide ogen in ... wachttijd was dan niet zo lang meer .. week of 3 ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze wat aan je ogen doen? Ik ben het een beetje vergeten.
Spannend wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week laatste meting en dan plannen ze beide ogen in ... wachttijd was dan niet zo lang meer .. week of 3 ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |